Huh huh. Arki on palannut meidän huusholliin. Ihanaa. Mutta sairastelut jatkuu, kuopuksella siis kolmas kuuri korviin menossa. Keskimmäisellä autto kolmas kuuri joten toiveet korkealla tälläkin kertaa.
Hiustenvärjäämistä en ole nyt tehnyt mutta se johtuu siitä etten ole päässyt kampaajalle ja itse en enää ikinä värjää, kun oon saanu hiukset sillä niin huonoon kuntoon. Hirvee juurikasvu nyt on mutta olkoon. Saa nähä pääsenkö koko raskausaikana MUTTA viiemsitään ristiäisiin käyn kampaajalla!
Kertoneet me ei olla, kun mun vanhemmille ja veljen perheelle, miehen siskolle ja miehen isäpuolelle. Muut on sit saaneet kuulla muiden kertomana jos ovat ees kuulleet. Aika moni tuntuu olevan vielä autuaan tietämätön eikä haittaa. Saavat tietää viimeistään, kun näkevät. Mahaa ei piiloon oo saanutkaan mutta kotona oon visusti pysyny. Lapsien sairastelut on pitänyt siitä huolen. Mutta esimerkiksi facebookiin en oo ajatellu edellisten tapaan laittaa mitään päivitystä asiaan liittyen. Yleensä oon aina yleisesti sit poksunu puolessa välissä julkisesti.
4D-ultra on houkutellut jokaisessa raskaudessa mutta ai vietävä, kun se on kallis. Ehkä joskus rv30 paikkeilla käyn Meri-Oulun neuvolassa ultrassa kuitenkin jos sais jotain painoarviookin sitten. En varmaan sitä noin muuten saa. Enkä mie oikein ees sillä tiedolla mitään tee mutta ois silti kiva käyä rakenneultran jälkeen vielä jossain ultrassa.
Makeaa ei oo maistunu ollenkaan paitsi pari kertaa on yhtäkkiä alkanu tekee mieli mutta, kun on alkanu syömään niin hyi kamala.
Liikkeistä Oon tuntenu jostain rv13-14 lähtien jotain pientä mut ei todellakaan päivittäin. Nyt oon hiljalleen alkanu huomaamaa, että jotain pientä tuntuu joka päivä ja kyllä tuntemuksetkin on muuttunu siitä alusta. Yleensä tunnen liikkeet, kun rauhotun vaikka makaamaan. ESIKOISESTA aloin tuntemaan noin rv17-18 ja maha oli rv17 omissa häissä sellainen pieni kumpare, joka häämekon kanssa erottui kyllä mutta vaatteilla sai arjessa peitettyä kyllä jos halusi.
Istukasta mulle ei oo sanottu mitään mutta luulen sen olevan edessä, koska raskauksissa missä se oli takana, oli erilaiset liikkeet tässä vaiheessa.
Sf-mittaa on multa alettu mitata joka raskaudessa vasta "kelaneuvolasta" lähtien eli yli rv20 on ollut.
Siinähän sitä tälle kertaa. Aika tuntuu menevän aika nopeesti (vielä). Tuntuu hassulle, että kohta ois puoliväli ja vasta pissasin tikkuihin.
TERVETULOA UUSILLE! Ja muistakaa, että FACEBOOKIN ryhmä on menossa kiinni eli vielä ehtii, vielä ehtii.
Emiliaksi ja Hattivatti 16+6