Kesäkuun keijukaiset 2017

Onpas täällä hiljaista. Joko te siellä facebookissa raatailette?

Täällä tuli aamupissasta digiin Raskaana 1-2. DPO 13 menossa. Jännittää ihan hirveesti. Neljättä odotellaan ja mielessä pyöriikin, että voiko olla mahdollista saada neljä rakkautta ilman mitään ongelmia..
 
Moikka kaikille! :) Ja paljon onnea kaikille plussanneille!(y)

Tänään aamulla tein testin ja positiivinen oli.. vaikea vielä uskoa ja toisaalta meinaa pakahtua onnesta!:) Täällä mieskin tosi onnellinen!
Olen siis 24v ja mies 26v. Esikoista odotellaan ja yhteistä elämää takana reilut 7 vuotta. 2013 tulin raskaaksi vaikka oli e-pillerit käytössä, mutta rv 8 selvis että tuulimunaraskaus ja tehtiin tyhjennys.. Nyt pelottaa tietysti että miten tällä kertaa käy. Pillereitä käytin 10 vuotta ja viime kuussa lopetin syömisen. Yhdet menkat ilman pillereitä tullut ja toivottavasti toisia ei koskaan tule!:) Tosi alussa ollaan vasta eli nyt pitäis olla 4+0 ja mahdollinen laskettuaika 8.6. <3 Toivon niin paljon että saisin kesäkuussa pienen nyytin syliini ja kaikki menis hyvin! :) Onpas muuten kiva kun meitä on nyt jo aika paljon! Olisin ehdottomasti kiinnostunut fb ryhmästä jos se vaan on salainen. Enkä oikein vielä osaa käyttää tätäkään sivustoo kun en oo aiemmin tätä käyttänyt mutta yritän saada aloittajalle yksityisviestiä tulemaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Ripsi83
Soittelen ehkä vasta ens viikolla neuvolaan aikaa ja jos maltan oottaa vielä pitempään, niin en soita vielä ens viikollakaan. Ei jotenki usko, että tässä ollaan oikeasti raskaana vaikka kaks plussa testiä olen jo tehny. Tissejä välillä vähän kihelmöi ja vessassa saa ravata, toki juon vettäki aika paljon. Ihanaa tämä kuitenki on, ajatus pikkusesta kesävauvasta :love:
 
Soittelen ehkä vasta ens viikolla neuvolaan aikaa ja jos maltan oottaa vielä pitempään, niin en soita vielä ens viikollakaan. Ei jotenki usko, että tässä ollaan oikeasti raskaana vaikka kaks plussa testiä olen jo tehny. Tissejä välillä vähän kihelmöi ja vessassa saa ravata, toki juon vettäki aika paljon. Ihanaa tämä kuitenki on, ajatus pikkusesta kesävauvasta :love:
Mulla vähän samat ajatukset neuvolaan soitosta...
 
Voi apua. Sitähän tosiaan pitää neuvoloissa taas ravata. No vois nyt katsella ja totutella raskauteen, soittelen sitte parin viikon päästä neuvolaan.

Mua palelee ihan jäätävästi. Muissa raskauksissa on ehkä vähä vilposta ollu mutta tää palelu on iha jäätävää!
 
Minulla ei ole kovasti ollut oireita. Välillä juilii alamahaa ja tissejä kutittaa mut ei muuta. Aiemmatkin raskaudet olleet melko oireettomia et en ole sikäli huolestunut. Neuvolaan soitto siirtyi ensi viikolle. Täällä on aukioloaikoja lyhennetty enkä viitsinyt töistä soittaa.

Särö 4+6
 
Oisko ideaa jos joku perustas sit uuden ketjun, lokakuun torinoille, ja sitten tekisi ekaksi sen listan?

Onkoha alkuporukka siellä Facebookissa jo kokonaan? Voishan tänki ketjun alottaja tehä sen listan alkuun, vai voiko?
 
Minäki voisin faceryhmään tulla, jos on salainen. Mulla myös samoja fiiliksiä että voiko vielä neljäs raskaus sujua ongelmitta, tokassa raskaudessa etenkin pelkäsin koko raskausajan ja nyt olin päättänyt olla stressaamatta mutta minkäs teet..
 
Oisko ideaa jos joku perustas sit uuden ketjun, lokakuun torinoille, ja sitten tekisi ekaksi sen listan?

Onkoha alkuporukka siellä Facebookissa jo kokonaan? Voishan tänki ketjun alottaja tehä sen listan alkuun, vai voiko?
Voi muokata ekaan viestiin jos vain jaksaa :) Jos ei niin voin aloittaa uuden lokakuun jutuille paitsi jos joku muu haluaa.
Toivottavasti kaikki ei ihan heti katoa Facebookin maailmaan :D Jorisen täällä muuten yksin vielä seuraavat 8+ viikkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ripsi83
Mä menin jo sinne face ryhmään, mutta ajattelin silti täälläkin kirjoitella ja katella mitä muille kuuluu.. :) Tää on niin jännää ku on eka raskaus.. mua vaivaa aika kovat vatsakivut eikä hajuakaan onks tää normaalia, toivottavasti on vaan jotain kipua siitä kun kohtu kasvaa jne.. tai niin ainakin lohdutan itteeni :)
 
Mieki aattelin täällä kirjoitella kyllä vaikka Facebookiin tuun jossain välissä liittymään. Jos eka ehtii mennä kiinni niin teen sitten oman ja turisen siellä yksikseni. :D

Fujin Tee vain jos haluat! Ajattelin, että mieki voisin tehdä mutta annan "vastuun" mieluusti jollekin muulle. :whistle:

Tinttu92 Mulla oli esikoista odottaessa tosi kovia kuukautismaisia särkyjä. Olin ihan varma, että kesken menee. Ei mennyt. Jospa sinullakin olisivat vaan asiaan kuuluvia kipuja. (y)

Täällä yöllä kaipasin repäsykipuja. Ei ollut ja nyt oon varma, että kesken menee ja kemialliseksi jää.

Poksutaan nyt kuitenkin vielä, kun voidaan

Huimat 4+0 tänään. :love:
 
Mieki aattelin täällä kirjoitella kyllä vaikka Facebookiin tuun jossain välissä liittymään. Jos eka ehtii mennä kiinni niin teen sitten oman ja turisen siellä yksikseni. :D

Fujin Tee vain jos haluat! Ajattelin, että mieki voisin tehdä mutta annan "vastuun" mieluusti jollekin muulle. :whistle:

Tinttu92 Mulla oli esikoista odottaessa tosi kovia kuukautismaisia särkyjä. Olin ihan varma, että kesken menee. Ei mennyt. Jospa sinullakin olisivat vaan asiaan kuuluvia kipuja. (y)

Täällä yöllä kaipasin repäsykipuja. Ei ollut ja nyt oon varma, että kesken menee ja kemialliseksi jää.

Poksutaan nyt kuitenkin vielä, kun voidaan

Huimat 4+0 tänään. :love:

Onnea poksuista! Tuun sit samaan fb-ryhmään jos eka jostain syystä menis kiinni :D
Tee sä vaan lista jos suinkin jaksat! :)
 
Teen seuraavan ketjun iltapäivällä/illalla. (y) Voi sit seuraava ottaa vaikka marraskuun.

On tää iha erilaista entä esikoisen odotuksessa. Siis palstailu. Sillon Facebookissa ryhmät tehtiin paljon myöhemmin ja porukkaa otettiin sisään niin kauan, että rakenneultrat oli kaikki käyny. Pidempään näitä ketjuja seuraillu niin ainaki pari Facebook-ryhmää tulee per ketju, ku niin aikasin laittelevat kiinni tai on kiintiömäärä mitä ottavat ihmisiä.
 
Joo mä muistan myös miten esikoisen fb-ryhmässä mietittiin et odotetaanko np-ultraan saakka et kaikki halukkaat täältä pääsis mukaan ja sitten lopulta päättivät odottaa sinne asti.
Nyt kuulostaa ihan hassulta (tosin kuulosti jo silloin :D) että menis ennen np-ultraa kiinni kun eihän kaikki kerro edes vanhemmilleen raskaudesta ennen sitä maagista ekaa ultraa niin sitten pitäisi täysin tuntemattomille paljastaa olevansa raskaana.
 
Kaikki on erilaisia, mua ei haittaa yhtään paljastaa tuntemattomille raskaus ja jutella siitä. Se on ihan luonnikasta mulle. Mut sit taas vanhemmille, kavereille jne kerron sitten kun synnytän jolleivat huomaa sitä aikaisemmin .
 
Kaikki on erilaisia ja siksi on tympeää jos käy niin, että kaikki halukkaat eivät "mahdu" mukaan Faceryhmään, kun osa haluaa liittyä heti ja toiset myöhemmin. Näkyy olevan monessa ryhmässä niin, että tietyn rajan jälkeen menee kiinni ja sit perustetaan uusia ryhmiä.

Mutta eipä minua murehduta, kun jos käy niin ettei oo tervetullut enää sitte joskus, kun haluaa liittyä niin varmaan joku (tai mie) perustaa uuden. :rolleyes:

Hiljastahan täällä vielä on mutta ollaan vasta niin alkupäässä kesäkuun lasketuissa, että jospa vilkastus.
 
Kakkosta odottaessa perustettiin faceryhmä vasta vauvojen synnyttyä eli siinä mielessä ei itsellä ole kiire sinne. Toki fb on hieman kätevämpi käyttää monessa mielessä mutta itse jotenkin tykkään tästä Kaksplussasta et minäkin varmaan pääasiassa täällä turisen ainakin nyt raskausajan.

Särö 5+0 POKS!
 
Pitää varmaan selventää vähän ettei jää ihan hassu fiilis.
Muakaan ei siis haittaa puhua raskaudesta muiden tuntemattomien kanssa - edes siellä somessa. Fb on näppärä alusta esimerkiksi just tällaisille ryhmille. Henkilökohtaisesti siis se raskaudesta puhuminen ei haittaa, mutta se keskenmenon kokeminen "kasvotusten" kyllä kirpaisee. Edellisen raskauden kanssa liityin ajoissa fb-ryhmään ja kun se raskaus loppui ennen aikojaan niin se tuntui jotenkin ekstrapahalta sanoa se "ääneen" vaikka en oikeesti tuntenut siitä ryhmästä ketään. Täällä kaikilla on nimimerkit ja se tilanne on sitten ehkä sen takia erilainen.
Toivon kyllä pääseväni mukaan tähän ekaan fb-ryhmään eli toivottavasti sitä ei laiteta kiinni ihan pian. Onko se muuten sellainen, mihin pääsee vain tän foorumin kautta vai otetaanko mukaan kaikki?
 

Yhteistyössä