Mulla vähän samat ajatukset neuvolaan soitosta...Soittelen ehkä vasta ens viikolla neuvolaan aikaa ja jos maltan oottaa vielä pitempään, niin en soita vielä ens viikollakaan. Ei jotenki usko, että tässä ollaan oikeasti raskaana vaikka kaks plussa testiä olen jo tehny. Tissejä välillä vähän kihelmöi ja vessassa saa ravata, toki juon vettäki aika paljon. Ihanaa tämä kuitenki on, ajatus pikkusesta kesävauvasta
Tiedän, että se menee kuitenki vkolle 10 ennen ku saan ajan sinne niin ei ole mikään kiire sinne soitella. Toisaalta haluttais heti soittaa nyt just eikä vasta huomenaMulla vähän samat ajatukset neuvolaan soitosta...
Voi muokata ekaan viestiin jos vain jaksaa Jos ei niin voin aloittaa uuden lokakuun jutuille paitsi jos joku muu haluaa.Oisko ideaa jos joku perustas sit uuden ketjun, lokakuun torinoille, ja sitten tekisi ekaksi sen listan?
Onkoha alkuporukka siellä Facebookissa jo kokonaan? Voishan tänki ketjun alottaja tehä sen listan alkuun, vai voiko?
Mieki aattelin täällä kirjoitella kyllä vaikka Facebookiin tuun jossain välissä liittymään. Jos eka ehtii mennä kiinni niin teen sitten oman ja turisen siellä yksikseni.
Fujin Tee vain jos haluat! Ajattelin, että mieki voisin tehdä mutta annan "vastuun" mieluusti jollekin muulle.
Tinttu92 Mulla oli esikoista odottaessa tosi kovia kuukautismaisia särkyjä. Olin ihan varma, että kesken menee. Ei mennyt. Jospa sinullakin olisivat vaan asiaan kuuluvia kipuja.
Täällä yöllä kaipasin repäsykipuja. Ei ollut ja nyt oon varma, että kesken menee ja kemialliseksi jää.
Poksutaan nyt kuitenkin vielä, kun voidaan
Huimat 4+0 tänään.