millasia ohjelmia teil on revol ja sone ? tai saa muutkin vastata
mun tarttis päivitellä omaa jos sais aikaseks tänään soiteltua pt:lle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
millasia ohjelmia teil on revol ja sone ? tai saa muutkin vastatamun tarttis päivitellä omaa jos sais aikaseks tänään soiteltua pt:lle
Raskain sydämin joudun myöntämään, että lihasten kasvattaminen on mun osalta ohi. Olen jo ajat sitten joutunut luopumaan isoista painoista, ja nyt viime aikoina pienemmistäkin pahan käsi-ihottuman takia :'( Penkkiä teen kuitenkin vaikka ei olisi käsiä ollenkaan, se on mulle niin rakasta hommaa. Teen tosi pitkiä sarjoja, toisinaan ihottuman salliessa isommilla painoilla. Hauiksille ja selälle pitää keksiä jotain. Jaloille jotain jumppaa..![]()
![]()
Raskain sydämin joudun myöntämään, että lihasten kasvattaminen on mun osalta ohi. Olen jo ajat sitten joutunut luopumaan isoista painoista, ja nyt viime aikoina pienemmistäkin pahan käsi-ihottuman takia :'( Penkkiä teen kuitenkin vaikka ei olisi käsiä ollenkaan, se on mulle niin rakasta hommaa. Teen tosi pitkiä sarjoja, toisinaan ihottuman salliessa isommilla painoilla. Hauiksille ja selälle pitää keksiä jotain. Jaloille jotain jumppaa..![]()
![]()