**Kesäkuisia Treen liepeiltä**

Ajattelin avata tässä pinon niille, joilla on la kesäkuussa ja jotka asustavat Treen lähettyvillä. Onhan meitä joitakin tuolla kesäkuun ketjussa, mutta tässä olis selkeempi paikka meille.. Siispä kaikki halukkaat Pirkanmaalaiset mukaan!

Itsellä menossa rv 13+1, la 25.6 ja oon Treen länsinaapurista...

 
tampereen liepeiltä ollaan =)
Laskettu aika ois 11.6 ja rvko ois nyt tasan 15.
Kesäkuisissa aiemmin kirjoitellut muttei ole paljolti vastakaikua tullut...josko meistä tulis tiiviimpi porukka kun ois hieman pienempi?
Monennettako lasta ootatte?Meille ois nelonen tulossa :heart:
 
Kivaa, jo muutama "Manselainen" on löytänyt tiensä tänne :).

Minttu80: Mulla on vähän sama kokemus kesäkuun ketjusta... Tosin varmaan itekin olin liian laiska kirjotteleen.. No, koitetaan korjata asia.

Mä odotan esikoista (edellinen raskaus oli tuulimunaraskaus). Ollaan muuten samanikäisiä, mäkin 80 syntynyt :). Missä päin oot käynyt kouluja..?
 
Täällä odotellaan kans esikoista ja kaikki on niin uutta ja ihmeellistä :D Hyvä, että tässä pinossa on muitakin ensikertalaisia, niin uskaltaa kysellä tyhmiäkin :ashamed:

Oltiin Mouse muuten samaan aikaan tuolla Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?-pinossa. Sulla tais olla aika pikavisiitti sinne :whistle:

Mites onko teillä jo mahat näkyvissä? mulla ei :/ vai pitäiskö se olla =) en osaa päättää... Toisaalta hyvä ettei näy, kun en oo vielä pomolle kertonu, pitää kerätä ensin rohkeutta :D

En oo mäkään tuolla kesäkuisissa paljon vastakaikua saanu, mut silti siellä oon roikkunu ja jotain koittanu joskus kirjotellakin.
 
Kiva, taas pari jäsentä lisää! :)

Miss Piggy: jep, olin tosiaan vierailevana tähtenä siellä "Marras-jouluk. 06 yrittämään alkaneissa"-ketjussa, mutta oon ollut aika laiska kirjottelemaan sinne(kin)... On ollut sen verran paljon pahoinvointia ja väsymystä alkuraskaudessa, että kaikki ylimääräinen on vähän jäänyt... No, nyt taitaa olo olla jo vähän parempi, niin yritän skarpata täällä...

Mäkään en oikein osaa sanoa, näkyykö masu vielä... Äitini mielestä näkyy. Mun mielestä suurin osa on kyllä "vararavintoa" eli suomeks sanottuna läskiä... Kasvaneen kohdun kyllä tuntee selvästi alavatsalla, mut ei mun mielestä vielä näy kunnolla ulospäin.

Me meinataan laukaista uutinen miehen vanhemmille sekä isovanhemmille nyt jouluna :). Odotettavissa on kyllä ihan myönteistä suhtautumista, luulen..

Rauhallista Joulua kaikille!
 
Vieläkös mahtuu mukaan?
Olen mukana kyllä tuolla kesäkuisissakin, mutta jahka sitä tännekin kerkee kirjoittelemaan! :wave:

Täällä ollaan nyt viikoilla 14+5. Laskettu 20.06.2008.
Kolmas raskaus menossa. Aiemmin meillä 2 tyttöä, 5v ja 2,5 v.
Asustellaan Tampereelta jonkin matkaa koiliseen! :wave:

Masu näkyy täällä minusta jo hurjasti ja tuntuu, että nämä mammavaatteet vielä korostavat sitä, kun joudun niitä jo nyt pitämään, kun kaikki muut housut alkoivat ahdistamaan. :/ Enempi se kai tosin on vielä tuota "uimarengasta", mitä sieltä pihalle puskee, mutta kai se "oikea masukin" sieltä vielä pian tulee. =)
 
Nostellaanpas vähän tätä ketjua...

Hyvää Uutta Vuotta 2008 kaikille! Täällä päässä vuosi vaihtui rauhallisesti kotosalla ollen, kun itse toivuin vatsataudista :(. No, nyt alan olla onneksi jo kunnossa, ja tänään mennään leffaan jo :).

Mouse rv 15+0
 

Yhteistyössä