Kesäkuisia 2012?

Malttamattomana täällä odottelen että voisin alkaa testailla :) Siihen liittyen kysymys: kuinka pian (DPO) olette testanneet ja saaneet sen plussahaamun testiin? Mulla on kotona testi joka lupaa tuloksen 6 päivää ennen oletettuja kuukautisia (tai niiden missaamista ;) ) joten PERIAATTEESSA sen mukaan voisin testata jo lauantaina.. Mies on viikonlopun yli työreissussa, joten voi olla että odotan sunnuntai-iltaan jotta voimme testata yhdessä <3

Mutta siis kysymys kaikille malttamattomille: milloin olette aikaisintaan saaneet sen plussan testiin? :)

Nimiehdotus kesäkuisille: Valkeiden öiden lapset (vai pitääkö sen kesäkuun olla siinä tekstissä...?)
 
Viimeksi muokattu:
Saanko liittyä joukkoonne? Torstaista lähtien (dpo 8) oon saanut jatkuvasti tummenevan viivan liuskatestiini. Alan nyt pikkuhiljaa uskoa, että olen raskaana :)

Ikää mulla on jo 31 ja lapsia ei vielä ole, vaikka koko elämäni olen niitä halunnut. Nyt oli käynnissä yk 2.

En uskalla vielä innostua kun tiedän, että tässä alussa niin moni menee kesken. Millä mielellä te muut plussanneet olette? Pelottaako keskenmeno kuinka paljon?

Vanilla Whip: mä tosiaan testasin jo dpo 8 ekan kerran. Sillon kyllä haamu oli todellinen haamujen haamu. En ollut varma erotinko sitä itsekään. Dpo 9 erotin haamun jo itse, mutta mies erotti sen vasta eilen, dpo 11. Sillon vasta uskoin, etten näe omiani:D

Noin aikaisin testaamisessa on se ongelma, että vain n. puolet noina päivinä havaituista raskaus jatkuu pidemmälle. Tuon opin tuolta --->

Siki

t. Nezzie dpo 12 rv 4+0 (La 6.6.2012??)
 
Viimeksi muokattu:
Vanilla Whip, mä sain dpo8 "viivanpaikan" testiajalla (tavallinen luskatesti, ei herkkä edes), ja testiajan jälkeen ilmesty väriäkin, dpo10 CB digillä tulos "raskaana". Mut näähän on niin yksilöllisiä juttuja, et miten noi hormonipitosuudet nousee.

Mä voin illalla koittaa sitä pinon tekoa kunhan saatas toi nimiasia kuntoon :D Ja kyllä siinä ois hyvä olla toi "kesäkuu" jotta kaikki näkis ja löytäis oikeaan pinoon :)
 
Tervetuloa mukaan Nezzie80 :flower:

Mä olen ihmeen rauhallinen tän raskauden suhteen, ei ainakaan vielä kauheesti pelota, mut johtuu ehkä siitäkin kun tuo 11-kuinen pitää päivät aika kiireisinä niin ei raskautta meinaa aina ees muistaa :)
 
Moi! Täältä tulis uus odottaja :) La olis omien laskujen mukaan 1.6.2012, mutta tänään soitin neuvolaan aikaa varatakseni ja siellä tätsky laski la 29.5.2012. Jos sopii niin tuun silti teidän pinoon?
Pikkuinen olis meille neljäs. (jos kaikki menee hyvin loppuun asti, yks km takana)
Lapset tällä hetkellä 4v, 3v ja 1,5v, joten vipinää on ;)
Jotenkin sitä miettii, että kun on 3 tervettä lasta ja raskausajat oli suht "helppoja" niin voiko enää mennä kaikki hyvin... No, ei se auta kun mennä päivä kerrallaan :)

Oireita tähän mennessä: Kova pissahätä, NÄLKÄ koko ajan, Öklötys-olo jos ei oo syönyt ja kun on syönyt :x , palelu, ja kauhee väsymys. Paha vaan kun päivän mittaan ei paljoa ehdi levätä. Oonkin mennyt 8 lta illalla nukkuun lasten kanssa :D

Niin tosiaan sinne neuvolaan soitin tänään ja aika olis lokakuun 26pvä. Siellä ultrataankin silloin mistä oon kyllä ilonen :) mutta vielä kuukausi aikaa sinne :D

Tosta pinon nimestä: Täältä ääni Dingelidongin Kesäkuun kastehelmille =) Tai kesäkuun kotilot :D

Nyt mentävä keittään kahvia kun muuten nukahdan tähän :whistle:

Toivottavasti tulee pian lisää odottajia tänne :)

yykaakoonee 4+ jotain. selvinnee myöhemmin
 
Täällähän on porukka lisääntynyt, tervetuloa uudet! :)

Mulla oireina väsymys, palelu, pieni masun ja ristiselän juilinta, jatkuva pissahätä + tissit alkaa pikkuhiljaa kipeytyä. Lisäksi valkkaria tulee enemmän kuin omiksi tarpeiksi, koko ajan saa käydä tarkistamassa ettei vaan menkat alkaneet. Eli pientä pelkoa ilmassa josko tämä ilo loppuukin lyhyeen..

Mä liputan kans Kesäkuun Kastehelmien puolesta tain sit oma ehdotus on pelkkä Kesämasut 2012.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kanssa yksi varovainen kesäkuisiin ilmoittautuja. :)

La olisi 4.6., mikäli loppuun asti mennään. Parin km:n jälkeen sitä tuppaa olemaan hieman varovainen tässä vaiheessa...

Oma ehdotukseni ketjun nimestä olisi "Kesäkuun Kakkavaipat". :D :D
 
Heissan ja tervetuloa mukaan uudet :)

Onkos täällä päästy mihinkään tulokseen siitä nimestä? :D
Ja nyt kun tänne on tullu lisää porukkaa niin olisko joku muu halukas tekemään sen uuden pinon? Kyllä mä sen siis teen kerta lupasin, jos kukaan muu ei halua :)
 
Nostetaas kun oltiin tiputtu toiselle sivulle. Tervetuloa munkin puolesta uusille pöhinä, nemiwi ja mandeliini! :flower: olikos muita...
Täällä armoton väsymys jatkuu. Oirelistasta unohdin kokonaan järkyn turvotuksen! Ei viiden jälkeen iltapäivällä kannata enää kyläillä tai muuten jäis kiinni raskaudesta heti :D Vielä ei piiiiitkään aikaan aiota kertoa kenellekään...

Dingelidong: Mä voin suoraan sanoa, että mä en osaa enkä ehdi tota pinoa päivittämään : / Toivottavasti joku ihana olis innokas alkaa siihen hommaan.

Päivänjatkoa, pian pihalle koko revohkan kanssa kun outo valoilmiökin ulkona näkyy :cool:

yykaakoonee 4+6
 
Heippa!

Täällä yks ilmottautuu mukaan! :))

Plussasin lauantaina rv 5+0 ja omien laskujen mukaan la 1.6 tai 2.6. Ekan neuvolan varasin tänään ja se olis 18.10.

Meillä tärppas sitten ekasta yrityksestä, vaikka oltiin varauduttu monen vuoden projektiin. Nyt vaan toivotaan että pikkuinen pysyy mukana ja kaikki menis muutenkin hyvin!!! Hieman huonovointinen oon jo ollut, mut ei sen kummempaa.

..Ai niin ja rinnat on kyllä melkoisen arat, vaihtelee vähän päivittäin..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä