Kesäkuiset 2021

Täällä tänään 4+2 ja oireita alkaa puskemaan. Vatsanipistelyt tuntuu pieniltä näiden uusien rinnalla. Rinnat kipeytyi ja aamupahoinvointia/ lähes jatkuvaa etovaa oloa on nyt iskenyt eilen ja tänään. Lisäksi ihan jäätävää unettomuutta. Joko en saa illalla moneen tuntiin unta tai herään yöllä vähintään tunniksi valvomaan :( Mites muiden oireet? Onko koska tullut ja millaisia?
Mulla oli tuota unettomuutta ekan viikon/puoltoista plussasta ja nyt sit nukkuisin vaik kuinka paljon :) Myös etovaolo alkanut lisääntymään parina viime päivänä. Rintojen arkuus ja alavatsan nippailut/juilinnat vaihtelee päivittäin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Mulla oli tuota unettomuutta ekan viikon/puoltoista plussasta ja nyt sit nukkuisin vaik kuinka paljon Myös etovaolo alkanut lisääntymään parina viime päivänä. Rintojen arkuus ja alavatsan nippailut/juilinnat vaihtelee päivittäin.
Joo mulla on ollut nyt tuota unettomuutta jo pari päivää ennen ekaa plustestiä asti. Viime viikolla oli joku ihan energiabuusti mut nyt tuon huonosti nukkumisen seurauksena on iskenyt kauhea väsymys. Jospa pian helpottaisi :D etova olo ja väsymys ei oo kauhean kiva yhdistelmä
 
  • Tykkää
Reactions: Vaisuli ja Mäyh
Mulla tuntuu kevyt menkkamainen jomotus ja välillä outoja hentoja pistoja. Väsynyt ja vähän etova olo välillä, eikä kahvi maistu niin hyvältä kun normaalisti.

Tietääkö joku missä vaiheessa nt-ultra varataan? Ja meinaatteko käydä varhaisultrassa? Mun on pakko mennä kun oon niin hätähousu, katoin jo että 7+2 pääsisin ja varmaan varaan jo huomenna niin tietää mitä oottaa. :D
 
Mulla tuntuu kevyt menkkamainen jomotus ja välillä outoja hentoja pistoja. Väsynyt ja vähän etova olo välillä, eikä kahvi maistu niin hyvältä kun normaalisti.

Tietääkö joku missä vaiheessa nt-ultra varataan? Ja meinaatteko käydä varhaisultrassa? Mun on pakko mennä kun oon niin hätähousu, katoin jo että 7+2 pääsisin ja varmaan varaan jo huomenna niin tietää mitä oottaa. :D
Nt-ultra taitaa tulla jonnekin rv11-13 eli periaatteessa se eka ultra, joka tulis neuvolan kautta. Mekin tahdotaan varhaisultras käydä varmistaas sikiön sijainti ja onko siellä edes ketään sykkeineen :D ite koen mälsäks, jos kehitys loppunut tai tuulimuna ja sit vast rv11 sais tietää asiasta. Oma ajatus on päästä mahd. nopee takas yrittämiseen, jollei pikkunen nyt kasva ja tuu syliin asti :)
 
Mulla tuntuu kevyt menkkamainen jomotus ja välillä outoja hentoja pistoja. Väsynyt ja vähän etova olo välillä, eikä kahvi maistu niin hyvältä kun normaalisti.

Tietääkö joku missä vaiheessa nt-ultra varataan? Ja meinaatteko käydä varhaisultrassa? Mun on pakko mennä kun oon niin hätähousu, katoin jo että 7+2 pääsisin ja varmaan varaan jo huomenna niin tietää mitä oottaa.
Meen kans varhaisultraan 7+0. Samalle lääkärille joka on tehnyt inseminaatio hoidot. Onhan se kiva nähdä että siellä on varmasti joku oikeassa paikaa ja kasvaa hyvin. Mut mulla oli myös inssin yhteydessä kaks follikkelia niin haluan varmistuksen et onks siel 1-2 alkioo :)
 
Huomenta!

Mäkin voisin liittyä fb ryhmään tässä jossakin välissä :) 4 siis olis tuloillaan kun äsken plussasin. Nyt toki vasta dpo10-11, et voi mennä vielä koko homma jäihin, mut ihmeen rauhallinen olo asian suhteen.

Meillä on uusioperhe. Edellisestä suhteesta 2 lasta, 11 ja 7-vuotiaase sekä yhteinen 4-vuotias kuopus.

Kaksi vanhinta lasta saatu hoidoilla, keskimmäinen ivf pakaste lapsi, esikoinen clomeilla. Esikoista tahkottiin melkein vuosi ja keskimmäistä 2-vuotta ivf hoidoilla. Erosin ja tapasin uuden, tuli heti yk1 luomuihme, jota vieläkin ihmettelen. Nyt tän aamunen plussa on myös heti yk1 luomuihme.

Mä olen siis 34 ja mies 39 :)
 
Ilmoittaudun varovasti mukaan! Huomenna saan tietää hcg arvon. Taustalla siis ivf-hoidon pas ja nyt siis menossa h4+2 eli 1 pv @Tiukuna n perässä tullaan. Oireina menkkamaista jomottelua välillä, kiire vessaan kakkoselle tuo tuostakin ja pahoinvointia ollut joka ilta 3+4:stä lähtien.. huomenna saan tosiaan tietää hcg:n että onko miltä näyttävä tilanne!
 
Moi kaikki! Mä hyppään kans mukaan.:giggle: Tänään aamulla tuli yllätysplussa. La 10.6 ja nyt 5+5. Meillä esikoinen antoi odottaa itseään useamman vuoden ja kakkoselle annettiin periaatteessa lupa tulla kun on tullakseen, mutta tuli yllättävän nopeasti ja helposti. Mä imetän vielä meidän 1,5 vuotiasta esikoista ja menkat on tullut nyt miten sattuu, joten en ajatellut että vielä voisi tärpätä, varsinkaan kun hommailuakin on ollut nyt max. kerta viikkoon. :LOL: Oon nyt jonkin aikaa jo uumoillut, että oonkohan raskaana kun yövalvominen on palannut. Toissa yönä näin unta, että tein plussatestin ja eilen oli ihan jäätävä väsymys ja tutunoloinen pahoinvointi. Laitan yv:n @Nannaa_ !
 
Heippatirallaa, täältä varovaisesti hyppään mukaan. Lauantaina tein yllätyksekseni positiivisen testin. Oli melko järkytys, sillä todella vain oletin kierron olevan edelleen sekaisin, sillä edellisestä synnytyksestä on alle 6kk. Esikoinen syntynyt 4/2020.
Nyt La ois ilmeisesti 13.6 viikkoja 5+1. Olen edelleen melko hämilläni, enkä oikein tahdo uskoa tätä todeksi.
 
Claramia
Hei! Varovasti ilmoittaudun myös mukaan kesäkuisiin. Tänään sain plussan ja laskettu olisi ilmeisesti 22.6. eli nyt 3+6. Pitkään oltiin yritetty, mutta kovasti silti yllätti, kun en yhtään uskonut enää, että onnistuisimme. Nyt vain tarrasukkia ja toivottavasti tämä pysyy matkassa! Millään ei meinaa uskoa, että oikeasti olen raskaana. Ihan uskomatonta! Huomenna jatkuu testien tekeminen, sillä viiva oli vielä haalea ja toivon sen vahvistuvan.
 
Ilmoittaudun varovasti mukaan! Huomenna saan tietää hcg arvon. Taustalla siis ivf-hoidon pas ja nyt siis menossa h4+2 eli 1 pv @Tiukuna n perässä tullaan. Oireina menkkamaista jomottelua välillä, kiire vessaan kakkoselle tuo tuostakin ja pahoinvointia ollut joka ilta 3+4:stä lähtien.. huomenna saan tosiaan tietää hcg:n että onko miltä näyttävä tilanne!
Mitä teillä näytti verikokeet?

Mulla kans tehtiin Pas ja huomenna virallinen testi päivä.
Oon siis tässä sortunu jo kotona testailee ja kyllä siihen testiin ihan selkee viiva tuli. Pelottaa huominen verikoe et onko hcg lähtenyt normaalisti nousuun.
 
Tervetuloa uusille ja onnea plussista!❤

Huomaan että itse tulee juteltua paljon enemmän fb-ryhmässä, mutta pitääpä tännekin välillä höpistä :)

Täällä tänään rv6+2. Pahoinvointi on salakavalasti hiipiny arkeen mukaan, vielä ei oo tarvinnut kertaakaan oksentaa, mut etova olo on pitkin päivää. Väsy on ihan hirveä! Nälkä on myös ihan koko ajan, tuntuu et jatkuvasti saa olla puputtamassa jotain! Eniten maistuu kaikki hiilaripainotteinen, mm. hapankorput ja sämpylät suolakurkulla, niitä menee pitkin päivää.. satsumoita menee kilokaupalla ja salmiakkia himoitsen ja oon pari syönytkin, mut pitäis tilata niitä sallittuja salmiakkeja :D

Täälläkin oli tuota unettomuutta plussan aikoihin ja vähän sen jälkeen, mutta unen määrä on lisääntynyt koko ajan ja nyt tulee torkuttua sohvalla aina kun voi ja lisäksi yöt mennyt nyt nukkuen kuin tukki, mutta aikaisin tulee herättyä aamulla.

@Mäyh onnea ihanista ultrakuulumisista ja tervetuloa! :love:
 
Tervetuloa uusille ja onnea plussista!

Huomaan että itse tulee juteltua paljon enemmän fb-ryhmässä, mutta pitääpä tännekin välillä höpistä

Täällä tänään rv6+2. Pahoinvointi on salakavalasti hiipiny arkeen mukaan, vielä ei oo tarvinnut kertaakaan oksentaa, mut etova olo on pitkin päivää. Väsy on ihan hirveä! Nälkä on myös ihan koko ajan, tuntuu et jatkuvasti saa olla puputtamassa jotain! Eniten maistuu kaikki hiilaripainotteinen, mm. hapankorput ja sämpylät suolakurkulla, niitä menee pitkin päivää.. satsumoita menee kilokaupalla ja salmiakkia himoitsen ja oon pari syönytkin, mut pitäis tilata niitä sallittuja salmiakkeja

Täälläkin oli tuota unettomuutta plussan aikoihin ja vähän sen jälkeen, mutta unen määrä on lisääntynyt koko ajan ja nyt tulee torkuttua sohvalla aina kun voi ja lisäksi yöt mennyt nyt nukkuen kuin tukki, mutta aikaisin tulee herättyä aamulla.

@Mäyh onnea ihanista ultrakuulumisista ja tervetuloa!
..


Pakko muuten mainita et mun unettomuuskin kerkesi jo lähteä pois.... Kunnes tuli toissayönä takaisin. :( Ja mä haluaisin vain nukkua.
 
Mä kärsin unettomuudesta, tähän mennessä oon melatoniinia käyttäny joka yö, mutta viimoset 4pv menny ilman ja voi ziisus mä kärsin...ehkä tää joskus tästä tasaantuu =D onneks on syysloma töistä
 
Mä kärsin unettomuudesta, tähän mennessä oon melatoniinia käyttäny joka yö, mutta viimoset 4pv menny ilman ja voi ziisus mä kärsin...ehkä tää joskus tästä tasaantuu =D onneks on syysloma töistä
Toukokuisista huutelen, että eilen oli eka neuvola ja puhuin 6vko unettomuudesta ja kysyin melatoniinin käytöstä (en ole käyttänyt, mutta haluaisin) ja hän sanoi, että raskaana ollessa ei saa sitä käyttää (tarkisti asian vielä varmistaakseen oma tietonsa.)
 
Claramia
Tänään oli viiva vahvistunut joka testissä, tein kolme erilaista :D

Oireita olen kirjannut ylös joka kierrossa ja tässä kierrossa oli ihan erilaiset kuin aiemmin. Muutama päivä ovulaation jälkeen aloin kärsiä yöheräilystä ja valvomisesta. Vatsakipuja on ollut etenkin vasemmalla alhaalla päivittäin. Huono olo alkoi jo viikko sitten, tulee joka päivä pahoinvointia aallottain, etenkin jos en ole syönyt säännöllisesti. Yleensä ei siis tämmöistä ole. Lisäksi nyt uusimpana alkoi eilen heikottaa ja huimata. Lisäksi mulla on ollut melkein joka päivä aaltoillen sellainen kuumeinen olo. Koko ajan on kylmä ja tuntuu, että kaikki särkee. Mutta menee aina ohi, ja sitten palaa.

Tänään 4+0 <3
 
Kiitos @Heemilia ! Voitko vinkata FB-ryhmän ylläpidolle, et oon laittanu yksäriä tääl ja tahtoisin ryhmään mukaan? :)

Täällä alkoi yökkiminen tänään. Vähän heräämisen jälkeen etoi, mutta pakotin itteni syömään ees banaanin. Puol tuntii myöhemmin etominen paheni ja lopulta jo yökin :sick: Onneks ei ylös asti tullut, koska vihaan oksentamista yli kaiken :LOL:
 
Kiitos @Heemilia ! Voitko vinkata FB-ryhmän ylläpidolle, et oon laittanu yksäriä tääl ja tahtoisin ryhmään mukaan?

Täällä alkoi yökkiminen tänään. Vähän heräämisen jälkeen etoi, mutta pakotin itteni syömään ees banaanin. Puol tuntii myöhemmin etominen paheni ja lopulta jo yökin Onneks ei ylös asti tullut, koska vihaan oksentamista yli kaiken

Laitoin myös yksityis viestiä että pääsis ryhmään!
 
Täältä hypätään toiveikkaana mukaan! Tänään plussattu ja omien laskujen mukaan olisi nyt 4+0, LA 22.6. Neljättä odotellaan. Edelliset ovat 11, 4 ja 2 vuotiaita. Välissä on ollut myös pari keskenmenoa, joista edellinen 1,5v sitten. Siitä asti ollut toiveissa ja nyt vihdoin, eli kaikki mahdolliset sormet ja varpaat on ristissä!
 

Yhteistyössä