Kesäkuiset 2020 <3

Moikka molemmille!
Mulla olisi esikoinen tulossa, la 1.6., jos kaikki hyvin menee :)
Oliko @Mini-n-n sulla myös eka?

Neuvolaakin yritin jo varata, mutta ne soittaa takaisin aina kokouksien aikaan. Muutenkin pitää löytää joku äänitiivis paikka, ettei heti paljastu töissä :whistle:
 
Moikka molemmille!
Mulla olisi esikoinen tulossa, la 1.6., jos kaikki hyvin menee :)
Oliko @Mini-n-n sulla myös eka?

Neuvolaakin yritin jo varata, mutta ne soittaa takaisin aina kokouksien aikaan. Muutenkin pitää löytää joku äänitiivis paikka, ettei heti paljastu töissä :whistle:
Tervetuloa!:love: no niin, ollaan ensimmäisten joukossa palstailemassa:D
Mulle on jo kolmas tulossa. Esikoinen 7v, kuopus 1 v:whistle: Että aika pienellä ikäerolla olis sitte nää nuorimmat. Mies sanoi että jos ei ois nyt puolen vuoden sisällä tärpännyt niin ois saanu jäädä koko juttu.:unsure: Ihan hyvä siis että plussa tuli toisesta yrityskierrosta.
 
Onko teillä muuten jotain oireita vai tiesittekö muuten vaan testata? Mulla on ollut viikon verran ihan jäätävää väsymystä ja etovaa oloa. Eilen sitte sai tuo etova olo ihan uuden tason kun piti käydä töissä vessassa hengittelemässä ettei tulis oksennus. :sick: siitä lähtien se onkin ollut vallitseva olotila. Hermo myös menee lapsiin nyt tosi äkkiä.. :unsure:
Ekasta oli pahoinvointia jonkun verran ja edellisestä 24/7 noin kuukauden ajan. Muistaakseni edellisistä ei oo näin aikaisin alkanut oireet..
 
Hei,
Tämä meidän ensimmäinen ja la omien laskujen mukaan 4.6 :) neuvola varattu lokakuun loppupuolelle.
Ennen menkkoja oli usean päivän jomotteleva selkäsärky ja olin varma että vuoto alkaisi. Neljän päivän jälkeen sitten testasin kun ei vuotoa tullutkaan ja plussa pärähti testiin :ROFLMAO: selkäsärky helpottanut mutta kaiken maailman vihlontoja ja juilimista on. Ja unettomuus! ennen nukkui aamuisin pitkään , plussan jälkeen herännyt aamuisin 5.00-8.00 välillä o_O
 
Hei,
Tämä meidän ensimmäinen ja la omien laskujen mukaan 4.6 :) neuvola varattu lokakuun loppupuolelle.
Ennen menkkoja oli usean päivän jomotteleva selkäsärky ja olin varma että vuoto alkaisi. Neljän päivän jälkeen sitten testasin kun ei vuotoa tullutkaan ja plussa pärähti testiin :ROFLMAO: selkäsärky helpottanut mutta kaiken maailman vihlontoja ja juilimista on. Ja unettomuus! ennen nukkui aamuisin pitkään , plussan jälkeen herännyt aamuisin 5.00-8.00 välillä o_O
Meillä sama la.:D mulla on ihan järkyttävä jatkuva huimaus ja tosi voimakkaat nää oireet nyt... alkaa jo vähän epäilyttää että mahtaako tulla kaksoseto_O
 
Heips, täältä yksi odottava ilmoittautuu. En nyt ole ihan varma olenko kesäkuinen vai toukokuinen, menkkojen alkupäivän mukaan la olis 2.6.20, mut oviksen mukaan vois olla 31.5. Plussasin maanantaina ja oireina ollu tissien aristus, alavatsalla turvotuksen tunnetta ja ajoittaista huimausta Minulle kolmas, mutta miehelleni ensimmäinen.
 
Heips, täältä yksi odottava ilmoittautuu. En nyt ole ihan varma olenko kesäkuinen vai toukokuinen, menkkojen alkupäivän mukaan la olis 2.6.20, mut oviksen mukaan vois olla 31.5. Plussasin maanantaina ja oireina ollu tissien aristus, alavatsalla turvotuksen tunnetta ja ajoittaista huimausta Minulle kolmas, mutta miehelleni ensimmäinen.
Tervetuloa mukaan! :) No ei sen niin väliä, eiköhän se kesäkuun puolelle mene kuitenkin. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Toukkis88
Saanko tunkea hieman jalkaa oven väliin tähänkin keskusteluun?:love: La pidemmän kierron mukaan 2.6. ja lyhyemmän kierron mukaan 29.5. eli tiedä tästä nyt sitten. En ole itse ollenkaan satavarma ovulaation varsinaisesta ajankohdasta, kun ovisoireilut kestivät mun mielestä normaalia pidemmän aikaa.. :barefoot: Varhaisultra parin viikon päästä ja sitten ollaan fiksumpia :p
 
  • Tykkää
Reactions: Mini-n-n
Onko teillä muuten jotain oireita vai tiesittekö muuten vaan testata?
Mulla oli selkäkipua ennen plussaa, mutta eipä sitä erottanut menkkakivuista. Paitsi on lievempää eli pärjään ilman kipulääkkeitä! Testasin malttamattomana negat dpo 9 ja 11, mutta dpo 14 sitten tuli selkeästi plussaa. Kaikenlaisia pieniä vihlontoja on jatkunut edelleen.

Ootteko te muut muuten testanneet viivojen vahvistumista? Mun pitäis vähän hillitä, kun hain jo lisääkin testejä ”seurailua” varten :D
 
Onko teillä muuten jotain oireita vai tiesittekö muuten vaan testata? Mulla on ollut viikon verran ihan jäätävää väsymystä ja etovaa oloa. Eilen sitte sai tuo etova olo ihan uuden tason kun piti käydä töissä vessassa hengittelemässä ettei tulis oksennus. :sick: siitä lähtien se onkin ollut vallitseva olotila. Hermo myös menee lapsiin nyt tosi äkkiä.. :unsure:
Ekasta oli pahoinvointia jonkun verran ja edellisestä 24/7 noin kuukauden ajan. Muistaakseni edellisistä ei oo näin aikaisin alkanut oireet..
Täällä oireet alkoi alle viikossa oletetusta ovulaatiosta ja siitä jo oikeastaan tiesin, että onnisti. Myöhemmin tehty plussa sitten vain vahvisti asian, myös sen, etten aivan ollut heittäytynyt luulotautiseksi :love: Nyt mennään vielä melko miedoilla oireilla, joista jatkuva öinen unettomuus on ehkä se häiritsevin. Viime yönä kukuin kesken unien kahdesta kuuteen, kun normaalisti nukun yöt hyvinkin sikeästi. :coffee: Muuten on lähinnä vain rintojen aristus, alavatsakivut ja kipeät vihlaisut häpyluun tienoilla.
 
Ootteko te muut muuten testanneet viivojen vahvistumista? Mun pitäis vähän hillitä, kun hain jo lisääkin testejä ”seurailua” varten :D
Mulla ois mielessä testata yks testi löytyy viel kaapista, mut en varmaan enempää osta. On vaan niin omituisen rauhallinen ja neutraali olo että pistää pään sekaisin. Aiemmissa raskauksissa oli nimittäin niin karmee pahoinvointi alkanut jo tässä vaiheessa
 
  • Tykkää
Reactions: Mini-n-n
Tervetuloa kaikille!:love: Kiva kun porukkaa alkaa jo tulemaan pikkuhiljaa :) pitäiskö jo tehdä pikku lista? Jos haluatte niin päivittäkää punaisella: nimimerkki/ikä/monesko lapsi/la.
Ja näistä meikäläisen oireista... Siis joo väsymys alkoi tosi aikaisin, mutta mun pieni pää tajus että tuo pahoinvointi ja huimaus sekä kauheet painajaiset on todennäköisesti vieroitusoireta lääkityksestä, jonka jouduin lopettaa plussattuani... :unsure::sick: mitään näin kauheeta en oo kyllä koskaan kokenut! Niinku paha raskausetominen lisänä huimaus ja sähköiskunippailut aivoissa.. :eek: enpä olis uskonut että tuo lääke tällaista tekee. Varsinkaan, kun aloitusoireita en saanut ollenkaan! o_O No, jospa tää parin viikon kuluttua menis ohi! Työkaveri kirjoitti mulle reseptin diapamista näihin oireisiin, joka tod.näk. auttais, mutta en halua sitä käyttää riippuvuusriskin sekä tietty raskauden takia... en vaan sitä voinut paljastaa.:ROFLMAO:

Ootteko miettineet varhaisultraan menoa? Itse en oo koskaan ollut muuta ku kkm takia, mutta nyt aion mennä kun niitä meillä töissä tehdään ja saan halvalla.:D Minun mielestä turhaa, mutta silloin toki paikallaan jos esim useampi km taustalla tms.
 
Minä varasin juuri ajan varhaisultraan. Vanhemmista lapsistakin on tullut käytyä ja se antoi ihanaa mielenrauhaa tämmöiselle kärsimättömälle :D Keskenmenoja ei ole takana, mutta löysin niin edullisen paikan, että ajattelin sen 79e siihen mielenrauhaan investoida :D Mulla on paljon voimakkaammat oireet kuin sisaruksista, ikääkin jo yli 35 ja aloin panikoida tuplaraskaudesta :D Mini-n-n, ollaankohan muuten samalla alalla? :)
Heh, voi hyvin olla että ollaan. :D oon sairaanhoitaja. Joo saahan siitä mielenrauhaa kun ultrassa käy vaikka eihän sekään vielä mitään takaa.:) pessimisti ei pety :rolleyes::ROFLMAO:
 
Mä tuun tänneki puolen kuikkii ku toinen laskuri antaa la kesäkuun alkuun. Se toki varmistuu ultrassa sitten. :) Rosina31/33v/3.lapsi/la 4.6

Mulla siis esikoinen poika 8v ja kuopus tyttö 1v 8kk. :love: Näille tulis vähä pienempi ikäero ku esikoisella ja taaperolla nyt.
 
Tervetuloa! Minulla ollut sekavia tunteita tämän raskauden myötä. Toivottu ja suunniteltu on, mutta pitkä aika edeltävästä tekee tästä jotenkin taas hirveän jännittävää ja ajatukset juoksee kauhistumisesta onneen ja kaikkea siltä väliltä
Toukkis/31v/3.lapsi/la2.6
Pysyn nyt tuossa menkkojen ensimmäisestä päivästä lasketussa la:ssa
 
Ketjun ekassa viestissä lista. Päivitän sinne vielä tietoja jos jäi uupumaan! Jos joku haluaa synnytyssairaalan paljastaa niin voin nekin lisätä listaan.:) itellä KPKS.

Yöllä tuntui kovasti menkkajomottelua ja ajattelin että näinköhän menee kesken.. eipä oo kuitenkaan vuotoa näkynyt! :unsure: Toivotaan että jomotteli muuten vain!

Onko teillä kiinnostusta jos perustan salaisen fb-ryhmän meille myös? Edellisen kohdalla meillä on siellä ryhmä joka on edelleen aktiivinen. Ei ole pakko tokikaan! Ajattelin vain jos joku on kiinnostunut.:)
 
  • Tykkää
Reactions: 4nniin4
Ketjun ekassa viestissä lista. Päivitän sinne vielä tietoja jos jäi uupumaan! Jos joku haluaa synnytyssairaalan paljastaa niin voin nekin lisätä listaan.:) itellä KPKS.

Yöllä tuntui kovasti menkkajomottelua ja ajattelin että näinköhän menee kesken.. eipä oo kuitenkaan vuotoa näkynyt! :unsure: Toivotaan että jomotteli muuten vain!

Onko teillä kiinnostusta jos perustan salaisen fb-ryhmän meille myös? Edellisen kohdalla meillä on siellä ryhmä joka on edelleen aktiivinen. Ei ole pakko tokikaan! Ajattelin vain jos joku on kiinnostunut.:)
Mä olisin kiinnostunut kyllä facesta. Mietin eka et olisin toukokuu porukassa mut kyl nyt näyttää et kesäkuulle menee laskettu.. Mut ultrassahan se vasta varmistuu. Mun sairaala on KAKS. Mulla on aktiivinen ryhmä tammikuisen 18 kanssa ja myös edelleen kirjoitellaan kesäkuisten 11 kanssa. :love: Ja juuri ku aloin olla et ei oireita niin johan iski huonous, oon kävelyllä ja yököttää ja hikkee pukkaa. Nyt olis 4+3.
 
Mä olisin kiinnostunut kyllä facesta. Mietin eka et olisin toukokuu porukassa mut kyl nyt näyttää et kesäkuulle menee laskettu.. Mut ultrassahan se vasta varmistuu. Mun sairaala on KAKS. Mulla on aktiivinen ryhmä tammikuisen 18 kanssa ja myös edelleen kirjoitellaan kesäkuisten 11 kanssa. :love: Ja juuri ku aloin olla et ei oireita niin johan iski huonous, oon kävelyllä ja yököttää ja hikkee pukkaa. Nyt olis 4+3.
Laita mulle yv:nä sun nimi että löydän sut fb:stä ja voin kutsua ryhmään. Voi olla että joudun laittaa kaveripyynnön siellä että saan liitettyä!
 

Yhteistyössä