Minulla oli ennen ultraa vahva tyttöfiilis, mutta nyt olen aika varma että hän onkin poika. Pitää varmaan keksiä joku vähän neutraalimpi työnimi mielikuvissa käytettäväksi
Toivottavasti kaikki on ok!Esikoisen kohdalla luulin odottavani poikaa, saimme tyttären. Tyttären, joka on varsinainen poikatyttö!
Mehän sitten "kärähdettiin" Nt-ultrassa ja nyt aivan hirveällä järkytyksellä jatkotutkimuksiin. En tiedä miten vahvasti omaan vaistoon voi luottaa, mutta mulla on vahva tunne että kaikki olisi hyvin. Arvatkaapa kuinka pahasti romahdetaan, jos uutiset ovat huonoja..
@Puuvilja Joo saatiin kuuluviin seuraavana päivänä mutta tosiaan tuntuu siltä että pieni liikkuu paljon, koska äänet oli eri puolella toisella kerralla. Mulla oli eilen ruskeahkoa vuotoa jonka takia kävin päivystyksessä ja siellä myös sanoivat, että eivät kuuntele vielä tässä vaiheessa sydänääniä. En edes uskaltanut sanoa, että kotona oon kyllä jo kokeillut. Ootko nyt viime päivinä ehtinyt kuunnella uudestaan kotona?Toivotaan parasta @Royalmf
Oletteko @Krin0090 yrittäneet kuunnella uudestaan sydänääniä? Kävin tänään avoneuvolassa, kun ei kotidopplerilla saatu kuulumaan, mutta eipä saanut terkkakaan. Nyt 10+3. Sanoi että normaalisti eivät edes yritä kuunnella näillä viikoilla, koska pieni liikkuu koko ajan ja sillä on paljon tilaa mihin karata. En nyt sitten tiedä mitä tehdä. Varatako ultra yksityiselle vai kärvistelläkö 2 viikkoa ja saada vasta sitten mahdolliset huonot uutiset, kun on nt-ultra.
Ei olla enkä ole varma kokeillaanko, kun niin paha ja ahdistunut mieli siitä tuli. Aiemmissa raskauksissa ei edes yritetty kuunnella ennen nt-ultraa. Ehkä haluan nämä 10 päivää olla vielä onnellisesti raskaana ja sitten ottaa vastaan ne uutiset mitä nt-ultrasta tulee...Joo saatiin kuuluviin seuraavana päivänä mutta tosiaan tuntuu siltä että pieni liikkuu paljon, koska äänet oli eri puolella toisella kerralla. Mulla oli eilen ruskeahkoa vuotoa jonka takia kävin päivystyksessä ja siellä myös sanoivat, että eivät kuuntele vielä tässä vaiheessa sydänääniä. En edes uskaltanut sanoa, että kotona oon kyllä jo kokeillut. Ootko nyt viime päivinä ehtinyt kuunnella uudestaan kotona?