Tervetuloa joukkoon!Jospas minäkin nyt uskaltaisin liittyä tähän joukkoon. Plussattu on jo melkein kuukausi sitten ja la 7.6. Kolmas tulossa. Isommat on jo koululaisia
Kävin tällä viikolla varhaisultrassa 7+5 ja siellä näkyi tyyppi oikeassa paikassa ja sydän sykki kovaa. Kuultiin myös sydänäänet viimeiset pari viikkoa on ollut aivan järkyttävän paha olo. Eilen kävin rykimässä pöntölläkin, mutta mitään ei tule ylös. Ruokavalio on tällä hetkellä aika heikko, koska mitään ei tee mieli. Pelkkä ajatuskin ruoasta kuvottaa ja olenkin elänyt aika pitkälti hedelmillä ja mehujäällä. Kauhea nälkä on siltikin koko ajan, mutta kun ei mene alas, niin ei mene. Ultran kätilö lohdutti, että tässä vaiheessa ei kannata stressata syömisistä, pitää vain syödä mitä pystyy. Tissit turposi yhtäkkiä yhtenä iltana ja kipeytyivät. Aiemmissa raskauksissa ei ollut mitään tällaista, varsin oireettomia olivat eli helpolla pääsin silloin. En kuitenkaan valita oireista, onneksi niitä on
Mulla aika samanlaisia juttuja kuin sulla mulla on pahoinvointi pahimmillaan aamulla ja kestää päivään asti, iltapäivästä eteenpäin ihan ok olo, ellen sit muka syö liian tuhtia annosta jotakin ni sit se äklötys alkaa
Mulla kans hedelmät ja appelsiinimehu on jotenki sellasia mitkä vähän helpottaa oloa. Kaikki muu tuntuu jotenki vaikeilta laittaa suuhun