Mua ei turvota yhtään. Ainoa oire on arat tissit, muuten en ees tietäisi olevani raskaana. Tiedän että ne oireet sieltä pamahtaa, varmaan viim ens viikolla halailen jo pönttöä.
Mulla on sama! Ei hirveästi vielä tee pahaa, muttei kyllä hotsita syödä mitään, vaikka nälkä kurnii mahassa.Mulla on nyt alkanut semmonen outo pahoinvointi. Hajut ei edo tai ruuat mitenkään, eikä tee pahaa. Mutta en vaan halua syödä mitään. Siis nälkä on, mutta ei tee mieli mitään. Onks kellään muulla tämmöstä? Tosi outoa. Tää on varmaan joku pahoinvoinnin esiaste
Muoks. Nyt on 5+3
Ei sentään, en oo varmaam varhaisultraan menossa ollenkaan. Tuo on sellasesta raskaus-sovelluksesta joka mulla on ollut esikoisen aikaan käytössä. Siinä annetaan kullekin viikolle tietoisku lapsesta, äidistä ja puolisosta. Toi oli vaan niin hieno kuva että oli pakko laittaa millainen katkarapu siellä tällä hetkellä köllii.@Maya123 mistä tuon laatuisia kuvia saa? Onko tuo siis teidän varhaisultra kuva
Mä mietin tuon testin tekemistä kans, mut en uskaltanu just tuon takia. Ahistaa muutenkin, niin sit ahistais potenssiin 20. Tekis mieli vieläki testata, mut ei oo oikeen järkeä. Kesällä kemiallisessa mulla näytti raskaustestit plussaa vielä viikko vuodon loppumisen jälkeen. Vasta verikoe varmisti, että hcg-taso oli tasan nolla.Mä tein tänään sen clearbluen digin ja tuli vähän sellanen ahdistus. Se näytti raskaana 2-3, vaikka jos mulla on 6+3 menossa niin olis pitänyt olla 3+. Tässä on siis kaksi vaihtoehtoa: joko oon raskautunut joskus myöhemmin kuin kuvittelin tai sitten se hormonimäärä ei nouse tarpeeksi nopeasti/on laskusuunnassa.
Muoks. Ehkä mämä en vaivukaan epätoivon alhoon ja heitä kaikkee toivooni ton cb:n testin vuoksi. Hitto soikoon mä oon raskaana ja kaikki on hyvin niin kauan kunnes jokin ei oikeesti oo hyvin.