Kesäkuiset 2019

Kiitos ihanat ❤ niinhän siinä kävi että keskenmenoa pukkaa. Ultrassa ei näkynyt merkkejä kohdun ulkoisesta. Toisaalta tää oli vasta eka kunnon yritys joten kyllä täältä noustaan :) Nyt oon jo mielissään odottamassa uutta yrityskiertoa. Pakkohan se on joskus tärpätä (y) Minut voi siis poistaa listalta ja toivotan hurjasti onnea tuleviin ihaniin raskausaikoihin ❤❤❤ Parempaa onnea teille ❤
 
@TeaTuulia pahoittelut. Tiiän miltä susta tuntuu, koin saman kesällä. Keksi jotain muuta ajateltavaa seuraaviin menkkoihin asti niin aika menee nopeempaa.

Mulla huomenna eka varhaisultra hoitajan luona 6+2. Katsotaan onko kohdussa mitään. Sydän ei välttämättä vielä lyö..
Pelottaa kamalasti, ku muistuu mieleen kesäinen keskenmeno.
 
Tulipahan koettua tänään ekaa kertaa kunnon aamupahoinvointi! Tällä kertaa tuli kiire oksentaa! Esikoisen aikana pääsin niiiiin helpolla/vähällä, että nyt tuntuu et koen varmasti kaikki :confused: kaiken lisäks kurkku kipee ja nuha! Ja voi miten unohdinkaan kuinka herkästi sitä tässä tilassa hengästyykään! :ROFLMAO: normaalisti tarvittais nuhan ja kurkkukivun lisäks 38 kuume ni olo olis sama :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@Aurink0 voi ei en tarkoittanut pelottaa. Siis ne on yleisempiä kuin luullaan, mutta ei niitä jokaiselle tapahdu! Ja et voi aiheuttaa niitä itse tekemällä jotain väärin, jos elät ihan normaalia elämää.
Toihan se on just ku niistä ei puhuta ni ei oo aiemmin ymmärtäny miten yleisii ne on :/ mutta eihän sitä tosiaan koskaan tiiä kenen kohalle se huono tuuri käy, niinku sanoit ettei sille ite voi mitään :( toivotaan vaan paljon tarrasukkia kaikille että menis hyvin ❤
 
Tänään taas töissä;
Minä työkaverille; "Ootko just värjänny tukan kun haisee väriaine?"
Työkaveri; "Runsas viikko sitte:cautious:".
:barefoot:hupsista saatana.:whistle:

Ei oo eka kerta kun töissä avaudun hajuista joita muut ei haista. Kohta kosahtaa:LOL:
 
@RUSKA82 onnea ultraan! Kerroppa sit kuulumisia :love:
Ja joo tuntuu että tosi moni on kokenu keskenmenon, onhan se silti suuri määrä mitä raskauksia keskeytyy ennen 12 vkoa. Niistä puhutaan aivan liian vähän ja se on valitettavasti tabu. Sit ihmiset jää yksin sen surun ja huolen keskelle.
Omalta osaltani taistelen tätä vastaan ja ollaan oltu miehen kanssa avoimia keskenmenosta ja siitä mitö kaikkea ollaan köyty läpi sen takia. Ei se oo salaisuus ja se on elämää. Toivottavasti pystyn antamaan omalta osalta vertaistukea muillekkin ja asenteet alkais joskus muuttua ja että töstäkin aiheesta puhuttais. Ei se oo häpeällistä tai salaista. Yhtälailla kun kuoleman aiheuttama surutyö. Se on rankkaa.
 
Tänään aamulla vielä dippasin pc testin. Nyt siis rv4+2. Teen vielä tuon toisen huomen aamulla :) Haluan nähdä, että missä vaiheessa noihin testeihin pamahtaa yhtä vahva tai tummempi viiva :rolleyes: https://aijaa.com/Silxzf

Keskenmenoja itsekin kokeneena, niin pelko ja epävarmuus on hyvin paljon läsnä jos tässäkin käy niin ja osasyy miksi dippailen vielä testejä, että näen viivan vahvistuvan varmasti.
 
Moi kaikille, täällä olisi uusi keskustelija!
Annamai | Kolmas | 12.6.| Tyks
Tänään 4+2 tein testin, olin kyllä jo viimeisen viikon tosi varma että olen raskaana! Mahaa on nippaillut, ruoan lämmittäminen mikrossa ällöttänyt, paleltaa koko ajan ja itkeskelen vähän väliä eli ihan klassisia ja tuttuja oireita.

Kotona vähän yli kolmevuotias esikoinen ja 1v 8kk nuorempi, tyttöjä molemmat. Molemmista ollut ihan tyttöolo, katsotaan miten tällä kertaa käy

Keskenmenoista täällä oli keskusteltu, mullakin niitä takana 2 ennen esikoista. Kyllä ne sellaiset jäljet jätti että seuraavat 2 kk ravaan vessassa tarkistamassa että onko kaikki hyvin...

Faceryhmästä oon kiinnostunut ehkä nt-ultran jälkeen, tai katsotaan nyt uskallanko jo aiemmin ☺
 
  • Tykkää
Reactions: lucille ja ipanassu

Yhteistyössä