Kesäksi 2009 rantakuntoon !!

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti84:
Nolo ilmoittaa, mutta ketjun pitäjä onkin kuin onkin tullut raskaaksi :whistle: Laskettu aika on helmikuun alussa. Pysyttelen kyllä varmasti keveillä linjoilla, mutta ihan tosilaihdutusta en kuitenkaan voi pitää. Joten toivon, että jatkatte sujuvasti ilman aloittajaanne :heart:

Onnea kaikille tällä pitkällä taipaleella :)
Terkuin Niiskuneiti ja pikkuruinen 6+5
Voi että , hirmusti onnea :D :flower: :hug:

Mitäs RöntänTönttä sinulle kuuluu? :)

Täällä odotellaan juhannukselta alkavaa 3viikon kesälomaa :)
Lomalla meinaan olla tosi tarkka syömisten kanssa, että paino ei pääse nousemaan, vaan että mieluummin laskis niin kuin tähänkin asti :) Toki herkutteluakin on tiedossa, ainakin yhdet rippijuhlat ja grillijuhlia. Nam, kun vaan ajatteleekin kaikkia ihania herkkuja....
(Täytyy säästää aikalailla pisteitä niihin rippijuhliin...)

Tsemppiä kaikille! :flower:

Joo, mä oisin valmis tulemaan teidän mukaan tähän. Painoa en osaa nyt sanoa, koska puntarissa on patterit loppunu ja ei oo pattereita, mutta ilmoitan huomenna, kun ostan patterit siihen. Pituuden ilmoitan kans huomenna. Mutta sen tiedän, että olen todella ylipainoinen ja motivaatiota on kyllä laihdutukseen. Niin monta kertaa olen yrittänyt, mutta eipä ole onnistunut.

Olen kolmen lapsen äiti. Lasten iät on 4, 3 ja 1 vuotta. Ja he kyllä pitävät minua liikkeessä. Aviomieheni tukee mua todella paljon tässä laihdutuksessa, mistä olenkin todella onnellinen. Lastenkin kannalta olisi todella hyvä, että saa painoa pois. Kun painoa on lähtenyt niin jaksaa lasten kanssa touhuta enemmän.

Painon ja pituuden laitan huomenna..

Yhteistyössä