Kesäksi 2009 rantakuntoon !!

B)

Olisko mulle tänne seuralaisia?

Olen tammikuussa aloittanut tiputtamaan painoani ja nyt on 10,7 kiloa tippunut, ainoa vaan että n. 25 kg on vielä jäljellä. Elikkäs vielä ihan tähän kesään ei ole kyllä rantakuntoon pääsemistä, mutta toiveet laitettaisiin sitten ensi kesään. Elikkäs paino nyt 90,6kg ja pituutta 168cm. Ensi toukokuussa ollaan ehkäpä lähdössä etelään, olispa ihana mennä siellä bikineillä..siellä kiva porkkana :heart:

Perheeseen meillä kuuluu vilkas 1,9v. poika, joka pitää äidin jalat liikkeessä. Ja yksi sohvaperunamies, joka pitää äidin suun liikkeessä :D Onneksi justiin luki jossain, että nalkutus on vaan hyväksi :D Ja... villakoiria löytyy lattialta koko ajan jostain syystä kasvava kerros..
Toinen lapsi on ollut jo hetken tässä haaveissa, joten siitäkin syystä olisi ihana saada painoa alas. Ja tiettekö, mun pitäisi olla 28.6 kaasona kaverin häissä, että siinä onkin pala purtavana että ees joku puku mahtuisi päälle!!Enää ei siihen ole paljoa aikaa! Laihdutusmetodina on "katson mitä syön" ja liikun runsaasti. Jumppasalilla tulee käytyä 3-5x viikossa ja kotiäitinä (vielä) touhuttua pojan kanssa! Hyvin on toiminut :wave:

Että tämmöttii, saas nährä saanko yhtään kaveria, kaikki haluaa kuitenkin olla rantakunnossa jo tänä kesänä B)

Terkuin Niiskuneiti84

Kesä 2009 kuulostaa mulle hyvältä tavoiteelta!
Mä oon aika onneton laihduttaja..yhdellä vkolla saan pari kiloo pois niin seuraavalla ne on jo takas..mutta jos tälläisen porukan voimalla ja toisten onnistumisesta sais motivaatiota..tai kyllähän multa motivaatiota löytyy,HALUAN LAIHTUA |O ..oon vaan niin perso karkille :ashamed:

oon siis 3 tytön äiti..lapset on 11v.kohta 7v ja 5v eli vauvakiloja ei mulla enää pitäis olla..ite oon 28v..painoa oli tänään aamulla 87,2 ja pituutta on 171
öö tavote olis joku 15-20kg pois..
Vau niiskuneidille tuo -10kg on jo TOSI hyvä alku!!
nyt katsomaantota saippua hömppää telkusta..

Moikka!!

Ja kiva kun sain seuraa! Minä olen tosiaan 23vuotias, mutta nuoresta iästä huolimatta tiedän paljon laihdutuksesta. Olen laihduttanut ehkä n. 15vuotiaasta (en edes ollut silloin lihava, vaan hieman pyöreä-mikä silloin tuntu että olisin hirveän iso) ja mikä on tulos..ei muuta kun lihavampi :whistle:

Mertzi: Milläs "metodilla" ajattelit laihdutusta aloitella? Kun olemassa on ties mitä kaikkia painonvartijoita, keventäjiä jne. Minä käyn aina välillä kalorilaskuri.fi:ssa tarkastamassa syömisiäni. Mutta en säännöllisesti. Se on ollut tosi hyvä ja halpa. Muuten kyllä olen ihan "omillani" :) Laihdutuksen aloitin tammikuussa painonvartijoilla, mutta lopetin sen n. 5viikon ja -5kg päästä kun jumppasalilla meinas lähtee taju-johtui siis liian pienestä määrästä ruokaa. Sen jälkeen siirryin tuonne kalorilaskuriin niin jopas sai syödä enemmän ja sitä kautta parempi olo ja laihdun n. 0,5kg viikossa :heart:

Sulla onkin jo monta lasta, onkos vielä haaveissa vai onko lapsiluku täynnä?

Nyt vaan tsemppi päälle ja ens kesää odotellessa B)

Terkuin Niisku

Ihan tällä perinteisellä herkut pois ja persus ylös sohvalta..oon kans kerran kokeilut painonvartioita mut en mä oikeen kokenu niitä ryhmätapaamisia juttukseni..keventäjiä oon myös harkinnu..mut toisaalta kyllä mä tiedän kuinka laihdutetaan,itehän sitä syömisistään ja muista vastaa..

Tänäänhän on lupa herkutella kakulla =) ja itseasias tarttis lähtee valmistautuu lähtöön omaa mammaani katsomaan..
Aurinkoista äitienpäivää kaikille!!!! :flower:

Jäi vielä laittamatta noista vauvahaaveista..
Välillä tahtoo iskeä vauvakuumetta,mut sit tulee joku pieni järjen sanomaan miten helppoa elämä jo on kun lapset isoja ym..meillä ehkäisy keinona toiminu tuo kuopuksen "hieman vaativa"luonne..toisaalta oon lapsesta asti aina aatellut et isona mulla olis 4 lasta ja on ne pienet kuitenni niin ihania

:heart:
eihan sitä ikinä tie mitä elämä tullessaan tuo

Niin mäkin oon mukana, vaikka onkin ollu kiirusta, enkä oo kerennyt kirjoittelemaan. Meille tuli 03/08 uusi vaavi, edellinen synty 09/02. Esikoisen jälkeen laihdutin 10 kiloa raskauskiloja (joista osa tuli kyllä jo raskauden alkua edeltävinä kuukausina). Mä en ymmärrä, mikä mulla on, kun just ennen raskaakas tuloa on molempien muksujen aikana tullu sellanen 5 kiloa ekstraa muutamassa kuukaudessa. Muuten ei oo tälläsiä äkillisiä painonnousuja ollu.

Niin aiemmin (kun putos toi 10 kg) mulla toimi painonvartojoiden kirjekurssi ja se, että kuuluin painonvartijoiden sivuilla ketjuun, johon piti kerran viikossa raportoida paino. Mulla toi pisteiden kirjaaminen eli käytännössä ruokapäiväkirjan pito toimi hyvin. En mäkään tunne painonvartijoiden istuntoja omikseni. Mieluummin käytän sen ajan perheeni kanssa.

Eli painoa on nyt 67 kg ja tavoite 55 kg eli pudotettavaa olis 12 kg. Meidän pikku prinsessa kun on vielä täysimetyksellä, niin mitään ihmediettejä ei kyllä uskalla kokeilla. Kunhan näin aluks pääsis eroon tästä herkkujen mässytyksestä ja pääsis taas kuntoilussa alkuun. Huomenna päättyy mun kuntosalikortin "synnytystauko", joten ajattelin alkuviikosta suunnata taas pitkästä aikaa salille :p

Heips!

Täällä 22-vuotias painonpudottaja tulisi seuraan mukaan!? :)

Tavoitteena olis saada tätä painoa pois, kun sitä olen saanut ihan kiitettävästi kerättyä ympärilleni ;)
Eli tällä hetkellä painan 103.9kg, painoa olen saanut jo pois 6,1kg, eli sellasta kilon viikkotahtia. Kamalaa ajatellakin että lähtöpainoa mulla tosiaankin oli se 110kg :( mutta onneksi se tästä tuntuu laskevan alaspäin. Minä pudotan painonvartijoiden kirjekurssilla, kun en tunne mitään ryhmässä käyntiä omaksi jutukseni. Tähän mennessä siis toiminut, eikä nälkäkään ole vaivannut. Pisteet kirjaan ylös, sekin on ihan kivutonta mulla, ja nyt jo menee aivan rutiinilla :) mun oli vaan todellakin tilattava se kallis 108euron paketti että sain motivaatiota lisää, kun noin kalliin jutun täytyy toimiakin ja kun ilman tuota paino nousis aina vaan :(

Motivaatiota tähän elämäntapamuutokseen on se, että joskus haluan mennä kauppaan ja ottaa sieltä sellaisen vaatteen minkä oikesti haluan, enkä sitä mikä nyt sitten sattuu menemään päälle........
Toisena syynä elämäntapamuutokselle on vauvakuume. Vuoden jo pian ollut haaveena, mutta eipä ole vielä näkynyt pikkuista meillä :( joten haluaisin parantaa mahdollisuuksiani tässäkin asiassa :)

Tavoitteena mulla olis joskus painaa 68kg, se on haave minkä meinaan toteuttaa! Saa nähdä kauanko menee, mutta tällä hetkellä motivaatiota riittää vaikka muille jakaa! :)

Tsemppiä kaikille! :flower:

Tästä vois löytyä yksi innokas..
Ainaki taas toistaseksi :D
Käyn työssä, minulla on 1.9v suloinen tyttö, JOKA huolehtii siittä että kuljen ja liikun. Vaikkakin joskus työpäivän päätteeksi tuntuis mukavalta laittaa maate. Onneksi. ONNEKSI on ikioma kirri pussi olemassa!

Onhan tänne mukavasti kertynyt poppoota :) Tehtäiskö ihan virallinen lista meistä :) Jos kaikki halukkaat laittas itsensä listaan kopioimalla sen ja liittämällä omaan viestiinsä. Ja viikottain sitten (mikä nyt onkin sitten oma punnituspäivä) niin päivittää sitä! Tietysti muutenkin keskustellaan:) Itsellä paino on junnannut muutaman viikon paikallaan, lauantaisin mittailen.

Tässä olisi lista:

(nimimerkki/lähtöpaino/paino nyt/tiputetut kilot yht./viikkopudotus/pituus/tavoitepaino/ikä )

:heart:KESÄKSI 2009 RANTAKUNTOON OSALLISTUJAT::heart:

Niiskuneiti84: 101,3kg/-10,2kg/+-0/168cm/65kg/23v.

Tervetuloa mukaan RöntänTönttä :)
mites sulla on painonpudotus edennyt?

Olis mukavaa jos tähänkin ketjuun saatais aktiivisempia kirjoittajia :) ei vielä montaa henkeä oo, mutta kiva jos ois ees muutama joiden kans sais kirjoitella useimminkin kuin kerran viikossa...

Naputan ny jotaki hiukan ittestäni :D

Mulla 3 lasta ja neljännen la 1.8.2008. Kotosalla oon ja nevolassa juttelin että ihan ok ,jos lasken pojoja, väliin oon lisänny sen pari 21p lisäks. Ja monta päivää on menny kyllä mönkääänki jo :snotty:

4.5 Alotuspaino 88,7
11.5 86,5 -2,2kg
18.5 85 -1,5kg
25.5 85,8 +800g

Eilen vaaka näytti 84,5 ja tänään 87 Ihmellisesti pompii paino :eek:

Onko teillä tiettyä punnitus päivää? Miläl lailla tiputtelette?

Tässä vielä tavotteet: 5.10 73,7 :saint:
5.2.2009 61,7

Ja lopullinen kesällä 2009 55kg Oon 163cm pätkä :D

Tulin nopeasti lukemaan josko joku olis tähän ketjuun vastannut, ja olihan :)
mukavaa kuulla että neljättä lasta odotat RöntänTönttä! Itsellä se ensimmäinen haaveissa, mutta painoa täytyy tiputella että olisi mahdollista...

Täällä kans pisteitä lasketaan, se on toiminut mulla ihan hyvin 8viikkoa mutta tämä yhdeksäs viikko meni aivan per*********n... :( paino nousi viikossa 400g, mutta tiedänpä itse että menkkojen takia tuli syötyä "hieman" enemmän kun normaalisti joten ehkä se tästä tän kymmenennen viikon aikana taas laskeekin. Ainakin toivottavasti! :)

Mä punnitsen itseni suurinpiirtein joka aamu (on tullut tavaksi käydä puntarissa nyt kun pisteitä oon laskeskellu) ja tulokset ilmoitan keskiviikkoisin. Mutta eipä sillä väliä että koska niitä ilmoitellaan, kukin sitten kun siltä tuntuu! :)

Eli tän viikon paino oli 101,7kg, pudotusta yhteensä 8,3kg.

Ihanaa loppuviikkoa kaikille! :)

Miiuliini85 Sulla hyvin tippunu paino :flower:

Mulla viisarit näytti samaa mitä viikko sitte. Kolme päivää meni herkutelles :whistle: :snotty: Mutta ei kuiteskaan oo paino noussu. Nyt taas itteään niskasta kiini, että pysyy tavottees :saint: Mites muilla menee?

Eli on nyt tämä oma peilikuva alkanut ahdistamaan ihan täysillä.

Olen 158cm pitkä-pätkä ja painoa on 73,3kg. Eli ihan liikaa tuommoiset 10-13kg. Sellaiset 60kg olisi mulla sopiva tavoitepaino. Vuoden 2007 alkutalvella sain pudotettua painostani noin 8kg, tarkkaa painoa ei ole tiedossa, kun en pitkään aikaan rohjennut käydä puntarilla. Tämän hetkinen vyötärönympäryskin on 90cm, eli terveydellisista syistäkin olisi ihan hyvä saada painoa alemmaksi. Suvussa kun on tuota kakkostyypin diabetesta.

Ikää mulla on 32 vuotta, joten varmaan jonkinlainen kolmenkympinkriisikin tämä olotilan ahdistus on. 2 lastakin on, syksymmällä koulunsa aloittava ja eskarilainen. Päivät ja viikot on yhtä hulinaa, omaa aikaa liikunnalle on välillä vaikea löytää, kun illalla on niin väsynyt olo.

Suurimmat paheet mulla on juuri tuo lenkkien siirto. Tykkään liikkua ja lenkin jälkeen on mahtava olo, mutta se lähteminen. Ja tietysti älytön makeanhimo. Mikäpä mukavempaa kuin ottaa hyvä kirja ja karkkipussi sohvalle kaveriksi. Tietysti kesällä tulee myös syötyä jäätelöä, makkaraa ja lonkeroa. Tosin nuo alkoholijuomat on vähentyneet tosi paljon, ehkä kerran kahteen viikkoon 1-2 tölkkiä. Ruoan kans suurin ongelma on kasvisten vähäisyys ja epäsäännölliset ruoka-ajat. En muka kerkee eväitäkään töihin tekemään, sit ostan jotain helppoa einestä.

Eli tavoitteena on: enemmän liikuntaa, karkkipäivä max. kerran vko, syödä useammin ja paremmin.

Mutta nyt lähden lasten kans iltapesulle ja iltapalalle (ruisleipää, kinkkua ja suomalaista paprikaa :) )

Tervetuloa joukkoon JuhlaMokka :)

Kiva saada uusia kirjoittajia mukaan.

Mulla pudotettavaa on vielä sellainen 30kg, mutta eikö se tästä ajan kans lähde :) täys 10kg on rikki, on tosi kova tsemppi päällä!
Justiin käytiin miehen ja koiran kanssa pyörälenkillä, tuli hyvä olo kun vain sain itteni rankan työpäivän jälkeen vielä lähtemään ulos! Nyt unikin varmaan maittaa paremmin kun tuli oltua pihalla :)

Mitäs RöntänTönttälle kuuluu? :)

Miiuliini85 Hyvä tulos sulla :D Mulla menny koko viime viikko ihan mönkään ja paino oli kilon enempi ku sunnuntaina punnitsin. Nyt otin TAAS itteeni niskasta kiini ja oon laskenu pisteitä =) Pöhköä mutta pyysin miestä piilottaan puntari,ku laukon siinä joka aamu (ja sata muuta x päiväs) Ja kettuunnun jos ei paino tipu ja LUOVUTAN , missä lie mun itsekuri :snotty: No nyt en kehtaa töpeksiä vaan maltan sununtaihin asti, tuun sitte kertoon paljokos viisarit näytti :D Kauheesti haluttas kunnon hiki jumppaan ja salille ,mutta pitää odottaa että vauva syntyy, ja 2kk sen jälkeenki. Mulla vaan aina käyny niin että ku oon salilla ruvennu käymään nii eipä oo pisteillä paino tippunu vaan jumii samassa tai nousee 1-2kg :kieh: No sitkeesti vaan etiäpäin , jos juhannuspävänä hiukan herkuttelis sitte :whistle:

Tervetuloa JUHLAMOKKA :wave:

RöntänTönttä tuo puntarin piilotus olis kyllä hyvä idea :) siellä tulee joka aamu munkin käytyä, ja joskus paino heilahtelee puolikin kiloa ylöspäin edellisestä aamusta... silloin motivaatio tuntuu katoavan koko päiväksi.... mutta eipä se vaaka ainakaan tätä kymmenen kilon pudotusta multa yhdessä yössä pois saa otettua ;) (yrittän muistaa tämän kun vaaka näyttää liikoja...)
milloin sulla olikaan laskettu aika? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miiuliini85:
RöntänTönttä tuo puntarin piilotus olis kyllä hyvä idea :) siellä tulee joka aamu munkin käytyä, ja joskus paino heilahtelee puolikin kiloa ylöspäin edellisestä aamusta... silloin motivaatio tuntuu katoavan koko päiväksi.... mutta eipä se vaaka ainakaan tätä kymmenen kilon pudotusta multa yhdessä yössä pois saa otettua ;) (yrittän muistaa tämän kun vaaka näyttää liikoja...)
milloin sulla olikaan laskettu aika? :)
Mulla saattaa joskus 2kg heilahtaa päivän aikana :eek:

Tuo kymmenen kiloa on kyllä jo hieno saavutus :flower: Ihan varmasti motivoi lisää ku nuin hyvin jo tippunu ja mikäs sen mukavempaa ku mahtuu entiset vaatteet päälle (kokemuksesta tiedän hihiphurraa-olon :D )
Niin ja laskettu aika on 1.8 , iiik alkaa synnytys pelottaan :ashamed: Mulla täälä maha kurajaa enemmän ku vähän ,mies söi tuos tortilloja , mutta san itteni pysyyn kurissa, vettä jon vamaan 1,5l , oikeen järkevää tietenki näin yötä vasten :whistle: Mutta taidan tästä suunnistaa nukkumaan :D Tsemppiä kaikille!!!

Nolo ilmoittaa, mutta ketjun pitäjä onkin kuin onkin tullut raskaaksi :whistle: Laskettu aika on helmikuun alussa. Pysyttelen kyllä varmasti keveillä linjoilla, mutta ihan tosilaihdutusta en kuitenkaan voi pitää. Joten toivon, että jatkatte sujuvasti ilman aloittajaanne :heart:

Onnea kaikille tällä pitkällä taipaleella :)
Terkuin Niiskuneiti ja pikkuruinen 6+5

Yhteistyössä