mulla alkaa jo palaamaan käämit ton helteisen sään takia :kieh: tulispa pian talvi ja lunta =)
Ja minä kun en valita kylmästäAlkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Sitten voitte valittaa kun on niin pirun kylmä :saint:
En muuten valittanu viime talvena kertaakaan kylmyyttä..Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Sitten voitte valittaa kun on niin pirun kylmä :saint:
Ei ole kylmiä ilmoja on vaan väärin pukeutuneita ihmisiä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Sitten voitte valittaa kun on niin pirun kylmä :saint:
Mulla on töissä talvella ihan kunnolla päällä, mutta aina 1 h pihalla niin mä olen umpijäässä.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Ei ole kylmiä ilmoja on vaan väärin pukeutuneita ihmisiä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Sitten voitte valittaa kun on niin pirun kylmä :saint:
näinhän se on et koskaan ei oo hyväAlkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Sitten voitte valittaa kun on niin pirun kylmä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Mulla on töissä talvella ihan kunnolla päällä, mutta aina 1 h pihalla niin mä olen umpijäässä.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Ei ole kylmiä ilmoja on vaan väärin pukeutuneita ihmisiä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Sitten voitte valittaa kun on niin pirun kylmä :saint:
Niin kun voiskin olla rajattomasti ulkona, vaan kun ei voi...Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ihanaa kun on kesä B) "talvella" sitte valitetaan ku sataa ja tuulee ja on inha ilma. nauttisitte nyt ku voi olla ulkona yms.
Kyllä minäkin kesästä enempi tykkään, kun lopultakin tarkenee nukkua ilman villasukkia.Alkuperäinen kirjoittaja äiskä06:Oon enemmän kesä ku talvi ihmisiä. On ihanaa ku on lämmin, saa loikoilla rannalla ja ottaa aurinkoa
mä loikoilen sillo kun toi täystuho nukkuu B)Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Kyllä minäkin kesästä enempi tykkään, kun lopultakin tarkenee nukkua ilman villasukkia.Alkuperäinen kirjoittaja äiskä06:Oon enemmän kesä ku talvi ihmisiä. On ihanaa ku on lämmin, saa loikoilla rannalla ja ottaa aurinkoa
Mutta jos sulla on taapero, niin miten toteutat ton loikoiluosuuden? Minä en saa sekuntia peffallani istua, kun nuo kaksi on jo pahanteossa. B)
Kyllä mä liikun. Eka jäädyn sormista. Mulla on vaikka minkälaisia käsineitä mutta ei mikään pidä mun sormia lämpöisinäAlkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Mulla on töissä talvella ihan kunnolla päällä, mutta aina 1 h pihalla niin mä olen umpijäässä.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Ei ole kylmiä ilmoja on vaan väärin pukeutuneita ihmisiä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Sitten voitte valittaa kun on niin pirun kylmä :saint:
Sitten pitää varmaan :saint: lisätä liikuntaa. Kyllä mullekkin tulee helposti kylmä jos ei oo mitään tekemistä, mutta silti oon sitämieltä että sitten mulla on väärä varustus.
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Kyllä mä liikun. Eka jäädyn sormista. Mulla on vaikka minkälaisia käsineitä mutta ei mikään pidä mun sormia lämpöisinä
:/