Miksi niiden lapsien pitäis olla isompia? yvinhän tuon ikäisten kans jo sujuu..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole tekemistä ei. Lapset 6v. ja 1v. Kun olisivat isompia, lähtisi vaikka reissun jonnekin.
Kyllä nuo tiettyyn pisteeseen viihtyvät toistensa kanssa. Mutta jossain vaiheessa menee vaan tappeluksi kun kellään ei mitään tekemistä. Ja onhan se kivempi jos käy muitakin kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täh?! Aina täällä palstalla jauhetaan, että on PAKKO tehdä monta lasta että on sisaruksia ja seuraa. Ja sitten ne ei viihdytäkään toisiaanko?!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä sama tilanne. Kohta 10v, 11v ja 13 v pojat vailla kavereita ja tekemistä. Nyt nuo 2 nuorempaa lähtivät 10 km:n päähän kirjastoon pyörillä. Uimaan ei tarkene.
Ideoita otetaan vastaan. Onkimassa varmaan käyvät jossain välissä.
Ilman autoa... Toinen on kunnon 6v. uhmassa ja toinen valvottaa yöt ja päivät roikkuu lahkeessa. Kylpyläänkö menisiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi niiden lapsien pitäis olla isompia? yvinhän tuon ikäisten kans jo sujuu..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole tekemistä ei. Lapset 6v. ja 1v. Kun olisivat isompia, lähtisi vaikka reissun jonnekin.
Mulla ei oikein ketään kenen luo vois kauemmas lähteä.
Samaa mieltä olen 12v työn kanssa. Ei ole lapsellista leikkiä ''tähteä'' ja tehdä kaikkia kikkoja se on täysin normaaliaAlkuperäinen kirjoittaja 12v tyttö;26421793:Minulla on sama ongelma. Olen 12v tyttö ja vailla tekemistä. Kaikki kaverit on jossain isoveljeni on 14-vuotias eikä mun seura kiinnosta nyt menee tuola ympäri kaupunkia chillailemassa kavereitten kanssa. Tässä oisi tekemisvaihtoehtoja. Itsekkin asun kerrostalossa ja usein pelailen jalkapalloa/sählyä yksin ja olen niinkuin joku ''tähti'' se on mukavaa eikä mitenkään lapsellista
Noin oli meilläkin. Kaikenlaista tekemistä piisasi. Ja jos oli olevinaan tekemisen puute ja sitä äidille valitti, äiti kyllä keksi meille tekemistä = siivoamista, tiskaamista. Yllättäen ei tuntunutkaan siltä, että ei ole mitään tekemistä.Siis mulla ei ole vielä tuon ikäsiä lapsia, mutta muistelen omaa lapsuuttani ja silloin kyllä tuon ikäsenä (siis jo kymmenen vanhanakin) mentiin ihan "omin päin". Ei tosiaankaan ollut vanhemmat keksimässä ja kehittämässä meille tekemistä!
Kyllä tuon ikäisten pitäisi jo itse osata olla ja keksiä... ?
Me mentiin pitkin metsiä/ leikkipuistoja... leikittiin naapurin muksujen kanssa.. pelattiin pelejä... Pyöräiltiin pitkin kyliä... käytiin kalassa/ uimassa jne.....koskaan ei ollut tylsää.