Millä sinne sukulaisen mökille ilmaiseksi pääsee?Alkuperäinen kirjoittaja niin:Onhan puistoja,rannoille voi mennä ilmaiseksi,yleensä jonkin sukulaisen mökille tms.
Mä en käsittänyt et tää koskis niinku ruokajuttujakinAlkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Aha. Mitenkäs se kun koululaiset on kotona koko päivän ja myös syövät kotona? Mistä saa ruokaa ilmaiseksi?
Aa, tää olikin loistovinkki josta mökinomistajat varmaan tykkäävät. "Täysihoitoon" loisimaan sukulaisten loman ajaksi.Alkuperäinen kirjoittaja niin:yleensä jonkin sukulaisen mökille tms.
No en mä ainakaan ole sanonut että mulla olis rahat loppumassa. Eikä kyllä ole koululaisiakaan meillä vielä. Mut kun kerran väitettiin ettei kesällä mene enemmän rahaa kuin talvellakaan, niin mainitsinpa vain esimerkin mihin sitä rahaa monissa lapsiperhiessä väkisinkin menee enemmän kesällä.Alkuperäinen kirjoittaja niin:No miksipä olette tehneet niin monta lasta jos ruokkimiseen ei raha riitä?
Kuka on valittanut? Totesin vain erään faktan: kesällä menee monissa perheissä enemmän rahaa ruokaan kuin talvella.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Mielenkiinnosta kysyn,valitatteko lapsillennekin että tulevat kalliiksi näin kesällä kun syövät kotona?