Kesä tulee ja hävettää kulkea topissa,kun pienet rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "loiskis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"loiskis"

Vieras
ja ikääkin jo ajatella 30v.On se kumma ettei tässä iässä jo ole oppinut hyväksymään itteesä.Eikä haittaisi niinkään jos olisin tosi laiha,mutta olen normaalipainoinen 23 bmi,eli en langan laiha todellakaan.

Ajattelletteko miehet/naiset kun näette pienirintaisen naisen että onpahan naisella pienet tytön rinnat? Puolustukseksi sanon että on 3 lasta,vaikka eipä noi hääppöset koskaan ole olleetkaan..

Mua ei voisi vähempää toisten tissit kiinnostaa. Itselläkin on pienet, eivätkä haittaa yhtään. Hyvillä mielin pidän toppeja ja mitä vaan haluan. Jännä juttu, että aikuinen nainen ottaa rinnoistaan noin paljon stressiä. Mua ei ole koskaan haitannut, enkä ole saanut keneltäkään kommenttiakaan että pitäis olla isommat (olen 39 v ).

sanos muuta,voiko olla typerämpää kun antaa tälläsen haitata omaa elämää..esim tämän takia en suostu menemään uimarannalle/uimahalliin koska en kertakaikkiaan kehtaa pistää litistävää uimapukua päälle.

Jaa.a, mulla on myös erittäin pienet rinnat. Kuppikoko on AA75 ja olen hyväksynyt itseni jo 10 vuotta sitten . Vaikea samaistua tilanteeseen, että kärsit rinnoistasi siis =/ Mutta mutta, mikäs niissä pienissä muka on vikana? :D Toppeja on monenlaisia, monet on kuin pienirintaisille tehtyjä. En itsekään suosi sellaisia perinteisiä naruolkaintoppeja. Voithan ostaa jos yhtään tyyliisi on, sellaiset missä on helmassa kaikenmaailman rimpsua ja hörhelöä, ne vievät aikalailla huomion ylävartalosta, eli elä osta ihonmyötäisiä toppeja jos et halua korostaa rintoja. Miehet eivät ole koskaan rinnoistani huomautelleet, aviomiehen mielestä ne on parhaat.

Arvaa miten mua ahdistaa mun ylisuuret lollot. Mielelläni ottaisin vaikka kuopat niiden tilalle. Haittaavat liikkumista ja estivät imetyksen sekä ovat vetäneet puoleensa paljon käpälöintiä yms. inhottavaa käytöstä

[QUOTE="loiskis";23482127]ja ikääkin jo ajatella 30v.On se kumma ettei tässä iässä jo ole oppinut hyväksymään itteesä.Eikä haittaisi niinkään jos olisin tosi laiha,mutta olen normaalipainoinen 23 bmi,eli en langan laiha todellakaan.

Ajattelletteko miehet/naiset kun näette pienirintaisen naisen että onpahan naisella pienet tytön rinnat? Puolustukseksi sanon että on 3 lasta,vaikka eipä noi hääppöset koskaan ole olleetkaan..[/QUOTE]

Tri Nordström on vastaus. Saat sellaiset kun haluat, ja kesäks varmaan kerkeää vielä! Toki voi mennä lahden toiselle puolelle jollekin puoskarille, mut en suosittele.

Osta push up rintaliivejä ja muutenkin panosta alusvaatteisiin, hienot alusvaatteet yleensä tuo sellaisen hyvän olon ainakin minulle, vartalokin tuntuu paremmalta kun alla on jotain kaunista. Ja tosiaan ei vartalonmyötäiset topit jos oikeasti koet rintasi ongelmaksi
http://files.hm.com/media/products/A55/MLA55_0991_066R_83326.jpg Tämän malliset on hyviä silloin, mutta minusta sinun ei kannattaisi hävetä itseäsi. Voit ajatella, että pienet rinnat yleensä antavat siromman olemuksen kuin isot rinnat, isot rinnat tekevät ihmisestä usein lihavamman vaikutelman. Se on yksi hyvä puoli pienissä.

http://files.hm.com/media/products/A68/MMA68_0034_027R_78493.jpg H&M.llä on paljon mielestäni meille pienirintaisille suunniteltuja toppeja, eivät nuo monetkaan isompirintaisille edes menisi, ainakin olen kuullut valitettavan.

Uskon kyllä suuretkaan ei välttämättä ole niin mukavat,mutta nämä ihmiset on ainakin naisellisiä (joskin naisellinen voi kyllä olla muutenkin)

Täytyy tosiaan tänä kesänä kiinnittää erityistä huomiota toppiostoksilla erilaisiin ja väljempiin toppeihin.

Rintojen suurennustakin olen miettinyt,mutta toisaalta olen vähän sitä ajatusta vastaan että ei tyydyttäisiin siihen minkälaisia ollaan + että ne ovat kalliit,ne pitää joskus vaihtaa ja monella suomalaisella ns. turhalla julkkiksella ovat todella rumat silikonirinnat.

Uskon kyllä suuretkaan ei välttämättä ole niin mukavat,mutta nämä ihmiset on ainakin naisellisiä (joskin naisellinen voi kyllä olla muutenkin)

Täytyy tosiaan tänä kesänä kiinnittää erityistä huomiota toppiostoksilla erilaisiin ja väljempiin toppeihin.

Rintojen suurennustakin olen miettinyt,mutta toisaalta olen vähän sitä ajatusta vastaan että ei tyydyttäisiin siihen minkälaisia ollaan + että ne ovat kalliit,ne pitää joskus vaihtaa ja monella suomalaisella ns. turhalla julkkiksella ovat todella rumat silikonirinnat.

Eipä ne suuretkaan aina niin kauniita ole pienissä vaatteissa.

Mulla kanssa tosi pienet rinnat. Itse olen kyllä todennut, että mulle sopii tyköistuvat paidat kaikkein parhaiten. Löysissä paidoissa rinnattomuus jotenkin korostui erityisesti. Mulla itsetuntoon auttoi aikanaan se, kun pidin vatsatreenikuurin ja sain aikasta timmin vyötärön. Oli sitä ennen vatsa rintojen kanssa saman kokoinen, niin se lisäsi sitä epävarmuutta. Rohkeasti vaan toppiostoksille! Ja kannattaa mennä varmaan myös ihan liiviliikkeeseen, niin ammattilainen voi valita jotkut tosi hyvät liivit.Sekin voi varmasti nostaa itsetuntoa.

Tsemppiä!

Rohkaisun kannalta, sinulla bmi23 ja pienet tisut, etkä kehtaa mennä bimineissä.. No mieluummin kaikki sinua niissä katselee kuin jos minä 179cm/110kg ja löllö ja riipputissi niitä päälleni tunkisin =) Anna nyt vain sitä armoa itsellesi!

kehtaako sitä edes mennä kunnon liiviliikkeisiin näillä rinnoilla:/
vatsa ei ole pömppö,tosin ei timmikään ja nyt olen alkanut tekemäänkin niitä vatsalihaksia josko tuon vuoden takaisen synnytyksen jälkeisen löllön mahan saisi timmimmäksi.

Vaikka bmi:nikin on normaali,mutta kyllä mullakin sitä sellua löytyy ikävä kyllä ja se ei ole mukavan näköistä..

Mutta yritän tässä nyt ottaa uudenlaisen asenteen ja kehtaa käyttää vähempiäkin vaatteita ettei taas kesä kulu paksuissa paidoissa piilotellen vartaloa:)

tytöt hei. pienet rinnat on monesti paljon kiihottavammat kuin isot löllöt. ne on terhakkaat eivätkä roiku pitkin mahaa. ei ne rinnat, vaan nännit. harvoin sitä koko tissiä suuhun otetaan.

mä en ymmärrä ap:n ongelmaa. Mulla on kans pienet rinnat enkä käytä mitään toppeja vaan itselleni sopivia mekkoja ja muita kesäasuja. Minua ei ole pienet rintani koskaan häirinneet koska vaatteet istuvat päälläni hyvin ja näyttävät paremmilta kuin jos olisin isorintainen. Lisäksi olen nätti joten olen aina saanut seuraa enkä edes haluaisi sellaista huomiota mitä rinnoilla voisi saada.

No toppauksillahan ne suurenee... Löytyy vaikka mitä virityksiä. Ja ei en koskaan ole ajatellut, että jollakin on pienet rinnat. Joskus kyllä huomio kiinnittyy isoihin rintoihin.

Osta uimapuku sellanen joka on leikkauksilla tehty niin ettei se latista rintoja olemattomiin! Niitä on topattujakin. Käyt sovittelemassa uikkareita, eiköhän sieltä löydy se imartelevin sun vartalollesi. :)
Ja sinne liivikauppaan kyl mäkin suosittelen meneen, kyllä ne myyjät osaa auttaa sekä aa-kuppista että sitä f-kuppista!
Ja ala vaikka treenata, kyllä treenatut käsivarret ja timmi vatsa kiinnittää varmasti huomion. ;)

Ostin täyteetä liiveihin Lindexiltä.Hintakin oli vaan 14,95e. Heti istuu vaattet paremmin...eihän tää varustus nyt vieläkään hääppönen ole,mutta edes pientä kukkulaa....

Ovat siis irto silikonit jotka laitetaan liivien sisään...

Yhteistyössä