Kesä menee muuten ihan älyttömän nopeesti ku ykskaks tuli mieleen ettei mulla oo koko kesänä ollu menkkoja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jep"

Vieras
Viimeksi oli äitienpäiväviikonloppuna kun oltiin mökillä, siksi muistan, mutta nyt tosiaan ku mietin, ni ei oo kesänä ollu. Ja onhan tätä kesää jo pari kk menny. Ikinä en oo merkkaillu, mutta kyllä ne nyt aina on jokseenkin tasasesti tullut. Ni nyt rupes mietityttää, että oonko mä hittovie raskaana?

Välillä oon aatellu, et kai ne kohta tulee, mutta nyt vasta oikein pysähdyin miettimään, että ei oo näkyny.

Voin kyllä suoraan sanoa, että jos olen pieniinpäin ni oisin mä kyllä ihan ollut tyytyväinen kolmeenkin lapseen. Kortsua on käytetty.

Voi pylly soikoon, jos on käynyt vahinko.

Jos olet kokenut ennestään 3 raskautta, niin etkö ole jo tajunnut mitään oireista? Hajuherkkyys yms. jutut kyllä saisivat hälärit kilajamaan mulla.

Mulla ei koskaan ole alkuraskaudessa ollut mitään oireita ja nyt kun oikein analysoin fiiliksiä ni ei niitä oireita nytkään ole. Eli jos oireettomuus on raskausoire ni en tartte testiä. Mutta siis tosiaan joo, jos mä oikeesti nyt oisin raskaana ni kai mä sit olen ihan saakelin pösilö kun en oo tajunnu. :headwall:

Haluan vielä ajatella, että ne menkat on ihan just tulossa. huoh.

Mullakaan ei ole ollut, kiitos Cerazettejen <3 Teen 8 viikon välein varmuuden vuoksi testin, kun eihän noi pilleritkään 100% varmoja ole vaikka ottaisi jokaisen pillerin ajallaan.

Tekeekö neuvola raskaustestejä? En oo testannu vieläkään ja oletan nyt kyllä silti olevani raskaana. Mietin vaan, että huomenna on yhen lapsen neuvola ni saisko sen testin siellä tehdä? Vois samalla varata äitiysneuvola-ajan. En oo jaksanu apteekkiin mennä. Olen siis laiska.

Jos olet kokenut ennestään 3 raskautta, niin etkö ole jo tajunnut mitään oireista? Hajuherkkyys yms. jutut kyllä saisivat hälärit kilajamaan mulla.

Mullaki oli kolme raskautta takana, kun... oli tosin kakskyt vuotta väliä. Yhtäkkiä rupesin mietiin, jotta millon mulla on ollut viimeset kuukautiset, sitä ennen oli tosiaan oireita, suunnaton väsymys, pahoinvointi (joka tässä tapauksessa oli iltaisin, hämäsi), ei saattanu juoda alkoholia (mikä oli hyvä, elimistön jotaki suojelua, tietämättömältä äidiltä).
Viikkoja oli jo 12, kun tajus tehdä testin + tuli.

Tekeekö neuvola raskaustestejä? En oo testannu vieläkään ja oletan nyt kyllä silti olevani raskaana. Mietin vaan, että huomenna on yhen lapsen neuvola ni saisko sen testin siellä tehdä? Vois samalla varata äitiysneuvola-ajan. En oo jaksanu apteekkiin mennä. Olen siis laiska.

Joo, sellanen testi, että käskee neuvolantäti kipuamaan lavetille ja kuuntelee sydänäänet. Eipä siinä muuta tarvita :D

Mä taisin joskus kymmenisen vuotta sitten viedä pissanäytteen labraan, kun koluterkkari oli tehnyt lähetteen. Enpä sitten tiedä saako ne nykyään terkkarissa heti tikutettua, vai täytyyko viedä erikseen se näyte labraan...

Mielestäni helpointa olisi ostaa kauppakäynnin yhteydessä tikkuja. Nyt mulla on valmiina yksi rfsu:n tikku mikä on varmaan Anttilasta ostettu. Eikä maksanu niin paljoa kuin apteekista. Luotettavuudesta en osaa sanoa, kun imetyksen aikana testailin eikä tullut yhtään positiivista.

Sain tehtyä testin ja kun alettiin laskemaan ni viikkoja on melkein 14 eli kiireellä ultraan. Vissiin ens viikolla ois jo ultra. En osannut yhtään ajatella et ois noin pitkällä jo mut kai se on jos ennen äitienpvää alko menkat.. heh. En myöskään muistanu et eka ultra on jo viikoilla 12-14.

Eli jippii, meille tulee suurperhe. Kai tähän tottuu. :D

Hyviä puolia: En ole lihonnut lainkaan. Eikä vaatteet kiristä. Mun mielestä viimeks alko jo 10+ kiristämään.

• Tykkää
Reactions: narikka83

Yhteistyössä