S
Suuresti ihmettelevä
Vieras
Huh, kyllä toivoisi, että jotkut vähän kasvaisivat henkisesti raskauden aikana. Melko kypsymättömän kuuloista toimintaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Monster:Alkuperäinen kirjoittaja Tintti:Meillä ei kätilö kertonut, koska täälläpäin etniset ryhmät niin usein kysyvät sukupuolta, eikä heille kerrota (heille on se uskonto niin tärkeä) ties mitä sitten tekevät, jos tulokas olisikin tyttö!
On kuulemma rasismia, jos suomen kansalaisille sitten kerrottaisiin, muttei ulkomaalaisille. Justjoo
En tiedä, olisiko lääkäri kertonut mutta itse kysyttiin samalla 4d-ultrassa ja saatiin varma vastaus.
Liinu: "Saan varmasti ihan hirveita kommentteja mutta kylla kai mina ne kestan. Me emme rakenneultrassa edes hoksanneet kysya onko vauvalla/sikiolla kaikki hyvin, meita kiinnosti ainoastaan sukupuoli. Ultraaja ilmoitti sukupuolen ja lisasi lopuksi, etta niin, sikiolla nayttaa olevan kaikki hyvin. Vaikka vauvalla olisi nakynyt ultrassa vaikka mita pielessa, en mina olisi pystynyt hanta sinne tappamaan."
Jos meidän vaavilla todettaisiin vakava kehityshäiriö, päätyisin helpommin keskeytykseen, jos tietäisin sen olevan poika. Oikeasti. Niin kovasti olen tyttöä toivonut. Rakastaisin tietysti poikavauvaakin, mutta luopuisin hänestä helpommin. Olen aivan kamala ihminen, mutta luulen että monella on ainakin jonkiasteisia tämäntyyppisiä sukupuolimieltymyksiä...
Eli on meitä hirveitä suomalaisiakin, vaikkei pelkkä sukupuoli riitä perusteeksi abortille.