Kertooko tämä suhteen arjellistumisesta (lahjoista.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avovaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avovaimo

Vieras
Ensimmäisenä seurusteluvuotena sain syntymäpäivälahjaksi hopeisen sydänriipuksen, joka siitä asti ollut kaulassa.
Toisena vuotena ihanan ranneketjun.
Seuraavana hajuvesipullon
Sitten maalaussetin (harrastan maalausta)
viidentenä synttäripäivänä puhallettavan niskatuen ja emäntä-kylpypyyhkeen
tänä vuonna tyynyn!

OK, ajatus tärkein, mutta kuka ostaa toiselle tyynyn lahjaksi. Eikä ollut mikään kallis tyyny, vaan Anttilasta. :kieh:

mitä lahjoja te olette saaneet? :laugh:

olen saanut useana vuotena lahoja jotka mies olisi voinut jättää antamatta :D

arjellistuminen, käsitin ainakin siis arkisoituminen vai mikä se on... kun suhde alkaa olla tasapaksua arkea?

15 vuotta naimisissa ja yhtään synttärilahjaa en ole mieheltäni saanut (ei kuulemma osaa ostaa mitään). Juuri tänään on synttärini ja tein kakun perheelle kahvipöydässä syötäväksi. Mies valitti, kun ei tykkää makeasta. Haluaisi mieluummin jotain suolapalaa. Oli meillä toki leipää ja särvintä pöydässä eli ei tarvinnut pelkkää kakkua syödä. Onneksi en moisista hermostu :D

:D

Meillä lahjojen kans menny vähän toisin. Oltiin nimittäin opiskelijoita kun tavattiin, joten aluksi lahjat oli erilaisia, tosin hyvin rakkaita ja tärkeitä. Muistan, kun sain ekana synttärinä leluauton :D Täytin siis tietenkin 18 silloin. Eräs nalle on myös kovin rakas, se on nykyään lapsilla. Ruusuja sain usein myös. Usein mies ostaa mulle lahjakortin, koska tietää että tykkään, kauneushoitolaan olen saanu ja kirjakauppaan. Jouluna on lahjonut useaan kertaan koruilla, sellaisilla hienoilla joita käytän juhlissa :) (ja siis esim. miljonääriäidit maria ja nina varmaan sylkis mun hienoille koruille, hienous on suhteellista siis)

[QUOTE="moido";22566709]:D

Meillä lahjojen kans menny vähän toisin. Oltiin nimittäin opiskelijoita kun tavattiin, joten aluksi lahjat oli erilaisia, tosin hyvin rakkaita ja tärkeitä. Muistan, kun sain ekana synttärinä leluauton :D Täytin siis tietenkin 18 silloin. Eräs nalle on myös kovin rakas, se on nykyään lapsilla. Ruusuja sain usein myös. Usein mies ostaa mulle lahjakortin, koska tietää että tykkään, kauneushoitolaan olen saanu ja kirjakauppaan. Jouluna on lahjonut useaan kertaan koruilla, sellaisilla hienoilla joita käytän juhlissa :) (ja siis esim. miljonääriäidit maria ja nina varmaan sylkis mun hienoille koruille, hienous on suhteellista siis)[/QUOTE]

Pitää tänne nyt vielä kertoa, et mä TOIVOIN joululahjaks tänä vuonna tyynyn :D Tod näk en sitä saa, vaan jotain hemmottelujuttuja.

kyllä mekin synttärilahjoja aina ostetaan ja joululahjakin. Koskaan muulloin ei toiselle tule mitään hommattua niin noina päivinä sitten kyllä nähdään vaivaa sen lahjan eteen. Mutta totaalisesti mies taisi viime tammikuussa synttärinäni mokata kun oli ostanut mulle alokuva-albumin, sellasen ruskean nahkakantisen tylsän albumin eikä sisälläkään ollut mitään. Meillä noita albumeja riittää...

Hehe no meillä sitten varmaan ollut peli menetetty jo heti alussa, mun eka synttärilahja mieheltä oli nimittäin sauvasekoitin :D :D ja oikeasti olin ikionnellinen lahjastani, sellaista olin juuri tarvinnut ja kaupassa asiasta ohi mennen miehelle maininnut :D Mieluummin mä jotain käytännöllistä haluankin lahjaksi, toki joskus on kiva saada hajuvesiä ja koruja :)

Me oltiin muutama kk puhuttu että uusitaan petivehkeet, tyynyt ja peitot. Olisin mielummin mennyt kauppaan ja ostanut koko satsin kerralla. Ehkä jouluna saan sit peiton, ja miehelle vastineeksi ens vuonna tasan tarkaan ostan myös :D

hyviä lahjoja :D En ole koskaan itse saanut vastaavia, yleensä koruja, tai uusia palasia nomination-käsikoruun. Viime kuussa sain kaksi sydänpalasta siihen koruun ja lahjakortin jalkahoitoon :D (tuo viimenen tais olla vinkki... koska kärsin kuivista jalkapohjista ja mies inhoaa ku niillä hipellän hänen jalkoja peiton alla) :D

jaa. mä ostin miehelleni häälahjaksi karvakintaat. me ollaan kumpiki käytännöllisten lahjojen kannalla, ite en yhtää innostuis kaulakorusta tai hajuvedestä, mutta uus sähkövatkain olis kova sana.

Yhteistyössä