kertokaaspaikkoja jossa ootte käyneet 3v. kanssa kesällä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu missä päin asustaa, mutta etelä suomessa särkänniemeä ja linnanmäkeä ennen harkitsisin muumimailmaa tai puuhamaata. Ti-ti nallen talo on varmaan myös kiva tuon ikäisille

Täällä kannattaa harkita poikkeamista jo ohi ajaa
http://www.mtt.fi/elonkierto/yhteystiedot.html
 
Pover Park on hyvä pienille jos sellasta viihdykettä haluaa, Titinallen talo ja Tropiclandia ovat molemmat ihan hyviä, Ja muumimaailmaa unohtamatta, Ruottin laivat jne.
 

Yhteistyössä