K
kummastunut
Vieras
Miksi niin moni eroaa, etsii eron jälkeen salamana uuden miehen ja *simsalabim* hankkiutuu heti raskaaksi, kun edellistenkin lasten ja huoltajuusasioiden tilanne on vielä niin ja näin? Kenelle siinä todistetaan ja mitä? Itselle, että löysi "edellistä paremman" elämän uusine lapsineen kaikkineen, vai eksälle, vai häh?