Kertokaas

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummastunut

Vieras
Miksi niin moni eroaa, etsii eron jälkeen salamana uuden miehen ja *simsalabim* hankkiutuu heti raskaaksi, kun edellistenkin lasten ja huoltajuusasioiden tilanne on vielä niin ja näin? Kenelle siinä todistetaan ja mitä? Itselle, että löysi "edellistä paremman" elämän uusine lapsineen kaikkineen, vai eksälle, vai häh?
 
Kokemusta ei ole (ja niin kauan, kun järki päässä yhtään pihisee, niin ei myöskään tule), mutta luulisin, että pikatoimitusvauvan tarkoituksena on sitouttaa uusi mies. Uudelle miehelle tuollainen 'step-wife' entisen lapsikatraansa kanssa on varmaan melkoinen kriisi, vaikka p*llua, lepertelyä ja huolenpitoa irtoaisi kuinka.
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä