Kertokaas vinkkejä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anu-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anu-78

Vieras
...että miten saan ton 4kk ikäisen pojan syömään oikeaakin rintaa?? Eli asia menee näin että poika ei oikeaa rintaa syö, vähän ottaa kiinni (pari minuuttia) ja sit rupee kielellä tunkemaan sen pois ja alkaa hirvee huuto :| ja maitoa sieltä kyllä näyttäs tulevan (kait?,ainakin puristamalla tulee) tätä on jatkunut nyt jonkun aikaa ja olen kokeillut eri asentojakin mutta ei auta |O mutta sitten kun pääsee tohon vasempaan rintaan kiinni ni jopas kelpaa ja huutokin loppuu :| ja nänni on kyllä mielestäni sopiva että ei se siitä ainakaan johdu :| että en luule et rintakumikaan auttaa tähän asiaan, vai voisko olla sitten niin että maito ois siitä rinnasta loppumassa? vai mikä ihme se sitten on? |O oisko kellään mitään vinkkejä tohon asiaan??

minulla kävi samoin 2kk tytön kanssa ja nyt hän on 7kk eli yhdestä rinnasta imetetty 5kk.
minulla toinen rinta herui heikommin ja siitä tuli maitoa vähemmän eli koskaan ei saanut masuaan täyteen vaikka molemmista imetin yhtä paljon. tyttö alkoi sitä hylkiä enkä saanut häntä houkuteltua siihen takaisin...esikoisen kanssa näin kävi 8kk kohdalla.ja imetin yhdellä rinnalla vielä 4kk.

eli en osaa antaa vinkkejä muuta kun että saisitko yöllä tai väsyneenä annettua huonommasta rinnasta ja jos siitä sit alkais tulemaan paremmin.tai sit teet niinkuin minä eli jatkat vaan toisella rinnalla.hyvin se onnistuu näinkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja HeMa05:
minulla kävi samoin 2kk tytön kanssa ja nyt hän on 7kk eli yhdestä rinnasta imetetty 5kk.
minulla toinen rinta herui heikommin ja siitä tuli maitoa vähemmän eli koskaan ei saanut masuaan täyteen vaikka molemmista imetin yhtä paljon. tyttö alkoi sitä hylkiä enkä saanut häntä houkuteltua siihen takaisin...esikoisen kanssa näin kävi 8kk kohdalla.ja imetin yhdellä rinnalla vielä 4kk.

eli en osaa antaa vinkkejä muuta kun että saisitko yöllä tai väsyneenä annettua huonommasta rinnasta ja jos siitä sit alkais tulemaan paremmin.tai sit teet niinkuin minä eli jatkat vaan toisella rinnalla.hyvin se onnistuu näinkin :D

poika nukkuu jo läpi yön kertaakaan heräämättä =) joten en kehtais sitä sit herätellä ton takia..ja sit jos se on väsynyt ni se joko nukkuu tissillä tai huutaa :( et ei noikaan oo hyviä, mut kiitos kuitenkin :)
mites teillä sitten että joudutko korviketta antamaan lisäks?

Yhteistyössä