kertokaas viisaammat mitä tää on?

mulla viime kuukautiset alkaneet 29.6. sitten 17.7 alkoi menkkamainen kipu, joka jatkuu edelleen (6:tta päivää) iltalämpö oli 37* 18.7. sitä ennen en mitään lämpöjä ole edes mittaillut, (ja tiedän et ei iltalämmöllä tosin ehkä mitään merkitystäkään, mutta huvin vuoksi mittasin). :) minulla on normaali lämpö tosi alhainen (35.5-36.2* välillä). no sit seuraavana aamuna lämpö oli 35.2 ja myös sitä seuraavana), eilen illalla tunsin tunnin aikana kauheita vihlaisuja oikealla alhaalla vatsalla, tuon menkkakivun lisäksi, joka ehkä hiukka heikentynyt, ja välillä nipistelee edelleen, mutta ei kovin kovaa. tänä aamuna lämpö oli noussut 36*... ihmetyttää vaan se että tein haamuplussan eilen iltapäivällä, kun se testi tuolla niin poltteli, vaikka tiesin jo etukäteen et eihän siinä mitään voi näkyä... on vähän sekavat ajatukset. niin ja ovulaation tarkkaa ajankohtaa en tiedä en ole testannut, ja kierron pituuskin vähän vaihtelee 28/34 välillä, tänä aamuna tunsin myös pahaa oloa, mistä lie sitten sekin.

Viimeksi muokattu:
itse ajattelisin että onko tämä myöhäinen ovulaatio - voisiko näkyä raskaustestissä? vai kiinnittymistä, vai ihan vaan jotaan muuta.
niin ja unohtui mainita, että myös selkää särkenyt tuosta 17.7 saakka ja vatsa ollut myös ihan sekaisin... ja eilen vihlaisuiden aikaan vatsan sisältä tuntui jotenkin "kylmältä" :D

Viimeksi muokattu:
kp 27 sofi one step ( 2 roskishaamua) ja 1 viivanpaikka apteekin omalla (testiajan sisällä, joka vahvistui testiajan jälkeen, testiajalla en havainnut väriä)
mitään testiä en ole tehnyt aamupissasta...

pahoinvointia alkanut esiintymään... vatsakipuilut jatkuu... virtsatietulehdus (rajatapaus) eilen todettu, sain lääkkeet, niin ainakin ehkäisee keskenmenon riskiä, jos tässä raskaana ollaan...

Jos liikaa raskautta toivot/ stressaat niin sitten et ainakaan raskaudu näin ainakin meillä :O Tee testi sitten kun menkkojen olisi pitänyt alkaa :) Tsemppiä teille :)
^Näinhän se meilläkin meni. Niin kauan kun päänsisällä hoki että "oon raskaana, me saadaan vauva", niin ei totta tosiaan tullut muuta kuin negaa. Mutta kun lakkas miettimästä ja stressaamasta asiaa, niin nythän se kolmen negan jälkeen tänään vahvaa plussaa näytteli! :) Tsemppiä sinne!

Yhteistyössä