Kertokaas VARMA ennusmerkki mikä kertoo että tyttö tulossa!

  • Viestiketjun aloittaja totuus kehiin
  • Ensimmäinen viesti
no onhan näitä mutta uskosko
Moni puhuu että sykkeistä erottaa. Pojilla alle 150 ja tytöillä yli. Itellä kaks poikaa tai no toinen vielä masussa ja ainakin rakenneultra veikkas poikaa. molemmilla sykkeet ollu aina siinä 145 kieppeillä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no onhan näitä mutta uskosko:
Moni puhuu että sykkeistä erottaa. Pojilla alle 150 ja tytöillä yli. Itellä kaks poikaa tai no toinen vielä masussa ja ainakin rakenneultra veikkas poikaa. molemmilla sykkeet ollu aina siinä 145 kieppeillä.
Mulla taas tää ei pitänyt paikkaansa :) 2 poikaa ja molemmilla sykkeet aina yli 160 :D Mä en osaa sanoa mikä on varma merkki tytöstä, mutta mulla on molemmissa poikaraskauksissa siis tehnyt mieli suolasta, maha on edessä, ei pahoinvointia ja olen säilynyt kauniina ;) :D Joskus kuullut sanottavan et tyttövauva vie äidin kauneuden :) Joten kaipa jos joskus odotus olisi ihan päinvastainen, alkaisin epäilemään tyttöä.
 
msh
Mulla on kaksi poikaa ja tytto
-pojilta ei minkaanlaista pahaa oloa tai oksentelua, tytolta jatkuva kuvotus ja oksuja
-pojilta soin kaikkea, mikaan ei tokkinyt kun taas tytolta en voinut sietaa monia ruokia ja hajuja ja lihatiskin kiersin kaupassa kaukaa
-tytolta lihoin paljon enemman kuin pojilta ja naama rupsahti kanssa :( ja olin kauhean karvainen!


Lisaksi viela tytto tuntui olevan koko ajan liikkeessa ja potki todella lujaa verrattuna poikiin, ihan kipeaa teki.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Pojasta tuli se viiva mahaan ja tytöstä ei.
Tytöstä halutti makeaa ja öklötti suolainen, pojasta päinvastoin.
Tytöstä kesti pahoinvointi kauemmin ku pojasta, mutta pojasta se oli kamalaa kans..

ei pidä paikkansa, mulla nääs tytöstä viiva ja pojasta ei.
tytöstä teki mieli suolaista ja pojasta makeaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Pojasta tuli se viiva mahaan ja tytöstä ei.
Tytöstä halutti makeaa ja öklötti suolainen, pojasta päinvastoin.
Tytöstä kesti pahoinvointi kauemmin ku pojasta, mutta pojasta se oli kamalaa kans..

ei pidä paikkansa, mulla nääs tytöstä viiva ja pojasta ei.
tytöstä teki mieli suolaista ja pojasta makeaa
Kyllä pitää paikkansa että minulla oli näin.

Mulla tuli sikana finnejä pojasta, mutta tytöstä ei..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Alkuperäinen kirjoittaja tosimiehen vaimo:
ja meillehän tuli tyttö, kun kerta mies on "MIES"
Pojat tekee poikia ja miehet tyttöjä ;) :whistle:
No mites kun meillä on sekä tyttö että poika ja isä on siis molemmilla sama... Se oli siis ensin mies ja sitte poika, vai?
No en mä sitä niin vakavalla sanonu, oon vaan kuullu sen jostain =)
 

Yhteistyössä