Kertokaas tähän pinoon väsyneiden äitien mokia/kohelluksia/unohduksia, hauskoja ja vähemmän hauskoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnniHelena71
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnniHelena71

Jäsen
07.01.2009
648
0
16
Itse olin esikoisen aikaan aika usein väsynyt, poika valvotti ihan kiitettävästi. Kerran olin lähtenyt johonkin (en enää muista minne) ja poika oli rattaissa. Ihmettelin että kylläpäs tuo vaippa falskaa pahasti - no hetken päästä kun falskaaminen vaan jatkui ja pääsin vaippaa vaihtamaan, huomasin, että olin kokonaan unohtanut laittaa vaipan edellisellä vaihdolla kotoa lähtiessä :laugh:

Tämän kakkosen kanssa sattu sellainen juttu että kannoin kuopuksen turvakaukalossaan autoon ja olin kiinnittämässä vöitä kun esikoinen alkoi häslätä jotakin ja menin sitä selvittämään. Unohdin sitten että kupuksen vyöt jäi kiinnittämättä ja lähdettiin matkaan ja ajoin sen muutaman kilometrin matkan esikoisen kerholle- säikäytti kun huomasin että turvavyöt oli auki :o

ajoin kaupan ohi, mihin olin menossa kerran sitten menin tankkaan autoa, niin ajoin usean huoltamon ohitse ja reissusta tuli 18 km pitkä ja sitte ihan vasta kuskasin vaippanyytin pyykkiin!!

esikoisensynnytyksen jälkeen mun tissit kasvoi ihan tajuttoman kokoisiksi palloiksi, joita sitten miehen kanssa ihmeteltiin kotona. veikkailtiin sitten minkäkokoiset silikonit vastais niitä.. ja pitihän se desimäärä koittaa mitata : tungettiin mun tissi sellaiseen 10desin mittakannuun ja mies sitten tihrustaa ,että mihin asti kannu täyttyy :laugh: :laugh:

joo, meillä ei ole kaikki aina ihan kotona..

Kerran olen väsyneenä yrittänyt imettää vauvan takaraivoa. Se siis oli selkä minuun päin ja jotenkin väsyneenä ja hämärässä koitin vain tunkea sitä tissiä sille kun heräsi sitä pyytämään. Aikani ihmeteltyä mikä siinä nyt on kun ei nappaa kiinni ja huutaa vaan, huomasin että kas vain, sehän onkin takaraivo mihin tissiäni tungen.

Kakkosen kanssa kotiuduttuamme olin päiväunilla vauvan kanssa kun kaveri soitti kysyäkseen sopisiko tulla käymään. Kysyi ollaanko kotona ja väitin että ei. Kysyi sitten missäs oon ja vastasin tyynesti olevani haudalla. Oli kaveri säikähtänyt että onko meidän vauva kuollut ja loputti hätääntyneenä puhelun lyhyeen.
Herättyäni en muistanut ollenkaan mitä olin höpissyt :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
esikoisensynnytyksen jälkeen mun tissit kasvoi ihan tajuttoman kokoisiksi palloiksi, joita sitten miehen kanssa ihmeteltiin kotona. veikkailtiin sitten minkäkokoiset silikonit vastais niitä.. ja pitihän se desimäärä koittaa mitata : tungettiin mun tissi sellaiseen 10desin mittakannuun ja mies sitten tihrustaa ,että mihin asti kannu täyttyy :laugh: :laugh:

joo, meillä ei ole kaikki aina ihan kotona..

:laugh: :laugh: :laugh:

Kun kuopuksen ristiäiset oli just pidetty niin näin ystävääni kaupungilla. Hän kyseli, että mikäs pojan nimeksi tuli? Hmm... ööö, tuota... :o en muistanut nimeä millään :ashamed: Oli aika paha valvottamaan tuo poika ihan pikkuvauvana.

Mulla on vaikea erottaa vasenta ja oikeeta, vihkisormuksesta tiedän helposti että kumpi on kumpi. Kuopuksen ristiäisissä olinkin vahingossa laittanut sormukset oikeeseen käteen, sitten koko päivän neuvoin ihmisiä minne sattuu ja huidoin toiseen suuntaan :ashamed:

esikoisen aikaan oli vähän väsynyt olo kun neiti oli koliikkivauveli..
No kerran pääsin kauppaan ilman tyttöä ja ajatuksissani heijailin ostoskärryjä edestakaisin ja mietin ääneen että mitäs me tänään oikein syötäisiin :ashamed: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
esikoisen aikaan oli vähän väsynyt olo kun neiti oli koliikkivauveli..
No kerran pääsin kauppaan ilman tyttöä ja ajatuksissani heijailin ostoskärryjä edestakaisin ja mietin ääneen että mitäs me tänään oikein syötäisiin :ashamed: :xmas:

Mä oon huomannu tekeväni tota kans vaikken väsynyt olis ees :laugh: Tänää viimeks Cittarissa heijasin autokärryä missä esikoinen istu ja kuopus oli vaunuineen isännän kanssa :xmas:

Yhteistyössä