Itse olin esikoisen aikaan aika usein väsynyt, poika valvotti ihan kiitettävästi. Kerran olin lähtenyt johonkin (en enää muista minne) ja poika oli rattaissa. Ihmettelin että kylläpäs tuo vaippa falskaa pahasti - no hetken päästä kun falskaaminen vaan jatkui ja pääsin vaippaa vaihtamaan, huomasin, että olin kokonaan unohtanut laittaa vaipan edellisellä vaihdolla kotoa lähtiessä
Tämän kakkosen kanssa sattu sellainen juttu että kannoin kuopuksen turvakaukalossaan autoon ja olin kiinnittämässä vöitä kun esikoinen alkoi häslätä jotakin ja menin sitä selvittämään. Unohdin sitten että kupuksen vyöt jäi kiinnittämättä ja lähdettiin matkaan ja ajoin sen muutaman kilometrin matkan esikoisen kerholle- säikäytti kun huomasin että turvavyöt oli auki
Tämän kakkosen kanssa sattu sellainen juttu että kannoin kuopuksen turvakaukalossaan autoon ja olin kiinnittämässä vöitä kun esikoinen alkoi häslätä jotakin ja menin sitä selvittämään. Unohdin sitten että kupuksen vyöt jäi kiinnittämättä ja lähdettiin matkaan ja ajoin sen muutaman kilometrin matkan esikoisen kerholle- säikäytti kun huomasin että turvavyöt oli auki