Kertokaas plussat ja miinukset chrysler grand voyagerista!!??

  • Viestiketjun aloittaja autoa
  • Ensimmäinen viesti
autoa
tila-autoa pitäisi saaman,mutta kova miettiminen mikä ois paras....
pitäs olla tilaa lapsille ja tilaa matka tavaroille/rattaille..ei sais viedä liikaa bensaa..eikä olla koko ajan pikkuvikaa/isoa vikaa/kalliita varaosia...

tästä merkistä kuultu vain hyvää,,mutta saattaa käydä kalliiksi?
Mitä mieltä,ehdotuksia ja kokemuksianne!?
kiitos..
 
äitix2
Minäkin haluan kuulla! Oon kuullu kaikenlaista että autom. vaihdelaatikko hajoo ja maksaa hunajaa korjata ja bensaa syö turkaisesti.
MUTTA MÄ HALUUN SEN AUTON JUST! Harmittaa oikein kun annoin vuosi sitten periksi ja ostettiin Peugeot 307.
 
ON Kokemusta 2 autosta
Minulla on grnd voyager ja olen ollut tyytyväinen mutta minulla on vanhaa mallia. Ostopäätöstä tehdessä ota huomioon jos on esim laatikko laitettu se on pelkkää plussaa ym isot remontit. Minun autooni ei niitä ole vieläjouduttu tekemään mutta jossain vaiheessa se tulee eteen. Vaikka myyjä sanoisi mitä niin vaihdata kaikki öljyt heti varsinkin laatikon öljyt ja kato että laittavat moparin öljyä koska chryslerin laatikossa ei saa olla vaihteisto öljyä mikä johtaa sähköä. Tilan puolesta olen ollut tosi tyytyväinen ja lapsetkin ovat tykänneet ja isot auto tappelut ovat jääneet menneisyyteen. Meidän perheessä autoja onkaksi samanlaista ja toiseen on jouduttu tekemään remonttia mutta minun autoon ei ole jouduttu ainakaan vielä. Samoin kun katselette nii muistakaa tärkein eli koneen koko 3.3l pienemmät koneet eivät oikein kestä auton painoa ja niissä on ollut enemmän murheita kuin näissä isommissa koneissa. Bensaa minun autoni kuluuttaa noin 11l /100km mikä on aika normaali kulutus jos puhutaan tämän painoluokan autoista.
Ainoa mistä olen kiukutellut on ajovalot, ne ovat todella surkeat. Isäntä vaihtoi minun autoon kaikki piuhat valoihin koska totesi heti että ne on ihan paukku lankaa eikä niistä voi paljon virtaa mennä läpikään,no se auttoi vähän mutta edelleen sai ajaa vallan pitkät päällä eikä kukaan vilautellut valoja. No sitten laitettiin kunnon lisäpitkät ja hyvät sumuvalot niin sekin asia on nyt kunnossa ja näkee eteensä.
Kaikeissa jenkeissä nuo valot ovat alkuperäisenä ihan hirveät ajatellen mustaa märkää tietä. Laita ihmeessä viestiä jos haluat jutela lisää autosta. mutta kuten sanoin itse olen erittäin tyytyväinen ajo ominaisuuksiin.
 
kolmen äiti
Täällä yksi erittäin tyytyväinen :wave:
Meillä ollut reilut 2v ja nyt ekaa kertaa korjauksessa (ei iso tai paha vika), valoihin tuttava laittoi tehoa jo aiemmin. On tilaa matkustajille ja tavaroille :) Matkustusmukavuus on huippu, samoin ajonautinto. Bensaa vie varmaan saman verran kuin Volvot (meillä niitäkin ollut 3kpl), mutta isolla koneella on isot ruokahalut. Meillä 3,3L automaatti.

Vielä pitää mainita lämmitettävä tuulilasi, viimeisellekin penkkiriville yltävä ilmastointi, liukuovet...
 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi teille ei kelpaa saman asian ajava ja ihan yhtä hyvät tilat omaava Toyota Previa? Edullisempi huoltaakin.
Yhtä hyvät tilat?! Korkeintaan tavallisen Voyagerin suuruiset tilat, mutta Grand on kuitenkin jonkin verran suurempi. Ja Previa on ulkonäöllisesti sen luokan kammottavuus, etten edes ilkeis ajaa...
 
ON Kokemusta 2 autosta
Hyvät ominaisuudet omaava Toyota Previa. Näistä autoista ei voi puhua edes samlalla palstalla heh. Previa laapa, ahdas, ei hyvä ajaa.............lista vaikka kuinka pitkä

minä:
meidän toisesta meni kanssa laatikko tuossa vuosi aikaa kalliiksi tuli mutta siihempä ei vaihdettu pariin kertaan niitä öljyjä vaikka ent omistaja niin väitti että juuri vaihdettu ja kappas laatikko haljos...... eli sanotaan näin jos laatikko ym kalliit remontit tehty niin se on aina plussaa vaikka kaikki pelkää sitä että jos autoon on tehty isoja remontteja..... ne tulee kuitenkin jossain vaiheessa eteen niin parempi et joku muun on ne jo tehny
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi teille ei kelpaa saman asian ajava ja ihan yhtä hyvät tilat omaava Toyota Previa? Edullisempi huoltaakin.
Yhtä hyvät tilat?! Korkeintaan tavallisen Voyagerin suuruiset tilat, mutta Grand on kuitenkin jonkin verran suurempi. Ja Previa on ulkonäöllisesti sen luokan kammottavuus, etten edes ilkeis ajaa...
Siinä on isot tilat. On mulla silmät päässä. Ja meillä on ollu molemmat autot.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja letukan nimeen:
Meille ei käynyt Chrysleri kun oli yhtenäinen takapenkki ja liian lyhyet turvavyöt. Sen sijaan tuli Chevrolet TransSport enkä voi kuin kehua :D
Meidän isossa Vojakkerissa on ns. kapteenin penkit kaikilla :)
 
letukan nimeen
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa:
Tein nikin eli sama henkilö kuin
ON Kokemusta 2 autosta


chevrolet transport kaksi mahtuu vaan taakse istumaan

Me koeajettiin monta ja ostettiin Chrysler Grand Voyager 3.3l Le
ja erittäin tyytyväinen olen ollut.
mutta keskelle kolme
 
juu keskellä kolme mut hankala siinä vaiheessa.
meillä takana kolme keskellä kaksi kapteenipenkkiä mikä on erittäin kätevä välistä pääsee kulkemaan takariviin etupenkilta jos pitää matkalla pysähtyä ja viedä vaikka jotain muksulle.
Riippuu vähän kuinka paljon autolta haluaa mukavuutta ja käytännöllisyyttä.
 
letukan nimeen
Juu, meillä ei ois mitenkään toiminut tuo järjestely kun piti autoon saada kolme turvaistuinta ja tuplavaunut. Nyt ollut käytännössä koko ajan toinen takimmaisista penkeistä pois jolloin mahtuu vaunujen ohella paljon tavaraakin ja silti jää vielä 6 istumapaikkaa. Keskirivillä kaksi istuinta (selkä menosuuntaan apukuskin takana ja keskellä) jolloin takimmaiselle riville on tosi helppo laittaa vielä yksi lapsi. Mutta nämä on tosiaan täysin kiinni omista tarpeista, meille ei käynyt yksikään Chrysler mihin törmättiin :D
 
Tuo on totta että vaihteisto tarkka öljyistään, myös jos meinaa rasittaa vaihteistoa enemmän (asuntovaunu tms.) niin kannattaa varmistaa että siinä on lisälauhdutin, saattaa olla että kaikissa suomiversioissa onkin? ainakin meillä oli.

Sähköpuoli yleensä craisun heikkopaikka, pieniä s-vikoja tahtoo olla, enemmän ärsyttäviä kuin mitään suurempaa, mutta tiedoksi.

Jarruosat myös kovilla, painava auto, joten jarrupaloja ja levyjä joutuu silloin tällöin vaihtamaan.

Tuossa sinulle hyvä sivusto josta löydät paljonkin tietoa tekniikasta, mahdollisista ongelmapaikoista ja yleisiä ohjeita myös:

http://www.allpar.com/

Lisäys, niin ja yleisesti noita 3.3 ja 3.8 bensiini koneita pidetään luotettavimpina voimanlähteinä tuohon.
 
päätön
vaihdelaatikko vaihto-osana oli sillon kun viimeks asiaa toimitin 2500? , voi olla nyt jo enemmänkin + vaihtotyö siihen päälle.
bensalasku on kanssa melko suuri tuolla vehkeellä.
jatkuvasti saa alustaan vaihdella kaikenmaailman niveliä jne.
itelläni ei siis tommosta raatoa ole ollut, työn puolesta vaan....
 

Yhteistyössä