Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tahto. kumppanin kunnioitus ja luottamus. tosin täällä oon kuullut väitettävän et pitkän suhteen salaisuus on se et sietää syrjähypyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muutamajuttu:Tärkein ensin, että molemmat ovat sinut itsensä kanssa. Itsetunto kohdillaan ja sinut menneisyytensä kanssa. Puhalletaan yhteen hiileen eikä olla koko ajan toisia vastaan. Riidellään kun siltä tuntuu, ei pantata tunteita - negatiivisia tai positiivisia.
Pysytään yhdessä silloinkin kun ei voi sietää toistaUskotaan aina, että tulee parempiakin aikoja jos välillä on rankkaa.
Arki pitää pelata, mikään sukkanauhatemppu ei pelasta ellei molemmat osallistu arjen pyörittämiseen. Ja sitten kun on riittävän jalat maassa, ettei oletakaan alkuhuuman kestävän ikuisuuksiin. Toki niitä yhteisiä tähtihetkiä pitää välillä luoda ellei niitä itsestään tule.
Se, että mies selvästi rakastaa lapsiaan ja haluaa olla niiden kanssa, on mulle tosi tärkeää. Se saa mut rakastamaan miestänikin enemmän. Parisuhde ei siis ole kaiken keskiössä, mutta molempien rakkaus lapsiin vahvistaa parisuhdettakin. Se mikä siis yhdessä satsataan lapsiin, ei ole parisuhteelta pois. Molemmat uskotaan, että joskus taas on "liikaakin" sitä yhteistä aikaaNyt nautitaan tästä elämänvaiheesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Minä olen ihana ja äijä ok. Siinä se.
Alkuperäinen kirjoittaja fadsdas:Siten, että kun ne huonot ajat tulee, ei eroa. Taistelee ja tahtoo. Sitten taas on aurinkoisia aikoja. Kysytään tahtoa rakastaa. Se ei aina ole helppoa, joskus hampaat irvessä. Mutta aina joskus taas se parempi aika tulee ja elämä on ihanaa.
4 jos menossa 40Joku mummo on vastannut 50v hääpäivänään kun tietenkin yhdessäolon salaisuutta moni kyseli, että pitää puolin ja toisin sietää puolisossaan viisi "vikaa"/puutetta.