H
hei
Vieras
aikasemmasta ketjusta tuli mieleen
eli paras jauheliha kastikkeen ohje, tai miten itse teet
+ mitä sen kanssa?
eli paras jauheliha kastikkeen ohje, tai miten itse teet
+ mitä sen kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuullotetaan silputtu sipuli öljyssä ja loppuvaiheessa tomaattipyreetä pari ruokalusikallista ja kuullotetaan. Vettä jonkin verran ja muhimaan kattilaan. Ruskistetaan voi jauhoseos sopevan ruskeeksi ja suurustetaan kastike. Annetaan kastikkeen muhia ja yleensä tässä vaiheessa vetäsen sauvalla sipulit ileeksi kun tenavat muuten moittii. Joukkoon valkosipulia, suolaa, mustapippuria ja viherpippuria myllystä, ripaus sokeria ja pari lusikallista mustaherukkahyytelöä, paprikaa jauheena ja ripaus chiliä. Kuohukermaa kunnon satsi ja ruskistettu jauheliha joukkoon ja maistetaan, lisätään tarvittaessa mausteita ja syödään muusin kera.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuullotetaan silputtu sipuli öljyssä ja loppuvaiheessa tomaattipyreetä pari ruokalusikallista ja kuullotetaan. Vettä jonkin verran ja muhimaan kattilaan. Ruskistetaan voi jauhoseos sopevan ruskeeksi ja suurustetaan kastike. Annetaan kastikkeen muhia ja yleensä tässä vaiheessa vetäsen sauvalla sipulit ileeksi kun tenavat muuten moittii. Joukkoon valkosipulia, suolaa, mustapippuria ja viherpippuria myllystä, ripaus sokeria ja pari lusikallista mustaherukkahyytelöä, paprikaa jauheena ja ripaus chiliä. Kuohukermaa kunnon satsi ja ruskistettu jauheliha joukkoon ja maistetaan, lisätään tarvittaessa mausteita ja syödään muusin kera.
ai että, kun tuli vesi kielelle..
tää mustaherukkahyytelö on mulle ihan uus juttu..?!
...siis jauhelihakastikkeen joukossa