kertokaas nyt tyhmälle! (postista asiaa...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli olen tilannut yhden vaatteen ja nyt tuli tämmönen viesti;
08.11.2009 Toimitettu Paketti lähtee huomenna (09.11).
ja postin seuranta koodi, mutta sitten kun menin kattomaan postin sivuilta, niin väitti että koodi on väärä. Niin kuuluuko sen näkyä vielä edes vai mikä on homman nimi? :D Voikohan se mun vaate jo olla tuolla postissa, vaikka en kyllä postista oo vielä lappua saanu...?

Jos koodi on väärä, niin et sillä saa tietenkään mitään tietoja. Jos tuote on postitettu, niin siitä tulee sulle kyllä kotiin lappu kun se on noudettavissa.

Tänään pitäisi näkyä oikealla koodilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
ja postin seuranta koodi, mutta sitten kun menin kattomaan postin sivuilta, niin väitti että koodi on väärä. Niin kuuluuko sen näkyä vielä edes vai mikä on homman nimi? :D Voikohan se mun vaate jo olla tuolla postissa, vaikka en kyllä postista oo vielä lappua saanu...?

No se näkyy sitten postin sivuilla kun se on ensimmäistä kertaa "bongattu" postin tiedostoihin, eli ei vielä sillon kun lähettäjä on sen pakannut ja laittanut jakeluun menemään.

Alkuperäinen kirjoittaja voi herranen aika:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

No se näkyy sitten postin sivuilla kun se on ensimmäistä kertaa "bongattu" postin tiedostoihin, eli ei vielä sillon kun lähettäjä on sen pakannut ja laittanut jakeluun menemään.

Eli siis lähettäjä (esim. anttila) pakkaa tavarat rullakkoon, sitten ne menee postin terminaaliin lajiteltavaksi ja siinä vaiheessa kun siellä terminaalilla paketti käsitellään niin se näkyy myös postin sivuilla ja siitä eteen päin sen kulkua pystyy seuraamaan.

Yhteistyössä