kertokaas nyt se että

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
No kieltämättä mua vähän loukkasi kun mua kutsuttiin kierosilmäksi. Olis ollut kivampaa, ettei sano mitään, jos ei ole mitään kaunista sanottavaa.
Totta! Mua satuttaa ehkä eniten se, mitä sanojen takana on, eli se halu loukata.
No niin justiinsa. Ymmärränhän mä sen tavallaan, kun sanotaan, että jos laittaa kuvan tänne, niin sen altistaa myös haukuille, mutta musta se on vaan jotenkin tarpeetonta jos ketjun tarkoitus ei ole arvostella tai arvioida toisten kuvia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo:
No mä saan niin harvoin kehuja että kyllähän ne kivalta tuntuu vaikka mun on hyvin vaikea niitä uskoa (ai miten niin huono itsetunto). Jotkut haukut pystyn ottaa vastaan ihan iisisti, joistain saattaa palaa pinna. En mä itseäni ihan rumana pidä vaik sitäki on perään huudeltu, ihan sellai tavis. Meikillä saa tietty sammakostakin prinsessan tai jotain. Musta kauniita on ne jotka on sitä myös ilman meikkiä.
Mä en yhtään tiedä miltä sä näytät, mutta olen hyvin samoilla linjoilla sun kanssasi. Paitsi että mä saan aika usein kehuja, mutta silti niitä on yhtä vaikea uskoa.

Mutta sun nikki, se on loistava :D :flower:
noni! Tässä sen just huomaa kun oon täs pari kertaa kuullu just tosta nickistä kehuja niin tänää oli joku ketju et mitä kehuja oot viimeks kuullu ni menin vastaa et ku joskus niit kehui sais... ja oonhan mä saanu, ne vaa näköjää jotenki unohtuu ku ei oo tottunu.

:headwall:

no jos yrittäs laittaa tästä lähin mieleen, kirjata vaikka ylös. :p Oon viime aikoina saanu nimittäin sellaset haukut et alkaa iteki uskoo niitä juttuja!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
vai vielä piilovittuilua. en edes osaa. sanon suoraan jos tarvii.. :D
No esim. semmonen että sanoo, että joo, et sinä kovin ruma ole, niin se kyllä kuulostaa siltä. Tai ainakin saa naisen miettimään, että mitäköhän vikaa minussa on, kun se niin sanoi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
vai vielä piilovittuilua. en edes osaa. sanon suoraan jos tarvii.. :D
No esim. semmonen että sanoo, että joo, et sinä kovin ruma ole, niin se kyllä kuulostaa siltä. Tai ainakin saa naisen miettimään, että mitäköhän vikaa minussa on, kun se niin sanoi.
tai et näytät ihan kivalta, whatafuck :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
vai vielä piilovittuilua. en edes osaa. sanon suoraan jos tarvii.. :D
No esim. semmonen että sanoo, että joo, et sinä kovin ruma ole, niin se kyllä kuulostaa siltä. Tai ainakin saa naisen miettimään, että mitäköhän vikaa minussa on, kun se niin sanoi.
tai et näytät ihan kivalta, whatafuck :/
Jep, siellä se kuikkii takana, se Mutta,, :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
vai vielä piilovittuilua. en edes osaa. sanon suoraan jos tarvii.. :D
No esim. semmonen että sanoo, että joo, et sinä kovin ruma ole, niin se kyllä kuulostaa siltä. Tai ainakin saa naisen miettimään, että mitäköhän vikaa minussa on, kun se niin sanoi.
tai et näytät ihan kivalta, whatafuck :/
niin tai jos itse ulkonäköön kohdistettu kommenti sivuutetaan ja sanotaan, että olet sä SILTI ihan kiva. :/
Minä olen aika pyöreä ja silti kuulemma ihan kiva. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
antaa olla, en mä tajua. :LOL:
Mitä et tajuu?
no vaikka tuo"ei kovin ruma". sehän tarkottaa että ihan hyvältä näyttää ??
Se tarkoittaa, että sitä rumaahista yritetään lohduttaa, ettei se nyt maailman rumin ole, mutta kuitenkin.
näin juuri.
Vähän samanlainen "kohteliaisuus" kuin se, jos kysyy maistuiko ruoka.
Ja vastaus on -kyllähän tätä enemmin söis kun selkäänsä ottais..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
antaa olla, en mä tajua. :LOL:
Mitä et tajuu?
no vaikka tuo"ei kovin ruma". sehän tarkottaa että ihan hyvältä näyttää ??
Se tarkoittaa, että sitä rumaahista yritetään lohduttaa, ettei se nyt maailman rumin ole, mutta kuitenkin.
nii, mä just sanoin että en tajua. :/
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
antaa olla, en mä tajua. :LOL:
Mitä et tajuu?
no vaikka tuo"ei kovin ruma". sehän tarkottaa että ihan hyvältä näyttää ??
Se tarkoittaa, että sitä rumaahista yritetään lohduttaa, ettei se nyt maailman rumin ole, mutta kuitenkin.
nii, mä just sanoin että en tajua. :/
Kehujen pihtaaminen on vain kitsasta. Jos ei halua sanoa kunnolla, ei kannata sanoa ollenkaan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo:
hmph, tuli mieleen ku yks jätkä joskus kauan sitten sano mulle: "Ei mua haittaa vaik sä et oo mikää ruusu" ...öö.....!!
Kuka paukapää tommosta päästää suustaan? Ei tainnu sillä kertaa sitä onnistaa.
 
Linda
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kehuminen tuntuu kivalta, haukkuminen sattuu. Tietysti.
Naisilta saadut kehut ei tunnu yhtä hyviltä, kuin miehiltä saadut, eikä haukut yhtä pahalta, kuin miehiltä saadut.
Minusta taas naisten kehut tuntuvat paremmilta kuin miesten kehut. Miehet eivät ole yleensä vilpittömiä kehuissaan vaan heillä on taka-ajatuksia, toisin kuin naisella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Kun naiselle sanoo, että se on kaunis, se on osattava sanoa niin, että nainekin uskoo toisen tarkoittavan sitä- eikä ole hetken päässä kysymässsä, sanoitko tuon vain siksi, että haluan sinun sanovan niin. :D

tätä mä epäilinkin jo.
haukut kyllä ostaan ottaa mutta ei kehuja |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo:
hmph, tuli mieleen ku yks jätkä joskus kauan sitten sano mulle: "Ei mua haittaa vaik sä et oo mikää ruusu" ...öö.....!!
Kuka paukapää tommosta päästää suustaan? Ei tainnu sillä kertaa sitä onnistaa.
joo ei onnistanu! Mä seurustelinki sillon erään toisen jätkän kanssa ja tää siis yritti saada mua hänen matkaansa....
ei sillä että se toinenkaan olis yhtään sen parempi ollu, sieltähän vasta "kohteliaisuuksia" tulikin! mut tää meni jo OT.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kehuminen tuntuu kivalta, haukkuminen sattuu. Tietysti.
Naisilta saadut kehut ei tunnu yhtä hyviltä, kuin miehiltä saadut, eikä haukut yhtä pahalta, kuin miehiltä saadut.
Minusta taas naisten kehut tuntuvat paremmilta kuin miesten kehut. Miehet eivät ole yleensä vilpittömiä kehuissaan vaan heillä on taka-ajatuksia, toisin kuin naisella.
no ei tosiaan noin mene :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Kun naiselle sanoo, että se on kaunis, se on osattava sanoa niin, että nainekin uskoo toisen tarkoittavan sitä- eikä ole hetken päässä kysymässsä, sanoitko tuon vain siksi, että haluan sinun sanovan niin. :D

tätä mä epäilinkin jo.
haukut kyllä ostaan ottaa mutta ei kehuja |O
no jaa. Jos kysyy mieheltään.. olenko sun mielestä ruma? Täytyy miehen miettiä mitä vastaa.. jos vastaa, että et, se ei välttämättä ole oikea vastaus.
Jos vastaa, että olet- sekään ei ole oikea vastaus :p
 

Yhteistyössä