kertokaas nyt se että

Rukoilijasirkka
Kehuminen tuntuu kivalta, haukkuminen sattuu. Tietysti.
Naisilta saadut kehut ei tunnu yhtä hyviltä, kuin miehiltä saadut, eikä haukut yhtä pahalta, kuin miehiltä saadut.
 
Ei miltään :D Joku joskus haukkui mun kulmakarvoja, ihan sama. Tykkään itse, joten ei merkkaa mitään. Sama pätee haukkuihin, mitä en muistaakseni ole saanut..? En muista täysin kuitenkaan.

Ai mutta joo Emilyn taisi joskus kommentoida paskamaisesti, mutta hänen kohdallaan ymmärrän asian. Eikä ole vaikuttanut mun elämään mitenkäään.

Eiköhän näillä haukkujilla ole jotain pielessä elämässään.
 
vieras
Juu, mutta kehujen saaminen on silti niin tärkeetä, että silläkin uhalla, että tulee haukkuja niin ne kuvat on laitettava. Sitä en tajua. Jos on kerta linssilude, niin myönnä että tykkäät kuviasi esitellä. Turha sitten olla muka-vaatimaton, enhän mä ole minkään näkönen jne. Ja itkeä kun joku sanoo jotain rumaa.
 
Turkilmas
Noh. Mä olen aina yhtä ihmeissäni kun kehutaan ja aina samaa mieltä kun haukutaan. Silti kehut hivelee ja haukut on balsamia haavoille. Ota siitä sitten selvää :D.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
No kieltämättä mua vähän loukkasi kun mua kutsuttiin kierosilmäksi. Olis ollut kivampaa, ettei sano mitään, jos ei ole mitään kaunista sanottavaa.
Totta! Mua satuttaa ehkä eniten se, mitä sanojen takana on, eli se halu loukata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu, mutta kehujen saaminen on silti niin tärkeetä, että silläkin uhalla, että tulee haukkuja niin ne kuvat on laitettava. Sitä en tajua. Jos on kerta linssilude, niin myönnä että tykkäät kuviasi esitellä. Turha sitten olla muka-vaatimaton, enhän mä ole minkään näkönen jne. Ja itkeä kun joku sanoo jotain rumaa.

ei nyt ole kyse mistään kuvien laittamisesta eikä välttämättä edes palstailusta. kysyin vaan että miltä tuntuu ..
 
No mä saan niin harvoin kehuja että kyllähän ne kivalta tuntuu vaikka mun on hyvin vaikea niitä uskoa (ai miten niin huono itsetunto). Jotkut haukut pystyn ottaa vastaan ihan iisisti, joistain saattaa palaa pinna. En mä itseäni ihan rumana pidä vaik sitäki on perään huudeltu, ihan sellai tavis. Meikillä saa tietty sammakostakin prinsessan tai jotain. Musta kauniita on ne jotka on sitä myös ilman meikkiä.
 
Rukoilijasirkka
Toisaalta, niin kun olet mies, et tule koskaan saamaan niin paljon kakkelia niskaasi. Kuvastasikaan tuskin ikinä saisit kuulla asioita, kuten että näytät ihan downilta tai että olet sen näköinen, ettei kukaan voisi sua haluta. Naisille sanotaan täällä kaikkea tätä. Siksi se, että tuntuu, on pikkasen eri atmosfääreissä.
 
vieras
Kehuminen hivelee mun itsetuntoa ja tekee iloiseksi. Haukut ärsyttää ja kieltämättä pistää katsomaan peiliin, että onko sitä oikeasti niin kamalan näköinen kuin annetaan ymmärtää. Nettiin en ole kuvia pistänyt mutta kommenttia olen saanut irl elämässä.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo:
No mä saan niin harvoin kehuja että kyllähän ne kivalta tuntuu vaikka mun on hyvin vaikea niitä uskoa (ai miten niin huono itsetunto). Jotkut haukut pystyn ottaa vastaan ihan iisisti, joistain saattaa palaa pinna. En mä itseäni ihan rumana pidä vaik sitäki on perään huudeltu, ihan sellai tavis. Meikillä saa tietty sammakostakin prinsessan tai jotain. Musta kauniita on ne jotka on sitä myös ilman meikkiä.
Mä en yhtään tiedä miltä sä näytät, mutta olen hyvin samoilla linjoilla sun kanssasi. Paitsi että mä saan aika usein kehuja, mutta silti niitä on yhtä vaikea uskoa.

Mutta sun nikki, se on loistava :D :flower:
 
kehut voi olla jopa häkellyttäviä ja vetää sanattomaksi ja ensin ei edes kerkeä tajuamaan koko juttua, mutta loppupeleissä siitä kuitenkin tulee hyvä olo ...

tai sitten sitä saattaa jäädä myös miettimään oliko kehu oikeasti kehu vai "vittuilua"
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
kehut voi olla jopa häkellyttäviä ja vetää sanattomaksi ja ensin ei edes kerkeä tajuamaan koko juttua, mutta loppupeleissä siitä kuitenkin tulee hyvä olo ...

tai sitten sitä saattaa jäädä myös miettimään oliko kehu oikeasti kehu vai "vittuilua"
Peesi.
 
Mun on jostakin syystä äärettömän vaikea ottaa kehuja vastaan :snotty: oletan aina siellä kehun takana olevan jonkun piiloveettuilun tai jotakin. :snotty:
Vielä 2-3 vuotta sitten painoin 20kg enemmän ja nyt kun on muodot takaisin siinä missä pitääkin niin kehujen vastaanottaminen on entistäkin vaikeampaa. Olisko joku ihme ikään liittyvä juttu, en tiiä.
 
Mä pystyn ohittamaan ne haukkumiset todellakin samantein.Se kun joku kertoi kulmakarvani lähtevän tyhmästä kohden niin sen jälkeen heräsin fiksaamaan ne hiukan eri kohdasta :LOL: ja olen tyytyväinen :)
Pehkoni on haukuttu palaneeksi leijonanperseeksi ja osittain olen samaa mieltä siitä itsekkin eli sekään ei satuttanut.
Kehut on tietysti kivoja.Sehän on päivänselvää ja saa mielen iloiseksi...
 
Haukkujen kuuleminen kohdistui se sitten ulkonäköön tai luonteeseen ei tunnu hyvältä, vaikkei varsinaisesti välittäisikään siitä, mitä toiset ihmiset ajattelevat.
Kehut toki imartelevat, ja tuntuvat mukavilta, etenkin jos ne ovat vilpittömiä.

Itse en ole niin sinut ulkonäköni kanssa, että voisin laittaa kuvani tänne räävittäväksi. Tosin se nyt ei ole ainoa syy sille miksi en sitä tänne laita.

Vaikka joskus suoraa haukkumista enemmän ärsyttävät sellaiset epäsuorasti ulkonäköa kommentoivat kommentit, joissa itse ulkonäköä ei varsinaisesti kommentoida.. mutta lause päättyy, oot sä silti ihan kiva. :|
 

Yhteistyössä