Pekonista piti valmistaa pastakastiketta... mutta nyt se ohje hävis, enkä mie löydä sitä mistään.
Millaisen version mie tekisin, mie en muista, kun että sipulia ja valkosipulia, tomaattimurskaa ja loraus kermaakin varmaan kuului tuohon mun ohjeeseen...
Millaisia pekonikastikkeita te teette pastalle kaveriksi?
Millaisen version mie tekisin, mie en muista, kun että sipulia ja valkosipulia, tomaattimurskaa ja loraus kermaakin varmaan kuului tuohon mun ohjeeseen...
Millaisia pekonikastikkeita te teette pastalle kaveriksi?