Kertokaas nyt,onko MANDUCA hyvä&helppo kantoväline?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjjjh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jjjjh

Vieras
Ajateltiin pärjätä ilman tuplarattaita, esikoinen 2,5v vauvan syntyessä. Koira on pakko käyttää lenkillä, ja mietin, olisiko manduca hyvä kantoväline kantaa vauvaa? Siis lähinnä kevät/kesä/syyskäytössä? Kokemuksia?

Ostin just manducan, kun kolmas syntyi. Mulla rattaissa vauva 4kk ja 2v 10kk ja kannan mandukassa selässä meidän 1v 6kk. Se on hyvä kantaa tuollaista vähän isompaa lasta. Ihan pienelle on oman kokemuksen mukaan kantoliina parempi vaihtoehto.

Kyl manducalla pystyy hyvin kantaa vauvaakin. Varsinkin jos vauvalla on ulkovaatteet päällä ja s eon vähän "isompi". Nopea ja helppo käyttää just ulkoilutilanteissa. Itse tykkään kyll kans ihan pikkuisen kans käyttää trikoista liinaa, se on niin ihana pehmeä sekä vauvalle että kantajalle,

Meillä myös manduca... On ihan älyttömän hyvä kantoväline ja mun mielestä helpompi kuin liina, vaikka sitäkin tuli käytettyä. Pienempänä tyttö ei tykännyt kummastakaan, mutta tuossa 4kk-> alkoi viihtymään. Kesällä käytiin lenkeillä ja metsäretkillä koiran ja tytön kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22141999:
Kuinkas vanhalle tuo sopiikaan?

Oon miettiny tuon hankintaa. Tosin kun liina ei ollu yhtään kummankaan meidän juttu (äiti + vauva) niin sopiikohan toikaan... Liina sattui hartioihin ja siinä tuli kuuma.

Kannattaa kokeilla. Mulla oli sama ongelma että tuli hiki vaikka alla ois ollut t-paita ja lämpötila nollassa ja samoin hartijoita painoi. Manducan kanssa ei tullut kuuma ja rasitti huomattavasti vähemmän selkää.

Ei sovellu minusta pienikokoiselle kantajalle, olkahihnoissa liikaa leveyttä. En tykännyt myöskään pienen vauvan 'asennuksesta' ja remmiviidakossta. Moni tykkää, minä en :)

Ollaan oltu todella tyytyväisiä. Mies kantaa siinä enemmän kuin minä, mutta on todellakin aarre tämmöisen vauvan kanssa joka ei viihdy vaunuissa yhtään. Minä kannan niin että olkaimet menee ristikkäin, mies niin että ne on "reppumaisesti".

Yhteistyössä