Kertokaas nyt niistä reimatecin hanskoista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eims Baum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eims Baum

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
1 317
0
36
Eli jos on ne ohuemmat reimatecin hanskat, ne missä on sellainen ohuempi vanu, niin onko ne sopivat tälle säälle eli tuulee, on paljon lunta maassa ja pilvistä? Pakkasta about 3 astetta? Onko ne hanskat sopivat lumileikkeihin, pitävätkö pienet kädet lämpöisinä?

Olen pitänyt lapsilla noita ohuempia kinttaita lauhalla säällä lapasen päällä. Sormet on olleet kyllä lämpimänä, eli hyvät on olleet. Viikonloppuna ostin just talvihanskat ja ne on kyllä tosi paksun ja lämpimän tuntoset. Cittarista sai edullisesti 29 e - 30 %.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Ne ohuemmat on välikausihanskat.

tätä mä kans mietin. Kun pienet kädet on jatkuvasti lumessa niin tuskin lämmittää. Pitää kyllä tuulen ja kosteuden mutta entä se LÄMPÖ??????? :headwall: ja taas täytyy huomauttaa, taas.....joka päivä jotain.....

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Olen pitänyt lapsilla noita ohuempia kinttaita lauhalla säällä lapasen päällä. Sormet on olleet kyllä lämpimänä, eli hyvät on olleet. Viikonloppuna ostin just talvihanskat ja ne on kyllä tosi paksun ja lämpimän tuntoset. Cittarista sai edullisesti 29 e - 30 %.

tätä mä kans aattelin ehdottaa.

Noi reimatecit ei mun mielestä oo yleensäkään mitään kovin lämpimiä, enemmänkin tarkotettu suojakeleille, kun siksihän niissä on se tec-kalvo. Paitsi ettei ne siihenkään tarkotukseen oo hyvät... monesti lapsilla on kuitenkin kädet märkinä. Ja sit kun kastuvat sisältä, niin niitä ei meinaa saada millään kuivaksi. Itse päiväkodin työntekijänä suosittelen pakkaskeleille ihan tavallisia karvavuorellisia rukkasia (esim. Elsa Pitkänen), kovalla pakkasella lapaset alle. Kun eihän pakkasella tee sillä tecillä mitään. Ja kosteille säille muovipintaiset rukkaset (esim. Lassie suprafill). Nää vinkit annan yli 20v kokemuksella =)

Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:

tätä mä kans aattelin ehdottaa.

Itsellä on kanssa pienen lapsen kanssa ollut alla ruskovillan ohuet villahanskat.

Yhteistyössä