Kertokaas nyt ne ihanimmat lastenvaateliikkeet pk-seudulta

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
:D no niin mä aattelinkin :D mekin ollaan lähdössä hesaan heinäkuun loppupuolella ja odotan kyllä reissua :D
meilläkin varmaan menee yli heinäkuun puolen välin toi reissu.. Mie ei uskalla päästää minuu keskenään lasten kanssa ja se ei oo vielä ennättäny pitää töistä kesälomaansa..
 
meillä taas toisin päin.. miehen loma alkoi jo torstaina, mutta mulla on vaan reilu viikko lomaa tänä kesänä :( mut tosiaan, on kiva lähtee oikeen turistimeiningillä, mennään kiasmaan ja suomenlinnaan ja ateneumiin ja korkeasaareen ja linnanmäellekin vielä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
meillä taas toisin päin.. miehen loma alkoi jo torstaina, mutta mulla on vaan reilu viikko lomaa tänä kesänä :( mut tosiaan, on kiva lähtee oikeen turistimeiningillä, mennään kiasmaan ja suomenlinnaan ja ateneumiin ja korkeasaareen ja linnanmäellekin vielä =)
Meinasitteko yöpyä jossain, tuskin yhdessä päivässä kaikkea ennätätte?

Minulla haaveissa ois korkeasaari + shoppailu
 
vieras
Jos olette vkl reissussa, suosittelen Hietaniemen torin kirppistä, sieltä olen ostanut suurimman osan tyttöni vaatteista. Ja on muutenkin loistopaikka käydä, ei tarvitse lähteä tyhjin käsin pois!
 
pikkuväki
pop
ja sitten se kolmas kauppa siinä kampin lähellä jonka nimi meni hukkaan.. :snotty:

seimi
punavuoren peikko

h&m (lapsille ihan oma)
stocca

missä on muuten zara... hmm.. mäkään en tiedä.. oisko Aleksanterin kadulla.. sanokaas fiksummat.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
:D eli siis suurkirkon vieressä? jota myös virheellisesti joskus tuomiokirkoksi kutsutaan :D :D suomessahan ei ole kuin yksi tuomiokirkko ja se on Turussa B) :D
eip muuten pidä paikkaansa.. :whistle:

muoks. siis ainakin isi sanoo, että tuomiokirkko on siellä missä piispakin.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
joo, on se se pikkukauppa, jossa kaikkia ihanaa, rosvo rudolfia ja maisaa ja barbapapaa.. =) ja ei, vaan turussa on ainoa tuomiokirkko!! :D
aijaha.. no sovitaan sitten niin.. Turku on aina paras. :D

Mutta just se, se on aivan ihana kauppa.. samoin virike-aitta, ootko siellä käyny?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuplienäiti:
bobo on ainakin sellossa leppävaarassa, mutta oisko kampissa ? vai onko siellä vaan bebes
sellon bobon määkin vaan tiiän.. :whistle:

mutta siis mikäs sen kaupan nimi nyt on kun on siinä kampin vieressä.. lähellä sinelliä... simmonen merkivaatekauppa.. äh..hitto kun mää en muista ikän mitään nimii.. :snotty:
 
virike-aitassa en oo käyny, mitä siellä on?? entäs ivana helsinki myymälä?? sinne on pakko päästä!! bobosta en löydä mitään :ashamed: entäs pompii? ja sitten joku d-alkuinen, joka myy donaldsonia, en yhtään muista nimeä :D ??
 

Yhteistyössä