Kertokaas nyt mitä teidän kissat syö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J.t harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J.t harmaana

Vieras
Kun oon aina luullut, että kissat on nirsoja ja koirat syö mitä vaan...

Meillä kissat nimittäin syö (ei siis ruuaksi eikä päivittäin, mutta jos saatavilla on) mm.

Kaikki leivonnaiset käy...jos unohtuu pussissa pöydälle, niin menevät pussin läpi
Appelsiinijogurtti on herkkua
Vispipuuro
Hot wingsit jos tassuihinsa saavat
Riisi ja hapanimeläkastike
Kaikenlainen leipä

Ja tosiaan oikein kerjäävät ruokaa.... Mulla on aiemminkin ollut kissa, mutta sille kelpas tasan yks purkkiruokalaatu, eikä koskaan nurvannut ruokaa... Näähän siis tulee suusta asti hakemaan, jos jotain hyvää on..

Kissojen PUSSI ruokaa, purkit ei kelpaa.
Toinen syö pilttejä JOS syöttää lusikalla sitä, muuten ei kelpaa.
toiselle menee appelsiinit yms.

Eräs jo edesmennyt kissani söi tikkareita ja joi cocista :whistle:

Vanhempi kissa (2,5-vuotias norjalainen metsäkissa) on hyvin nirso ruokansa suhteen. Mielellään syö vain yhtä sorttia Hill'sin naksuista ja yhden sortin Shebaa. Puolivuotiaalle maatiaiskollille kelpaa melkein mikä tahansa ravinnoksi kelpaava :whistle:

Meillä on kolme kissaa ja vain yks niistä suostuu syömään esim. lihapullia, leikkeleitä, juustoa jne
Sipsit on herkkua, samoin jugurttienjämät
Kurkku ja porkkana kelpaa välillä
Ja yksi söi pitkän pätkän lankaa tuossa pari päivää sitten
:whistle:

mun kissa
rakastaa vaniljajugurttia (madotuksessa todella kätevä!! sen pastan saa ujutettua sinne niin ovelasti :D)

sit se rakastaa juustonaksuja
ja sitrushedelmiä (nämä sitrushedelmät selvis sillon kun söi mun rönsyliljaa ja joku anto vinkin et laita sitrushedelmien kuoria / paloja sinne ruukkuun niin kissa häviää.. vaan ei meillä, se söi ne.. :D )

se rakastaa koiran kuivanappuloita

se pöllii sulta leivänpäälliset kun selkäs käännät

se kerjää ruokapöydän vieressä koiran kuolatessa eteisessä

ymsyms.
kumma katti, mutta kalaa ei syö :D siis jos raakana heittäis jonkun särjen nenän eteen niin toi katsois ensin kalaa, sit sua halveksivasti ja poistuis paikalta. lellitty pallero :D

oon miettinyt perustavani tän tyyppisen ketjun, hyvä että joku muu teki niin! Mä ihmettelen tota meidän kisua, se on ihan höpö kun välillä sille ei kelpaa mikään ja välillä menis mikä vaan purkkiruoka. Sheba on sen herkkua, mutta sit joskus se nirsoilee sille. Latzia meni ja sit yhtäkkiä ei enää kelvannut. Pirkka sydänpate sai sen ihan villiksi, mutta seuraavalla kerralla ei koskenut siihen. :o Silakat maistuvat!! Mutta ne se levittelee ympäri keittiön lattiaa. Tämä supernirsoilija söi kuivan ranskalaisen yhtenä päivänä lattialta,mistä olin aikas ihmeissään.

muoks. Niin, se kerjää koko ajan ja välillä "ei muista"(?) että sillä on jotain herkkua kupissa. Pälli.

Meillä syödään royal caninin kuivista ja wiskassin märkäruokaa. 3,5v tyttö rakastaa salaattia... toinen hömelö kolli syö kaiken mitä lattialta löytää. Vauvan puklutkin maistuu, jos ei heti kerkee siivoo, vauvan soseet yms. niin ja on syöny jo ainakin 20 tuttia.

kissan ruuista pure onia ja whiskasia,märkäruokana friskisiä.Ihmisten ruoista hernekeittoa kaurapuuroa leikkeleitä jugurttia raejuustoa raffeleita dippiä tosin noita saa vaan joskus paitsi kaurapuuroa raejuustoa leikkeleitä ja hernaria useamminkin.Ja sit kissannappeja.

Yhteistyössä