Kertokaas nyt- minkälaisia vaatteita 30 vuotiaan naisen olis hyvä käyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Älkää vastatko te jotka viis veisaatte kaikista rajoituksista, vaan vastatkoot nyt he jotka ovat sitä mieltä että 'aikuisen' naisen kuuluu pukeutua ikäiselleen sopivasti.

Tähän törmännyt ajoittain palstan keskusteluissa saamatta koskaan vastausta että mitä ne sopivat vaatteet nyt sitten olisivat.
Mulla kun ei ilmeisesti niitä ole :snotty:

Auttakaa mua tyylitajutonta! :o Stailatkaa Aamuäree koodilla '32 häämöttää'..

musta aikuinen nainen voi pukeutua niin kuin itse tuntee viihtyvänsä!! siitä juuri tuntee aikuisen, tyylikkään naisen =) ei tarvitse kysellä muilta vinkkejä, kun tietää mistä itse pitää!

siististi, puhtaisiin ja sopivan kokoisiin vaatteisiin.
satsaa laatuun äläkä henkkamaukkaan.
värejä saa olla, mutta ei värityskirja- tai teinityyliin (mahdollisimman paljon mahdollisimman räikeitä värejä).

ja muista se koruista kaunein, HYMY, se sopii kaikille ikään katsomatta ;)

Kyllä minun mielestäni ikä vaikuttaa myös, ihan kaiken ikäisillä. Ei ole kiva, jos 8 vuotias pukeutuu kuin 18-vuotias ja näyttää usein vähän hassulta, jos 40-vuotias käyttää samoja vaatteita kuin 18-vuotias. Mutta oma asiahan se kuitenkin on, mitä se haittaa, jos joku muu ajattelee, että tuon pitäisi näyttää jotenkin toisenlaiselta? Sekin vaikuttaa, millaisessa työssä on, ei joka työpaikkaan sovi se narutoppi tai minihame, toisaalta olisi vähän outoa istua jakkupuvussa kaupan kassalla.

Kyllä muaki kiinnostaa että minkäslaiseen rytkyyn sitä pitäs tässä kypsässä iässä pukeutua :D

Ei silti, omasta tyylistäni en tingi enkä sitä muuta, muuta ku vähän radikaalimpaan suuntaan.. :whistle:

MULLAhan ei ole mitään selkeää käsitystä asiasta, mut mun miehellä on :whistle:

Joten- kolmikymppisen naisen tulee pukeutua NAISELLISESTI mutta ei tätimäisesti. Polvipituisisa hameita, nättejä korkkareita ja hameen kanssa sellasta aikuismaisesti kaunista paitaa jossa on joku pieni jippo. Aina asuun sopivat korut niin että korvikset ja kaulakoru matsää, ja korkkarit ja käsilaukku mätsää taas myöskin keskenään.
Housut jos on niin sitten sellaset suorat, joissa on puvunhousun omaisesti silitysvekki. Sen kanssa vaikka kevyt silkkipaita ja pitkät helmet.

Ehhehhee. En mä noin pukeudu :D
Tosin kolmeenkymppiinkin on vielä puoltoista vuotta aikaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta aikuinen nainen voi pukeutua niin kuin itse tuntee viihtyvänsä!! siitä juuri tuntee aikuisen, tyylikkään naisen =) ei tarvitse kysellä muilta vinkkejä, kun tietää mistä itse pitää!

Näin. Joku laittaa maalaisromanttisen mekon ja toinen verkkapuvun. Yhteistä näille aikuisille naisille on että molemmat kantaa itsensä ja asunsa ylpeänä välittämättä mitä muut ajattelee.

Mä tiedän mun värini (mutta mustasta en silti luovu), tiedän yhtenäisen linjan, osaan mielestäni valita vartalolleni sopivat vaatteet, osaan mitoittaa hameenhelman oikeaan kohtaan tms.
Riemunkirjavat ei ole mun juttuni muutenkaan.

Mitä vikaa on henkkamaukassa? :o

Mä haalin vaatetukseni useimmiten alelaareista ja kirppiksiltä :| juhlavermeet ompelen yleensä itse, parit 'paremmat' housut satsasin- oikein Seppälästä....

Pääkallohuppari? :D

hmm, no jos pitäis sellasen yleistyksien ym pohjalta lähteä sanomaan niin.. eeilaiset jakkupuvut, paitapuserot, kangashousut (siis suorat housut jne)
korkokenkiä, kävelykenkiä, merkkituotteita..

aika hyvän otannan taitaa saada kun käy tuolla stockalla :D
itsehän toki lukeudun niihin jotka pukeutuvat juuri niinkuin huvittaa ja jakkuja en päälleni ikänä pue :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näin. Joku laittaa maalaisromanttisen mekon ja toinen verkkapuvun. Yhteistä näille aikuisille naisille on että molemmat kantaa itsensä ja asunsa ylpeänä välittämättä mitä muut ajattelee.

ja just se, että tietävät minne voi laittaa verkkarit ja minne kukkamekon =) meillä on sama linja! =)

Alkuperäinen kirjoittaja sini:

Entäs jos ei o varaa niihin "laatu" vaatteisiin vaan on ostettava just h&m,halens tai ellos vaatteit :attn:

Miust 30+ käyttää juur niit vaatteita joissa tuntee olosa omaksi B) Elikkä uskaltaa näyttää juuri siltä miltä itestää parhaimmalta tuntuu ajattelelmatta mitä muut on mieltä...eiks tää aikuisen olo oo sitä :D

Terveisii: ursu 33+ :p

No, oman tyylin mukaan, yleensä 30v jo se omanlainen tyyli kehittynyt eikä ihan kaikkeen teinien muoti-ilmiöihin lähde vain sen vuoksi että se trendikästä.

Mulla ollut tietynlainen vaatetustyyli aika nuoresta lähtien (siis jos punk-hippi-aika ei oteta huomioon :D ) mutta se jotenkin "jalostunut", ehkä hieman laadukkaampaan suuntaan tämän arvokkaan 3kympin rajapyykin jälkeen. Mutta silti pukeudun juuri niinkuin haluan ja mitä kroppa antaa myöden, tanttatyyliä ei ihan seuraavalla vuosikymmenellä mulla tulla näkeen vaikka kuinka joku ruikuttaisi että en pukeudu ikäni mukaisesti :D

Kyllähän henkka maukallakin on ihan siistejä peruspaitoja mitä 30-v voi käyttää. Itse olen 32 ja ostan kyllä sieltä.

Toi kenkä-puoli on vähän vaikea mulle. Eli korkokenkiäkö pitäisi käyttää? Mites nyt kesällä, millasia sillon?
Mä niin tykkään crocseista, ne on kätsyt ja MUKAVAT jalkaan....Mutta siis korkkareissa kesälläkin vai?

Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja sini:

Entäs jos ei o varaa niihin "laatu" vaatteisiin vaan on ostettava just h&m,halens tai ellos vaatteit :attn:

Miust 30+ käyttää juur niit vaatteita joissa tuntee olosa omaksi B) Elikkä uskaltaa näyttää juuri siltä miltä itestää parhaimmalta tuntuu ajattelelmatta mitä muut on mieltä...eiks tää aikuisen olo oo sitä :D

Terveisii: ursu 33+ :p

Juuri näin ja tämä pätee myös liki 42 vuotiaaseen :D Ja kyllä ne h&m, ellos, halens yms käy ihan hyvin, jos ei ole varaa tai halua maksaa kalliimmin

Oottepas te nyt 'huonoja' neuvojia.... :D

Mä pukeudun arkena sillain kun pukeudun.
Juhlaan pukeudun ihan toisella tavalla, mun mielestä jotenkin aikuisemmin, vaikkakin pyrin silloinkin laittamaan jotain 'mun juttuani' päälle.

Merkkivaatteista mä haaveilen vaan :/

Kenkiin mä voisin kyllä panostaa hieman enemmän, mulla on kesäksi nyt 3 vuotta vanhat citylenkkarit ja puukengät....
Korkokenkiä löytyy kyllä :D

Ja muuten se silitysvekki on prässi :attn:

Kuule en tiedä. Ja suoraan sanottuna se sellanen tätityyli on hirveä. Jotkut leikkaa tukankin heti tätityyliin kun 30 kolahtaa. Jos alkaa jo olla ikää, niin mikä järki alkaa myös näyttää siltä? En oo ikinä tajunnut.

Mulla siis yleensä päällä farkut tai samettifarkut.
Kesäisin tykkään käyttää kellohelmoja, tarkasti mitoitettuna pari senttiä polven yläpuolelle.

T paitoja löytyy ja sit näitä huppareita.. pitkähihaista t paitaa yleensä käytän. Kesäisin tykkään käyttää ohuen ohuita puuvillapuseroita- ei paitapuseroita vaan 'puseroita'.
Narutoppeja kanssa.

Neuletakit on mun mielestä mukavia sekä lyhyellä hihalla että pitkällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ja muuten se silitysvekki on prässi :attn:

:D :D
Kiitti kamu, mä mietin että tälle on olemassa joku oikea suomenkielinen sana, mutta en muistanut sitä... Tällästä tää on, kun käyttää suomea ainoastaan lasten kanssa päivittäisessä elämässä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kuule en tiedä. Ja suoraan sanottuna se sellanen tätityyli on hirveä. Jotkut leikkaa tukankin heti tätityyliin kun 30 kolahtaa. Jos alkaa jo olla ikää, niin mikä järki alkaa myös näyttää siltä? En oo ikinä tajunnut.

Joo, tuota näkee paljon, en tajua mikähän idea siinä on...?

Mitenköhän mä nyt sitten olisin siittä parikymppisestä muuttunut...?
Tämä pistää oikein pohtimaan tämä keskustelu!

Mä en enää käytä kovin kannanottavia paitoja, että kyllä mä aikuistunutkin olen :D
This bitch bites- oli mun lemppari T paita.... siis OMG.

Yhteistyössä