L
luonnon ystävä
Vieras
Itse en koskaan osta muovipussia, vaan me käytetään aina kangaskasseja. Hedelmät ostan pussissa, ne pussit käytetään sitten roskapusseina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:niin ja kuukuppi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:niin ja kuukuppi
Tuo ois kyllä hyvä, muttei sovi mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen virkannut jämälangoista sellasia verkkopusseja, joihin laitan hedelmät, tomaatit yms. Pyrin välttämään muoviin pakattuja tuotteita ja ostan mieluummin pahvipakkauksissa olevia. Ja sitten yksinkertaisesti se, että ostaa mahdollisimman vähän. Mä jätän suosiolla kaikki sellaiset elintarvikkeet kaupan hyllylle, missä tuoteselosteessa on maininta jostain lisäaineesta.
En mäkään osaa virkata. Ne pussit on ihan epämuodostuineita ja joissain kohtiin isompia reikiä kuin toisissa. Ei todellakaan mitään käsityötaidon mestaritekeleitäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo virkkaaminen ois kyllä hyvä, mutten mä osaa! Oon mä joskus ala-asteella virkannut, mutta silloinkin inhosin sitä enkä suostunut tekemään pyyheliinaan kuin toiseen reunaan pitsiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen virkannut jämälangoista sellasia verkkopusseja, joihin laitan hedelmät, tomaatit yms. Pyrin välttämään muoviin pakattuja tuotteita ja ostan mieluummin pahvipakkauksissa olevia. Ja sitten yksinkertaisesti se, että ostaa mahdollisimman vähän. Mä jätän suosiolla kaikki sellaiset elintarvikkeet kaupan hyllylle, missä tuoteselosteessa on maininta jostain lisäaineesta.
Tuo virkkaaminen ois kyllä hyvä, mutten mä osaa! Oon mä joskus ala-asteella virkannut, mutta silloinkin inhosin sitä enkä suostunut tekemään pyyheliinaan kuin toiseen reunaan pitsiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olin jo unohtanut:Siis sama täällä.Sain kotiin sitä virkkauslankaa ja sen keskeneräisen pyyhkeen et saan tehä sitte kotona valmiiksi,mutta veikkaan,että se on edelleen (ollut jo 20v) mun vanhemmilla jossain "tallessa" =D
Alkuperäinen kirjoittaja Tässä minun:Koneessa pestävien froteeyyhkeiden käyttäminen wc-paperin asemesta.