Kertokaas mulle koiran korvista

voi hellantuuteli kun on söpö koira, aivan ihana ja meillä on melkein samannäköinen parsonrusselinterrieri ja samanlaiset korvat ja ei ne nouse pystyyn hänellä, jäävät noin niinkuin Anterolla nytten

Niillä roduilla joilla on alkuun luppakorvat ja nousee sitten pystyyn, niin on jo luovutusikäisestä niin et toinen korva voi satunaisesti olla pystyssä toinen ei, ja yleensä ennen puolta vuotta ovat pysyvästi pystyt.
Mikä ikäinen koiruus toi on?

Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Niillä roduilla joilla on alkuun luppakorvat ja nousee sitten pystyyn, niin on jo luovutusikäisestä niin et toinen korva voi satunaisesti olla pystyssä toinen ei, ja yleensä ennen puolta vuotta ovat pysyvästi pystyt.
Mikä ikäinen koiruus toi on?

Reipas 9vk.
Tuolla vaan aika ajoin korvat on ihan väärinpäin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:
Selkeet lupat :D

Mut onko mahollista saada niistä pystyjä?

Ei ole ja miksi pitäisikään :o

Ei ole mitään pakkoa :D
Jäänyt vaan ajalta jolloin olin sakemannien kans tekemisissä, et jos ei korvat noussu niin ne nostettiin teipeillä...
Mietin sit et onko se mahdollista tuommoisen kanssa.

Aikaisemminhan dobermannien luppakorvat leikattiin pystyyn ja ne piti leikkauksen jälkeen teipata jotta rustottuivat pystyyn, se on tosi tarkkaa puuhaa ettei mene ns väärään asentoon.
Tämä toimintahan on jo kiellettyä.
Mut sanoisin että sun koiran korvista ei vielä tiiä, aika näyttää kummalta on korvat periny. Voihan olla niin et toinen on luppa ja toinen pysty, saat siis molemmat :D

Alkuperäinen kirjoittaja henna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:
Selkeet lupat :D

Mut onko mahollista saada niistä pystyjä?

Ei ole ja miksi pitäisikään :o

kyllä teippaamalla luulis saavan..

Tartteeko siihen jotain pystykorva verta?
Kun jos teippaamalla saa, niin oisko ton meidän bulldogin saanu kans pystykorva malliks teippaamalla?

(joo joo mulla on liikaa aikaa)

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
ihana koira =) meillä brasilianterrieri ja ei sen korvista kyl pystyjä saa millään....

Hmmmm...
Muistankohan mä väärin ton isän korvat...
Kävin googlella kattomas brasilianterrierin kuvia ja niil kaikil on kyl vähintään yläreuna lerpallaan...

Yhteistyössä