Kertokaas mitä ostan KUMMIPOJALLE 1v lahjaksi...?

iida
Vie vaikka joku kuvakirja ja ihan perus vaatteita. Meidän poika on syntyny ihan joulun alla ja ajateltiin et varmasti tulee hirveesti vaatetta synttäri/joululahjaks eikä sit ite osteltu vähään aikaan juuri mitään. Paskanmarjat, ainuttakaan vaatetta kukaan tuonu, samanlaisia leluja tuli parhaillaan kolmesta paikasta, huopikkaat yms. Eli ei kannata vielä koittaa keksiä mitään erikoista.
 
Joku
esim muotolaatikko, tai se pelle joka kootaan laittamalla puisia renkaita keppiin. Tai Jukka-hakka. Nää on klassikkoja jotka vuodesta toiseen hyviä ja kestäviä sekä suosittuja. Juurikin hyviä kummilahjoja!
 
muumi
Mä kerään muumimukeja :) Taitaa olla kyl enemmän äidin mieleen..mut luultavasti niissä kuiteskin arvo säilyy ja voi sit vaikka myydä ne 20v päästä jos ei kiinnosta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
Mä kerään muumimukeja :) Taitaa olla kyl enemmän äidin mieleen..mut luultavasti niissä kuiteskin arvo säilyy ja voi sit vaikka myydä ne 20v päästä jos ei kiinnosta.
SÄ keräät niitä. Tuskin 1-v poika niistä ilahtuu nyt tai myöhemminkään. Tyttö voisi ehkä joskus astioita arvostaa isompana, mut tuskin poika.

Mä ostaisin vaatteita. Kysyisin etukäteen vanhemmilta mitä tarvitaan ja mikä koko olisi hyvä. Tai sitten vaikka dublo legoja tai muita leluja.
 
muumi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
Mä kerään muumimukeja :) Taitaa olla kyl enemmän äidin mieleen..mut luultavasti niissä kuiteskin arvo säilyy ja voi sit vaikka myydä ne 20v päästä jos ei kiinnosta.
SÄ keräät niitä. Tuskin 1-v poika niistä ilahtuu nyt tai myöhemminkään. Tyttö voisi ehkä joskus astioita arvostaa isompana, mut tuskin poika.

Mä ostaisin vaatteita. Kysyisin etukäteen vanhemmilta mitä tarvitaan ja mikä koko olisi hyvä. Tai sitten vaikka dublo legoja tai muita leluja.
Mulla on tosiaan kokemusta itellä kummilahjasta, jota en lapsena osannut arvostaa..mutta nyt arvossa arvaamattomassa. Pojan äiti on siskoni ja hänen toiveestaan tähän päädyttiin. Toki ostan aina jotakin pienempää siihen mukaan, josta poitsukin pitää. Vaatteita en lähtisi ostamaan jos en ole ihan varma, että on mieluisia. Lahjakortti tietty kiva. Niin ja oma poikani (nyt 1v3kk) sai joululahjaksi päältä ajettavan auton, joka on ihan huippu :) Katselin, että lastentarvikkeessa 30-50?
 
muumi
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kysy mitä tarvii.
ku ei kuulema sillai tarvitse mitään...
Sit rahaa..koska vaatteita ja leluja ilmeisesti on. Niin tai tosiaan jotain sellaista, jossa arvo säilyy. Koskaan ei ole liian aikaista ryhtyä keräämään kummipojalleen esim.pöytähopeita :)
 
muumi
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
hmm, mä ostan sille vauvan 100 sanaa -kirjan ja sitten kultasepän liikkeessä vierailen myös :)
Hyvä päätös :) Enpä muistanut tota kirjaa suositella, kun on nimittäin kohta puhki luettu meillä.. Robinhoodista ostin 5,90 ja se on tosi hyvä! Nyt osaa jo näyttää kaikki sanat siitä :)
 

Yhteistyössä