SÄ keräät niitä. Tuskin 1-v poika niistä ilahtuu nyt tai myöhemminkään. Tyttö voisi ehkä joskus astioita arvostaa isompana, mut tuskin poika.Alkuperäinen kirjoittaja muumi:Mä kerään muumimukeja Taitaa olla kyl enemmän äidin mieleen..mut luultavasti niissä kuiteskin arvo säilyy ja voi sit vaikka myydä ne 20v päästä jos ei kiinnosta.
Mulla on tosiaan kokemusta itellä kummilahjasta, jota en lapsena osannut arvostaa..mutta nyt arvossa arvaamattomassa. Pojan äiti on siskoni ja hänen toiveestaan tähän päädyttiin. Toki ostan aina jotakin pienempää siihen mukaan, josta poitsukin pitää. Vaatteita en lähtisi ostamaan jos en ole ihan varma, että on mieluisia. Lahjakortti tietty kiva. Niin ja oma poikani (nyt 1v3kk) sai joululahjaksi päältä ajettavan auton, joka on ihan huippu Katselin, että lastentarvikkeessa 30-50?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:SÄ keräät niitä. Tuskin 1-v poika niistä ilahtuu nyt tai myöhemminkään. Tyttö voisi ehkä joskus astioita arvostaa isompana, mut tuskin poika.Alkuperäinen kirjoittaja muumi:Mä kerään muumimukeja Taitaa olla kyl enemmän äidin mieleen..mut luultavasti niissä kuiteskin arvo säilyy ja voi sit vaikka myydä ne 20v päästä jos ei kiinnosta.
Mä ostaisin vaatteita. Kysyisin etukäteen vanhemmilta mitä tarvitaan ja mikä koko olisi hyvä. Tai sitten vaikka dublo legoja tai muita leluja.
ku ei kuulema sillai tarvitse mitään...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kysy mitä tarvii.
Sit rahaa..koska vaatteita ja leluja ilmeisesti on. Niin tai tosiaan jotain sellaista, jossa arvo säilyy. Koskaan ei ole liian aikaista ryhtyä keräämään kummipojalleen esim.pöytähopeitaAlkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:ku ei kuulema sillai tarvitse mitään...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kysy mitä tarvii.
en tasan :| :xAlkuperäinen kirjoittaja MinäJa:Osta oma haarukka ja veitsi? Esim. sitä surullisen kuuluisaa muumia... :xmas:
Hyvä päätös Enpä muistanut tota kirjaa suositella, kun on nimittäin kohta puhki luettu meillä.. Robinhoodista ostin 5,90 ja se on tosi hyvä! Nyt osaa jo näyttää kaikki sanat siitäAlkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:hmm, mä ostan sille vauvan 100 sanaa -kirjan ja sitten kultasepän liikkeessä vierailen myös