Kertokaas, mistä löytäisin pojalle edullisesti lippiksen, jossa suora lippa?

Joo, itsekään en tiedä mistä löytää NewEran lippiksiä. Kun poika täällä nyt kyselee Atlanta nimisiä lätsiä. Eli voittekos kertoa? Asun kyllä hesassa. En vain tiedä missä päin tässä pitää pyöriä :P.

No noi on muotia tytöilläkin mä rakastan noita yli kaiken just oon saamassa uuden sis. aidon niitä ei oiken saa halvemmalla ku 4. min ja max hinta perus kaupoissa on noin 50? mutta sitte on feikkejä jotka maksaa noin 15? ja niitä saa esim toreilta mutta ku ite asun vantaalla nii en voi sanoo tarkkaa paikkaa. mutta kannattaa ettiä toreilta ellet sitten halua sun pojalles välttämättä aitoa. : )

Alkuperäinen kirjoittaja juuli 11.v:
No noi on muotia tytöilläkin mä rakastan noita yli kaiken just oon saamassa uuden sis. aidon niitä ei oiken saa halvemmalla ku 40. min ja max hinta perus kaupoissa on noin 50? mutta sitte on feikkejä jotka maksaa noin 15? ja niitä saa esim toreilta mutta ku ite asun vantaalla nii en voi sanoo tarkkaa paikkaa. mutta kannattaa ettiä toreilta ellet sitten halua sun pojalles välttämättä aitoa. : )
sit tässä sulle vähän merkkejä jotka valmistaa: NBA ja NHL

Tää Satakunta on nii köyhä paikka, ettei täältä Waldo's:ta löydy.
Porin Iso-karhuun aattelin mennä huomenna pyörimään..

Ei toi nyt niin munkaan silmää mielytä, mut multa ei paljoo kysellä..
Enkä tietty kielläkkään kun ei mistään vahingoittavasta asiasta oo kyse.

Juu, asun Porissa ja tuolla Iso-Karhussa ei ole mitää maailman halvimpia suoriksia, meinaan jos menee ostaan jonnekkin....esim. Top-Sporttiin ei-aitoa suoralippaa, niin siellä ne voi maksaa jopa 60e :(

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Hoop!

Lähen piakkoin Poriin, nii nostan tän vielä.
Jospa täältä löytyis immeinen, joka tietäis mistä tollasia löytyis edullisesti.
.

semmonen sivu kun hip hop vaatteita sielä saa jollain 20? noita lippoja

yks sivu on hip hop vaatteita.com
tai bronx netstore,
tai sit jos kaupoista niin toreilta saa 20e 19e noita.
tai sitten pro spotista tamperee koski keskuksesta,
bronxista aleksanterinkatu 26 33100 tampere.
inter sporteista saa NHL CAPPEJA 15E-20E MUUTA EN MUISTA.

Yhteistyössä