Kertokaas mielipiteenne...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen tästä jo aiemmin aloittanut keskustelun mutta en nyt jaksa etsiä sitä.

Kävin katsomassa vuokra-asuntoa, josta edellinen asukas muutti pois ja väitti että asunnossa on hometta. asuntoon tilattiin turun yliopistosta henkilö, joka otti asunnosta näytteet.

Katsoin papereita eilen toimistolla ja niissä sanotaan että asunnosta ei löytynyt haitallisia määriä itiöitä. Oli myöskin jotain lukemia, mutta niistä en ymmärtänyt, enkä nyt muista oliko papereissa että on otettu vain ilmanäyte, joka ei kuulemma välttämättä ole luotettava.

Itse en huomannut asunnossa mitään homeeseen viittaavaa, kuten värimuutoksia pinnoissa tms. Ainoastaan viemäri haisi, koska asunto on ollut jonkin aikaa tyhjillään.

Vuokraisitko asunnon?? Ja sen verran vielä että nykyinen omakotitalo, jossa ollaan vuokralla on ihan mätä...eilen kävi myrkyttäjä ja katsoi että makuuhuoneen kattokin on saanut kosteutta. Sokerotoukat vilisee myrkytyksistä huolimatta.

Asuntoa on ollut vaikea saada, ollaan haettu jo 3kk. Meillä olisi mahdollisuus saada tämä kt asunto, mutta uskaltaako ottaa, kun on joskus epäilty hometta, vaikkakin papereiden mukaan mitään ei löytynyt.

Uskon että ei se ainakaan näin pahassa kunnossa ole kuin tämä, pelkään että sairastumme, jos tässä vielä majailemme....3vuotiaalla pojallamme on ääni mennyt jotenkin käheäksi ja välillä palautuu aina normaaliksi...pelkään että johtuu tästä asunnosta. Itselläni on ollut voimakasta väsymystä.

Onko se ihan kivinen kerrostalo (vai mitä ihmeen elementtiä ne onkaan) vai puutalo? Jos ei oo puutalo niin mä muuttaisin. Mutta en tekis sitä pitkää vuokrasopimusta mikä nykyään melkein joka läävään pitää tehdä, vaan toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen.

Yhteistyössä