Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no en kyllä kehtais. on meinaan aika törkeen näkösiä.
Alkuperäinen kirjoittaja MammaMia88:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no en kyllä kehtais. on meinaan aika törkeen näkösiä.
Olen kuullut että kritiikkiä on aina hyvä saada mutta olis kiva tietää mikä noiss on vikana? oletkos itse tehnyt? oliskos kuviakin?..:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Tekisin itse ehkä pikkasen tiiviimpiä niistä, siis tiiviimmän rullan tuosta keskiöstä ja nuo muut terälehdet vähän tiiiviimmästi siinä ympärillä, ohuemmaksikin saattaisin noita terälehtiä tehdä... Makuasia kuitenkin, nättejä ovat ja ehdottomasti kehtaa laittaa kakkuun =) =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MammaMia88:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no en kyllä kehtais. on meinaan aika törkeen näkösiä.
Olen kuullut että kritiikkiä on aina hyvä saada mutta olis kiva tietää mikä noiss on vikana? oletkos itse tehnyt? oliskos kuviakin?..:hug:
pyysit kertomaan mielipiteen? no mun mielestä noi nyt vaan on rumia, olen nähny kauniimpiaki
Alkuperäinen kirjoittaja MammaMia88:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Tekisin itse ehkä pikkasen tiiviimpiä niistä, siis tiiviimmän rullan tuosta keskiöstä ja nuo muut terälehdet vähän tiiiviimmästi siinä ympärillä, ohuemmaksikin saattaisin noita terälehtiä tehdä... Makuasia kuitenkin, nättejä ovat ja ehdottomasti kehtaa laittaa kakkuun =) =)
Tuota itsekkin aattelin, ja huomenna kokeilenkin, mutta teinkin nuo aika unen pöpperössä.. oli vaan niin pakko saada jo kokeilla.. :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja MammaMia88:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Tekisin itse ehkä pikkasen tiiviimpiä niistä, siis tiiviimmän rullan tuosta keskiöstä ja nuo muut terälehdet vähän tiiiviimmästi siinä ympärillä, ohuemmaksikin saattaisin noita terälehtiä tehdä... Makuasia kuitenkin, nättejä ovat ja ehdottomasti kehtaa laittaa kakkuun =) =)
Tuota itsekkin aattelin, ja huomenna kokeilenkin, mutta teinkin nuo aika unen pöpperössä.. oli vaan niin pakko saada jo kokeilla.. :saint:![]()
YmmärrettävääAlan itsekin harjoitella kuopuksen 1-vuotiskakkua varten, meillä onkin kohta paaaljon kaikenlaisia koristeita täällä
![]()