E
ei saa yleistää
Vieras
Tuota on turha yleistää. Riippuu ihan henkilöstä ja elämäntilanteesta, että onko uus kumppani kiikarissa tai halu alkaa heti seurustelemaan uuden kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Ite ajattelen asian niin, että jos päätyy eroon, haluaa olla yksin. Jos ei halua olla yksin, yrittää tehdä jotain sille vanhalle suhteelle. Kyllä pitäis tietää, että se elämä muuttuu arjeksi jokaisen kanssa ennemmin tai myöhemmin ja se millaista se arki on, riippuu itestä.
Mitä jos mies on täysi kusipää ja mahdollisesti vaikka väkivaltainen? Pitäisikö silloinkin vielä yrittää jatkuvasti ja saada turpaansa jatkuvasti? Ei ne erot aina pelkkiin sanaharkkoihin pääty...
mä en sanonut, että pitää yrittää entisen kans vaikka mikä olis, mä ihmettelin, että kun erotaan niin aika moni heti etsii uuden tai se uusi on jo valmiina. kun itsestä tuntuu, etten olisi, SIIS MINÄ EN OLISI, valmis uuteen suhteeseen pitkään aikaa, tai että hakemalla hakemaan lähtisin sitä uutta kumppania, ollen kohta taas samassa ero tilanteessa, koska kun hakemalla hakee, sortuu ehkä helposti siihen joka kivalta tuntuun, joka ensimmäisenä vastaan tulee.Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Ite ajattelen asian niin, että jos päätyy eroon, haluaa olla yksin. Jos ei halua olla yksin, yrittää tehdä jotain sille vanhalle suhteelle. Kyllä pitäis tietää, että se elämä muuttuu arjeksi jokaisen kanssa ennemmin tai myöhemmin ja se millaista se arki on, riippuu itestä.
Mitä jos mies on täysi kusipää ja mahdollisesti vaikka väkivaltainen? Pitäisikö silloinkin vielä yrittää jatkuvasti ja saada turpaansa jatkuvasti? Ei ne erot aina pelkkiin sanaharkkoihin pääty...