Kertokaas joku hyvä kuorrutus-ohje mokkapaloihin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eiosaa:
tahtoo tietää kans ku jollaki ohjeella millä oon tehny niin siitä tulee jotenki sellasen suolasen makuinen.. miksiköhän? ei oo hyvää..

Mä oon tehny vaan kerran ja se ohje ei totisesti ollut hyvä... Hirvee liru siitä tuli eikä edes riittänyt koko pellillisen päälle. :laugh:

Nyt kaipaisin hyvää ja tarkkaa ohjetta! :attn:

N.1--paketti tomusokeria
4rkl--Voita margariinia sulatettuna
N.4-5Rkl--Kylmää kahavia
1--2rkl-- Kaakaojauhetta ps.ei rakoile..ihana maku..Hyvän näköistä=)pps.sanokaa oliko hyvää?:O

Alkuperäinen kirjoittaja mamma85:
voita + kahvia + tavallista kaakaojauhetta + tomusokeria + vettä ja sekoitan tehosekottimella sopivaksi.. Sitten välillä maistaa täytyykö lisätä vaikka kaakaojauhetta tms.

Tehosekottimella? Minä sekoitan sen aina ihan lusikalla....

Vastatkaa!!!Mitä tykkäsitte tuosta ohjeessta?Ja ootteko koitellu?tiedän myös semmoisen että Suklaa levy sulatettuna päälle,,kuulemma hyvää=)En ite koitelle=)

Mokkapalat: 4 munaa, 4dl sokeria, 2dl maitoa, 6dl vehnäjauhoja, 300g sulatettua margariinia, 4tl leivinjauhettta, 2rkl leivonta kaakao jauhetta. Sekoita muna ja sokeri paksuksi vaahdoksi sähkövatkaimella. Yhdistä toisessa kulhossa kuivat aineet ja sekoita hyvin. Lisää muna sokeri vaahtoon; maito, kuivat aineet ja sulatettu margariini. Sekoita sähkövatkaimella hyvin sekaisin. Kaada takina uunipellille ja paista 175 asteessa, n. 20-25min! KUORRUTUS: 200g tomusokeria, 4rkl sulatettua margariinia, 1/2 dl vahvaa kahvia, 1rkl vanilija sokeria, 1rkl kaakaojauhetta. Sekoita hyvin ja kaada valmiille ''kakulle''/mokkapaloille. Koristele strösseleillä. (: Noi on parhaimpia mokkapaloja mitä ikinä oon syöny ja teen itte aina noita! OLE HYVÄ (:

Yhteistyössä