Kertokaas ajatuksia/mielipiteitä

Siis mitä ajatuksia/mielipiteitä herää, jos vaikka baarissa tai kaupungilla tulee vastaan 180cm pitkä nainen 10cm koroissa? Kuulostaa ihan pimeeltä, mut siis mitä ajatuksia tulee, vai tuleeko mitään?

Eli siis ite oon hiukka päälle 180cm...oon lähössä kaverin kans baariin ja meinasin pistää tollaset 10cm korot jalkaan. Kaveri ei oo kauheen pitkä....niin mietin vaan, et vaikuttaako se hölmöltä tms....Kuten huomaatte en oo kovin useinkaan korkkareilla liikuskellut....En oo mikään missinvartaloinen....mut ei ne korot lyttyynkään mene....Et kehtaanko laittaa, vai "tyydynkö" matalampiin...

Annuska
Pituutta ei voi peittää menemällä kasaan köyryseläksi eikä painamalla olkapäitä etukenoon ja laittamalla latteat balleriinat jalkaan. Nämä kaikki ovat pitkien käyttämiä konsteja, jotka saavat ihmisen näyttämään kamalalta.

Pitkä ihminen on pitkä ihminen ja itsestään pitää olla ylpeä! Korkkarit jalkaan, pää pystyyn, tissit ulos (tarkoittaa enimmäkseen asennetta, mutta näkyy käytännössä tilan ottamisena...) ja menoksi!

Herättää sellaisen ajatuksen, että ihminen on sinut pituutensa kanssa ja sehän on vain hyvä asia. Vaikka toisaalta en varmaan kiinnittäis mitään huomiota, eli jäis nääkin ajatukset heräämättä =) :xmas:

Tulempa vielä tänne laittelee....
Joo tosiaan, ei sillei oo ongelmia ollu pituuden kans. Etten koskaan oo sitä hävenny. Harvemmin vaan noita korkeita korkoja tulee piettyä. Sit jotenkin sattuu noi kaikki kaveritkin olee tosi paljon mua lyhyempiä. Siinä se pituus sitten oikein korostuu.

Tosi asia kyl on se et jos yrittää vetää kyyryyn tai kumaraan, niin näyttää vaan kahta kauheemmalta.

Huvittavinta on, et jos sattuu vaik kaupassa tulee joku saman pitunen nainen vastaan niin sitä vetää ryhtiä vielki suorempaan, et varmasti näytän pitemmältä.... :D

Yhteistyössä