Kertokaapas värejä, jotka sopii Emmaljungan Chardonnay rattaisiin :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs olette mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäs olette mieltä

Vieras
Eli meillä Emmaljungan rattaat ja väri Chardonnay. Nyt tarvittaisiin niihin duolift ja mahdollisesti duopussikin, mutta mikä väri niihin sopisi, kun tuota väriä ei enää ole myynnissä :/?
Jalkapeite meillä on niihin musta, mutta haluaisin senkin vaaleamman...

Mä en saa nyt linkitettyä tänne kuvaa siitä, mutta jos googlettaa emmaljunga chardonnay, niin tulee se väri :)

Se on sellainen jännä hiekan/beigen sävyinen, yksivärinen ratas.

Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Kokeilen linkittää
http://strollersandprams.com/strollers/image/700/stroller.jpg

Jeps! Se se on :) Mikä väri tohon nyt kävisi sitten....
Se vanhanmallinen duolift olisi ihana, kuitenkin se missä jo narut... Mutta joku uusikin tietysti käy :D
Olisi pitänyt silloin aikoinaan vaan ostaa koko setti :(

Meillä voisi olla duolift myynnissä joka käy tuohon väriin. Eli meillä on emmaljungan champagne. Melkein sama sävy. Koitan linkittää jos löydän koneelta jonkun kuvan.

tässäpä löytyi

En ole kylläkään aikonut erikseen myydä, mutta voisihan sitä harkita ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Meillä voisi olla duolift myynnissä joka käy tuohon väriin. Eli meillä on emmaljungan champagne. Melkein sama sävy. Koitan linkittää jos löydän koneelta jonkun kuvan.

En ole kylläkään aikonut erikseen myydä, mutta voisihan sitä harkita ;)

Heippa!
Taitaa tuossa Champagne värissä olla juuri tuo tumma samaa sävyä mitä tämä Chardonnay on kokonaan...:)
Voisitko tosiaan harkita myyväsi pelkkää Duolifitiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Ootko kattonu kätettynä esim huuto.netistä et saako samaa väriä?

Juu, olen yrittänyt seurata Huutista ja muita palstoja, mutta ei ole ollut myynnissä :(
Ajattelin kanssa, että tuo Camo Beige saattaisi mennä siihen, ellei ole vähän liian "vihertävä"! Tuo Jungle on tosi vihertävä, eli se ei varmaankaan sopisi...Tai eihän sitä tiedä :D
Musta on minusta niin synkkä näihin, mutta siihen on kaiketi tyytyminen, ellei muuta löydy :(

Käy kokeilemassa liikkeessä niitä camo beigejä, niin näät et passaako ne. Ellet sitten osta tinzulta tuota champagne-väristä. Toivottavasti löytyy passelin värinen! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle harmaana:
Käy kokeilemassa liikkeessä niitä camo beigejä, niin näät et passaako ne. Ellet sitten osta tinzulta tuota champagne-väristä. Toivottavasti löytyy passelin värinen! :)

Jees, niin mun täytyy käydä koittamassa :) Mutta tosiaan, jos tuo tinzu olisi halukas tuon myymään, niin olisin siitä kyllä kiinnostunut... Taitaa olla tinzu nyt vain jo unten mailla :D Jospa huomenna näkisi tämän, että olen ollut kiinnostunut ;)

tinzu!!! Laitoin sulle yv:ä tuosta duoliftistä :) Jospa vaikka siitä luopuisitkin :D
Tuo camo beige voisi tosiaan olla sitten seuraava mahdollisuus, ellei tinzu halua omastaan luopua :)

Yhteistyössä